Strona 6 z 89 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151656 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #51
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcin86 Zobacz post
    chodzi mi właśnie o ciśnienie doładowania i masę powietrza. z tych logów widać że turbina jakby przeładowuje a masa powietrza bardzo mała w stosunku do docelowej. niby żaden błąd z tym związany nie wyskakuje ale trochę mi się to dziwne wydało. podpowiedzcie jak prawidłowo przeprowadzić te logi. z góry dzięki.
    Przeładowanie powodujące błąd wystąpi dopiero jak ciśnienie wzrośnie ponad limiter. Np, dla JTD 16V jest to 2400 mBar.
    Logi najlepiej 4, 5 bieg i gaz w podłogę. Powiedzmy zmierz sobie przyśpieszenie 80-160 na 4-tym biegu jednocześnie logując. Jak ma wylecieć p0238 to właśnie wtedy to zrobi.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #52
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcin86 Zobacz post
    chodzi mi właśnie o ciśnienie doładowania i masę powietrza. z tych logów widać że turbina jakby przeładowuje a masa powietrza bardzo mała w stosunku do docelowej. niby żaden błąd z tym związany nie wyskakuje ale trochę mi się to dziwne wydało. podpowiedzcie jak prawidłowo przeprowadzić te logi. z góry dzięki.

    Przeładowanie powodujące błąd wystąpi dopiero jak ciśnienie wzrośnie ponad limiter. Np, dla JTD 16V jest to 2400 mBar.
    Logi najlepiej 4, 5 bieg i gaz w podłogę. Powiedzmy zmierz sobie przyśpieszenie 80-160 na 4-tym biegu jednocześnie logując. Jak ma wylecieć p0238 to właśnie wtedy to zrobi.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #53
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcin86 Zobacz post
    chodzi mi właśnie o ciśnienie doładowania i masę powietrza. z tych logów widać że turbina jakby przeładowuje a masa powietrza bardzo mała w stosunku do docelowej. niby żaden błąd z tym związany nie wyskakuje ale trochę mi się to dziwne wydało. podpowiedzcie jak prawidłowo przeprowadzić te logi. z góry dzięki.
    Przeładowanie powodujące błąd wystąpi dopiero jak ciśnienie wzrośnie ponad limiter. Np, dla JTD 16V jest to 2400 mBar.
    Logi najlepiej 4, 5 bieg i gaz w podłogę. Powiedzmy zmierz sobie przyśpieszenie 80-160 na 4-tym biegu jednocześnie logując. Jak ma wylecieć p0238 to właśnie wtedy to zrobi.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #54
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    lublin
    Auto
    alfa romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    10

    Domyślnie

    dzięki, wypogodzi się to tak zrobię

  5. #55
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    po przygazowaniu delikatnym ,EGR pracuje w granicach 38-40 % i wlasnie po okolo minucie wskakuje na 1% ,wtedy wskazanie masy pow. wzrasta do 450...
    jesli u mnie jest tak jak w cytacie , to czy mam podejrzewac uszkodzony EGR :/ dodam ze jest nowy...

  6. #56
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Przeładowanie powodujące błąd wystąpi dopiero jak ciśnienie wzrośnie ponad limiter. Np, dla JTD 16V jest to 2400 mBar.
    Logi najlepiej 4, 5 bieg i gaz w podłogę. Powiedzmy zmierz sobie przyśpieszenie 80-160 na 4-tym biegu jednocześnie logując. Jak ma wylecieć p0238 to właśnie wtedy to zrobi.
    myslalem ze ta "zdrowa" wartosc graniczna to 2500 mBar, bylo o tym pare razy na forum

  7. #57
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jacenty Zobacz post
    myslalem ze ta "zdrowa" wartosc graniczna to 2500 mBar, bylo o tym pare razy na forum
    Dajcie sobie spokój, bo sprzeczacie się o 100 mBar - gdzie tu miejsce na niepewność pomiarową gdzie w każdym pomiarze zawsze jest ona obecna dodatkowo jeszcze ciśnienie atmosferyczne i zmienna charakterystyka temperaturowa czujnika. Dodatkowo w zależności od wersji silnikowej graniczne ciśnienie doładowania było różne (1910cm^3 było parę)... dlatego z tą dokładną wartością byłbym ostrożny
    Ostatnio edytowane przez sumka33 ; 19-04-2012 o 21:14

  8. #58
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Znam jeden egzemplarz 1.9 jtd 8v co to po chipie dmuchał 2.8bar w dolot i nie wyskakiwał CHECK
    Tyle tylko że auto 100tyś km od nowości i turbina powiedziała PA PA

  9. #59
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 16V
    Postów
    76

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Znam jeden egzemplarz 1.9 jtd 8v co to po chipie dmuchał 2.8bar w dolot i nie wyskakiwał CHECK
    Tyle tylko że auto 100tyś km od nowości i turbina powiedziała PA PA
    Zapewne dlatego, że jak ktoś ruszy doładowanie (tuner) to graniczne ciśnienie też jest zmieniane.

    Co do sprzeczki odnośnie tej wartości - mogę powiedzieć, że w mojej 156 1.9 16V 140KM limit fabryczny to 2400 mBar
    Ostatnio edytowane przez grzesiekwisnia ; 22-04-2012 o 17:33

  10. #60
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Może ktoś sprawdzić moje logi? Silnik to 1.9 JTD 16V.

    Wracając z trasy (1000km) zauważyłem że od 2 do 3 tyś obrotów coś mi świszczy z komory silnika. Obawiam się że poszła któraś z rur dolotowych. Czy widać coś niepojącego w tym logu?

    http://uploading.com/files/dedm2m56/...16V_File4.csv/

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory