Strona 37 z 52 PierwszyPierwszy ... 272829303132333435363738394041424344454647 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 370 z 519

Temat: Falowanie przy toczeniu i dojeżdzaniu do świateł bliższe rozwiązaniu

  1. #361
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Sprawdzę i u siebie. Dzięki

    ---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 23:02 ----------

    Gdzie i jak odłączyłeś pompę ABS, domyślam się że wyjąłeś przekaźnik przy AKU lub bezpiecznik?
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  2. #362
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    najnormalniej odłączyłem dużo wtyczkę ze sterownika ABS-u (pod zbiorniczkiem od płynu hamulcowego) auto schodzi z obrotów wtedy normalnie zarówno w czasie jazdy jak i na postoju... Prędkościomierz również wtedy nie działa...
    Zobacz jak zachowa się twoje auto.


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Cały czas myślę że to wina pompy...
    Proponuję może żeby każdy "falowiec" sprawdził numer pompy, bo może problem występuję z konkretnym rodzaju i poprostu wywala błędy pomiędzy M1.5.5 a daną pompą

    bo jak wiemy dotyczy to aut 97-01 może tylko wtedy owa pompa była montowana, podobnie jak było ze sterownikiem do poduszek który łapał niekasowalny błąd z powodu niskiego napięcia z aku... po wymianie na nowszy zamiennik o obsłudze tej samej ilości poduszek problem znikał na zawsze...

    P.S będę wymieniał pompę bo i tak jest uszkodzona... tylko zastanawiam się czy mogę zmienić na jakąś inną (oczywiście bez ESP)...?
    Tu proszę was o odpowiedź...? Co będzie z ABS-em jak wstawię inną pompę... (czy będzie działał, czy kontrolki zgasną)
    Bo po przestudiowaniu dwóch długich wątków na temat "falowania" nikt nie podjoł się wymiany pompy ABS a to przecież ona odpowiada za błędny sygnał do prędkościomierza i przez nią "obcinacie kabelek"

    Dodam że moje "falowanie" wystąpiło na krótko przed wysypaniem się pompy...
    Ostatnio edytowane przez ziulek61 ; 17-04-2012 o 06:43

  3. #363
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    ziulek z kabelkiem masz jak najbardziej racje, tylko zastanawia mnie czy to faktycznie pompa się uszkadza czy moze ktorys z czujnikow ABS, ja bym szedł w kierunku czujnikow ABS, ale nie zmienia to faktu ze dzis ofdlacze pompe ABS i zobacze czy to pomoglo. Dziwie się że nikt nie odłączył pompy ABS , ale myślę że zamiast odłączać wtyczkę pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego, można po prostu wyjąć przekaźnik.*
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  4. #364
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Ja odłączyłem zupełnie przypadkiem, po czym zapomniałem jej zapiąć i tak jeździłem...

  5. #365
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    o masz ja dziś napiszę o efektach wieczorem
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  6. #366
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Powiedzcie mi jeszcze po za tym ABS-em do którego tak się uczepiłem... co by dała wymiana całego ECU (nad przepustnicą) NA NOWY, nigdy nie adaptowany pod żadne auto (Virgin State)...?

    Jak myślicie co przyniesie wymiana ECU...?
    Z tego co wiem to drogi element więc zapytam czy jest ktoś na forum kto wymieniał...?
    Ostatnio edytowane przez ziulek61 ; 18-04-2012 o 07:10

  7. #367
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Tak to wina pompy, odłączyłem i PIERWSZY RAZ NIE MAM FALOWANIA!!!
    ziulek61 za to piwo będzie mało, ale jaja, a cała Polska się z tym męczy SZOK

    teraz na nowo uczę się jeździć bez falowania

    Jest tylko jedno małe ale, po rozpięciu wtyczki od ABS nie działa prędkościomierz i kilometry się nie naliczają. Ściągając wtyczkę zauważyłem że styki są białe takie jakby zaśniedziałe, może to tu leży pies. Spróbuje poczyścić styki, jeśli to nie pomoże to szykuje się wymiana sterownika ABS, bo podobno samo sterownik można gdzieś po szrotach dostać.

    ziulek61 gdybym miał Cię pod ręką to bym Cię uściskał ze szczęścia chłopie, spadłeś jak z nieba
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  8. #368
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    motofan odłanczałeś wtyczkie ze sterownika ABS tą z która jest pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego wpięta w sterownik ABSu??

  9. #369
    Artur
    Gość

    Domyślnie

    Odpiąłem wtyczkę 10 minut temu, jazda próbna i ... nic się nie dzieje z obrotami. Ładnie, problem rozwiązany, a bynajmniej znaleziona przyczyna.
    Ktoś wcześniej wspominał już o czujnikach abs w tej sprawie i wogóle abs'ie.
    Przez przypadek został znaleziony winowajca (ABS) ponad 150 stron wypocin w zawartych w dwóch tematach.
    Skomplikowana będzie wymiana sterownika abs'u?

    A tak jeszcze nawiązując do czujników abs - który czujnik (przy którym kole) rejestruje prędkość kół?
    Ostatnio edytowane przez Artur ; 18-04-2012 o 19:15

  10. #370
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    idąc dalej, po 2001 byly montowane inne pompy?
    a w 147, 166 też są inne?

Podobne wątki

  1. Falowanie przy 2-2,5 tyś obrotów w 16v JTDm
    Utworzone przez cuoreventi w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-06-2011, 06:49
  2. [155] Falowanie obrotów przy odpalaniu.
    Utworzone przez jedrekDSK w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-11-2010, 12:26
  3. Falowanie obrotów przy włączonej klimatyzacji
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 20:07
  4. [146] gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyzowania, pali się kontrolka wtrusku
    Utworzone przez komar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-03-2009, 22:53
  5. [156] 1500 rpm przy toczeniu ?
    Utworzone przez Marcin_AR w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 20:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory