Strona 17 z 336 PierwszyPierwszy ... 78910111213141516171819202122232425262767117 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #161
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mercury
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 8v
    Postów
    73

    Domyślnie

    Dzięki za informację. Ok. 15 jadę na obiad do rodziny także po przejechaniu kilkunastu kilometrów zrobię poprawnie bez dodatkowych obciążen tylko na biegu jałowym sprawdzenie.

  2. #162
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mercury
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 8v
    Postów
    73

    Domyślnie

    Zrobiłem próbę na rogrzanym silniku, wyłączone wszystkie urządzenia, bieg jałowy. Pare minut wcześniej włączyło się wypalanie dpf i jest aktualnie zapchane na 17% (rno było 92%). Czy takie rozjazdy jak na wykresie wystarczy zrobić czyszczenie jet cleanem czy trzeba naprawiać? I czy może to miec wpływ na odpalanie na zimnym silniku?Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wtryski2.jpg
Wyświetleń:	257
Rozmiar:	90.8 KB
ID:	52409

  3. #163
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    Żebym zrozumiał jasno co napisałeś. Robiłeś pomiar w momencie, kiedy był wypalany filtr cząstek stałych? Jeśli tak, to weź auto na kolejna przejażdżkę, nagrzej i zrób kolejne logi
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

  4. #164
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mercury
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 8v
    Postów
    73

    Domyślnie

    Masz racje, malo jasno to napisalem. Dpf skonczyl sie wypalac jakies 10 min wczesniej.
    Ostatnio edytowane przez mercury ; 09-04-2012 o 15:55

  5. #165
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    1 i 4 rozjezdzaja sie

    ---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 17:03 ----------

    Aczkolwiek 1 w mniejszym stopniu

  6. #166
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mercury
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 8v
    Postów
    73

    Domyślnie

    To pytanie czy warto z nimi jechac na maszynowe czyszczenie luqui moly czy przy takim rozjechaniu raczej na maszyne boscha na sprawdzenie. No i czy moze to miec wplyw na slabe odpalanie?
    Ostatnio edytowane przez mercury ; 09-04-2012 o 16:38

  7. #167
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    Na pierwsze pytanie podejrzewam, że nikt nie udzieli Ci jednoznacznej odpowiedzi. IMHO, jedź, przeczyść i zobaczysz co będzie po tym zabiegu. Ta 4 to się, kurka wodna, w ogóle w normie nie mieści
    A na drugie pytanie - tak.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

  8. #168
    chrisdelarosa
    Gość

    Domyślnie

    4 najgorszy... aczkolwiek nie jest tragicznie... próba przelewowa powinna wystarczyć do sprawdzenia... wyjdzie taniej niż wyciągać i na maszynę...

  9. #169
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    Chris, ale kolega pisze o czyszczeniu maszynką JetClean, a nie wyciąganiu i zabawie na stole. Ty mu podajesz kolejne narzędzie diagnostyczne, ja mu proponuję pierwszy z medykamentów
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

  10. #170
    chrisdelarosa
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał prymie Zobacz post
    Chris, ale kolega pisze o czyszczeniu maszynką JetClean, a nie wyciąganiu i zabawie na stole. Ty mu podajesz kolejne narzędzie diagnostyczne, ja mu proponuję pierwszy z medykamentów
    zależy ile takie czyszczenie kosztuje ? próba przelewowa nie powinna kosztować więcej jak 50 zł. natomiast wyjęcie wtrysków sprawdzenie na maszynie i czyszczenie będzie kosztować min 50 za szt. jeżeli takie czyszczenie maszyną jetclean kosztuje więcej jak 200 zł to bym się zastanowił czy nie warto dołożyć i już sprawdzić na pewniaka na stole i wiedzieć już wszystko na temat swoich wtrysków no a jeżeli tańsze rozwiązanie to przelewy.

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory