Strona 19 z 247 PierwszyPierwszy ... 9101112131415161718192021222324252627282969119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 2463

Temat: Wspomaganie - wielki problem !!!

  1. #181
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mat09
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Giulia Veloce Ti Trofeo White
    Postów
    837

    Domyślnie

    Cytat Napisał ryki67 Zobacz post
    czy ktoś z was sie zastanawiał czemu trzeba wymienić tez zbiorniczek mnie sie wydaje ze poprostu sie zapycha i tyle moze trza by go przepłukać???
    Ponieważ jakieś sitko w środku się łamie z tego co pamietam.

  2. #182
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Airen
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Była: Alfa Romeo 159SW marrone luci di bosco/Jest: Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    391

    Domyślnie

    Cytat Napisał Węgorz Zobacz post
    Zapoznałem się z opisanymi tu różnymi objawami złej pracy wspomagania i pomyślałem,że też będę musiał wymienić zbiorniczek bo mimo,że nic nie wyje to kierownica drży przy parkingowych manewrach.

    Zdziwiłem się jednak ,że w aucie z maja 2007r. na naklejce od spodu maski zalecany płyn to GI/R (czyli zielony),sam zbiorniczek jest z marca 2006 ( ok) a kolor płynu jest taki brudno pomarańczowy/marchewkowy.
    Rozwaliło to mój misterny plan ,że wymienię sobie zbiorniczek i doleję GI/E (CZERWONY),bo takowego się spodziewałem i nie rozumiem gdzie logika (jeśli sugerować się naklejką) aby do wadliwego zbiorniczka wlewać płyn o poprawionych (?) parametrach?Czyżby nie było wyjścia i trzeba zrobić płukanko?Wtedy miałbym wolną rękę w wyborze płynu.Proszę o sugestie.I jeszcze prośba do użytkowników zielonego płynu od dłuższego czasu - jakiego jest koloru?Pozdrawiam.
    Dziwna sprawa z tymi płynami. Czytam forum alfaowner i tam w jednym z wątków mamy:

    "My '07 manual says GI/E, *but* under the bonnet the label says GI/R. Of course the car had GI/E in and the steering rack self destructed........."

    I u mnie to by się potwierdzało (2008 rocznik) - pod maską napisane GI/R, a w zbiorniku płyn niczym nie przypominający zielonego GI/R.

    Ktoś inny napisał:
    2007 & 2008 159 manuals have GI/E.
    2009 onwards 159 manuals have GI/R
    Czyli w instrukcji GI/E, w zbiorniku GI/E, a pod maską napisane GI/R - tak jest w moim samochodzie z kwietnia 2008.
    "For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson

  3. #183
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Cytat Napisał ryki67 Zobacz post
    Powiem wam tak ja mam ten płyn takiego koloru ja no niewiem cocacola lub coś podobne no to chyba wynika ze GI/E czyli czerwony,
    la czy ktoś z was sie zastanawiał czemu trzeba wymienić tez zbiorniczek mnie sie wydaje ze poprostu sie zapycha i tyle moze trza by go przepłukać???
    pozdrawiam
    Ryki a ty masz jakis problem ze wspomaganiem u siebie? Pytam bo nie slyszalem zeby ktos z wlascicieli 2.4 mial problem ze zbiorniczkiem i byla koniecznosc wymiany...
    Slyszalem ze w 2.4 nie wystepuje koniecznosc zmiany zbiorniczka tzn sa inne niz w 1.9 - czy to mozliwe ?

    Z ciekawosci sprawdzilem jaki kolor mam u siebie i jest czerwony. Przymiarzam sie profilaktycznie do jego wymiany (samego plynu) i chyba wymienie tez na czerwony, mimo ze w serwisie mowia by lac zielony.
    A co do zbiorniczka to wg mnie sprawa nie dotyczy tej wersji silnikowej ale glowy nie dam ...
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 12-04-2012 o 15:00

  4. #184
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    Cytat Napisał szewi Zobacz post
    Slyszalem ze w 2.4 nie wystepuje koniecznosc zmiany zbiorniczka tzn sa inne niz w 1.9 - czy to mozliwe ?
    Wg ePER numer zbiorniczka w 2.4 jest inny niż 1.9, więc całkiem możliwe że masz rację.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

  5. #185
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    Cytat Napisał szewi Zobacz post
    Ryki a ty masz jakis problem ze wspomaganiem u siebie? Pytam bo nie slyszalem zeby ktos z wlascicieli 2.4 mial problem ze zbiorniczkiem i byla koniecznosc wymiany...
    Slyszalem ze w 2.4 nie wystepuje koniecznosc zmiany zbiorniczka tzn sa inne niz w 1.9 - czy to mozliwe ?

    Z ciekawosci sprawdzilem jaki kolor mam u siebie i jest czerwony. Przymiarzam sie profilaktycznie do jego wymiany (samego plynu) i chyba wymienie tez na czerwony, mimo ze w serwisie mowia by lac zielony.
    A co do zbiorniczka to wg mnie sprawa nie dotyczy tej wersji silnikowej ale glowy nie dam ...
    Hej
    no szewi właśnie u mnie kierownica drży na wolnych obrotach i jak powoli jadę na parkingu, dlatego chyba zacznę od wymiany zbiorniczka i napisze co i jak po wymianie,
    A CZY JEST KTOŚ NA FORUM KTO WYMIENIAŁ ZBIORNICZEK W SILNIKU 2.4? Bardzo proszę o odpowiedzi.

  6. #186
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa 159 2,4 JTDM / Cinsoft
    Postów
    103

    Domyślnie

    Witam
    Wymieniłem ten zbiornicze w alfie 159 2,4 JTDm i nic to nie dało dalej kierownica drży na wolnych obrotach przy skręcaniu już się przyzwyczaiłem mam czerwony płyn (coca cola)

  7. #187
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    Czy jest ktoś jeszcze kto ma silnik 2.4 i drżenie w kierownicy, ktoś wymieniał jeszcze ten zbiornik?
    szewi a czy u ciebie kierownica wogóle nie drży?
    Michal121 z którego roku masz auto? Jaki przebieg? Czy od początku tak było?

  8. #188
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mklimko
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Volvo XC60; była Alfa 159 SW
    Postów
    513

    Domyślnie

    Hej!U mnie też trochę drży przy kręceniu na postoju.Przymierzałem się z tego powodu do wymiany płynu i zbiorniczka ale teraz zastanawiam się czy nie pozostać tylko przy wymianie płynu.U mnie przebieg 155kkm.Drżenie występowało już w momencie zakupu a było to rok temu.Od tej pory nic więcej się nie dzieje.

  9. #189
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Cytat Napisał ryki67 Zobacz post
    Czy jest ktoś jeszcze kto ma silnik 2.4 i drżenie w kierownicy, ktoś wymieniał jeszcze ten zbiornik?
    szewi a czy u ciebie kierownica wogóle nie drży?
    Michal121 z którego roku masz auto? Jaki przebieg? Czy od początku tak było?
    drzenia na kierownicy nie zaobserwowalem ale dzis jeszcze zweryfikuje (wlasnie jade na wymiane plynu). Ja bym nie wymienial tego zbiorniczka na Twoim miejscu tylko sam plyn jesli juz.
    Aha jak masz coca cole (czerwony) to lepiej wymienic na ten sam kolor jaki byl zalalny. Ponoc jak sie dlugo jezdzilo na gestszym i zaleje rzadszy to moze sie cos rozszczelnic, ale tu sam mam zagwostke na jaki wymienic ja mialem u siebie czerwony.
    W 2.4 jest inny zbiornik, ew jesli juz masz te objawy ze pompa wyje i plyn sie pieni w zbiorniczku i go wywala, to wtedy mozna wymienic ale tak jak mowie nie slyszalem by ktos z posiadaczy 2.4 mial kiedykolwiek taki objaw.
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 13-04-2012 o 09:36

  10. #190
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    Mnie wogóle w serwisie powiedzieli wg VIN tylko i wyłącznie GI/E

Podobne wątki

  1. Wielki problem! Pomocy!! 2,4 JTD!
    Utworzone przez yelosnki w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-06-2014, 20:43
  2. Wielki Problem z 2.0TS POMOCY!!
    Utworzone przez konrad251 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 15:53
  3. Wielki problem z Zamkami
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:06
  4. wielki problem z gazem
    Utworzone przez Łuki_lubin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 08:27
  5. Wielki Problem z silnikiem!!!!!
    Utworzone przez luniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory