Chyba ten podejdzie pod twoją wersję silnikową, ale zadzwoń do nich to Ci powiedzą na pewno czy się zgadza. http://autosklep24.pl/pl/p/Termostat...-V6-BEHR/11633
Chyba ten podejdzie pod twoją wersję silnikową, ale zadzwoń do nich to Ci powiedzą na pewno czy się zgadza. http://autosklep24.pl/pl/p/Termostat...-V6-BEHR/11633
Dzięki, za link. Wiem już chyba w czym leży problem. Wczoraj gdy zostawialem samochód płynu było niby sporo, ale dzisiaj jak przyszedłęm , to zdecydowanie poniżej minimum, dużo poniżej. Dolałem płynu chłodzącego i przejechałęm sie kilka kilometrów po mieście. Wentylator działa, gdy się zatrzymałęm pod domem silnik wydawał się letnio - ciepły, na bank nie przegrzany. Jako, że dzisiaj sucho zobaczyłem , że pod maską robi się plama, dosyć duża, kapie płyn, gdzieś z okolic przed klemą ujemna aku, patrząc w dół oczywiście. Już wcześniej miałem z tym problem , ale tylko coś tam połatali i znów temat wraca. Jak rozwiązać problem cieknącego węża raz na zawsze , da się to jakoś wymienić w całości?
jak mi ktoś powie dlaczego ma wyrzucić pieniądze w błoto kupując termostat to będę wdzięczny, który objaw swiadczy o padniętym termostacie.
Ostatnio edytowane przez bonzaj ; 18-04-2012 o 13:37
Problem cieknącego węża albo uszczelki najłatwiej i najpewniej rozwiązać wymianą na nowePolecam
![]()