No to nie czujnik. Może ktoś miał taki problem i się odezwie
No to nie czujnik. Może ktoś miał taki problem i się odezwie
A nie zapowietrza się czasem? Miałem taki przypadek w innym samochodzie i właśnie dlatego, że układ był zapowietrzony.
EDIT
Widzę, że masz LPG i czy taka duża temperatura jest tylko utrzymywana na LPG czy na nPb też?
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Tak na postoju. W czasie jazdy wiadomo, chłodnica jest miotana powietrzem to tak się nie grzeje.
Nie wiem co tam masz pogrzebane i jakie były tam robione przeszczepy, ale sprawdź nawet w fesie to zrobisz czy masz dwa biegi wentylatora i czy oba działają. Może Ci sie wydawac, że wentylator późno rósza lecz może to już byc drugi jego bieg.
Sprawdź tez rezystor (opornik) wentylatora. Znajduje sie na obudowie chłodnicy stojąc przed autem to po lewej górnej stronie.
Niestety przyjacielu, ale u mnie nie ma opornika wentylatora chłodnicy.
100C na postoju w TS to nic nadzwyczajnego - wentylator rusza ci przy 98C - nie ma się czym przejmować
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)