Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 44

Temat: Temperatura cieczy chłodzącej 100st/C czy to normalne?

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    No to nie czujnik. Może ktoś miał taki problem i się odezwie

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar tomek921
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Częstochowa/Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD CF2
    Postów
    906

    Domyślnie

    A nie zapowietrza się czasem? Miałem taki przypadek w innym samochodzie i właśnie dlatego, że układ był zapowietrzony.

    EDIT

    Widzę, że masz LPG i czy taka duża temperatura jest tylko utrzymywana na LPG czy na nPb też?

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek921 Zobacz post
    A nie zapowietrza się czasem? Miałem taki przypadek w innym samochodzie i właśnie dlatego, że układ był zapowietrzony.

    EDIT

    Widzę, że masz LPG i czy taka duża temperatura jest tylko utrzymywana na LPG czy na nPb też?
    Jak już coś robię to robię dobrze. Po zalaniu chłodnicy odpowietrzam cały układ dokładnie.

    Na benzynie jest tak samo.

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    100 stopni i nie ma problemu ??
    ciekawe jak długo nie będzie ...

    w 1.6 bez klimy powinno startować przy 93stopniach a nie przy 100
    Jeśli cos z instalacją pomylone to może startować od 98C (tak jest w wersjach 1.8TS bez klimy). Te 100C to silnik łapie na postoju czy podczas normalnej jazdy? Jak podczas jazdy to pompa wody jest do wymiany bo nie ma prawidłowego obiegu, albo układ nieodpowietrzony
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Tak na postoju. W czasie jazdy wiadomo, chłodnica jest miotana powietrzem to tak się nie grzeje.

  6. #26
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Nie wiem co tam masz pogrzebane i jakie były tam robione przeszczepy, ale sprawdź nawet w fesie to zrobisz czy masz dwa biegi wentylatora i czy oba działają. Może Ci sie wydawac, że wentylator późno rósza lecz może to już byc drugi jego bieg.

    Sprawdź tez rezystor (opornik) wentylatora. Znajduje sie na obudowie chłodnicy stojąc przed autem to po lewej górnej stronie.

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Niestety przyjacielu, ale u mnie nie ma opornika wentylatora chłodnicy.

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    100C na postoju w TS to nic nadzwyczajnego - wentylator rusza ci przy 98C - nie ma się czym przejmować
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    100C na postoju w TS to nic nadzwyczajnego - wentylator rusza ci przy 98C - nie ma się czym przejmować
    Skoro tak piszesz to ok.

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    u mnie też komp zawyża temp o równe 10 st niż na wskaźniku
    na dwóch czujnikach tak samo, jeden ori a drugi jakiś hmmm nie pamietam

Podobne wątki

  1. Podgrzewacz cieczy chłodzącej
    Utworzone przez slawex1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 04-11-2012, 22:34
  2. Korek zbiorniczka wyrownaczwego cieczy chłodzącej
    Utworzone przez piotrek1110 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-05-2012, 20:49
  3. [164] czerwona lampka - temperatura cieczy chłodzącej
    Utworzone przez tytus_w w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-10-2010, 09:56
  4. [156] Jaki czujnik temperatury cieczy chłodzącej?
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-12-2008, 11:04
  5. [156] Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej
    Utworzone przez Bartosz w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-11-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory