Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: Kostka potencjometru gazu / regeneracja turbiny VNT

  1. #11
    EMP-TURBO
    Gość

    Domyślnie

    Wedle życzenia kolego Pampik ..........co byś chciał się dowiedzieć ?

    ---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:15 ----------

    Cytat Napisał Jacenty Zobacz post
    przeszukaj dobrze forum EMP Turbo Wrocław - moja droga przez mękę - Bella 2,4 JTD
    Wspaniale kolego Jacenty ........ale czy doczytałeś temat do końca ? czy skończyłeś czytanie na tym tylko co napisał twórca tych wypocin ,który to do dzisiaj nie odpowiedział na to co napisałem ,ani do dzisiaj nie odesłał tego co miał odesłać .........tacy ludzie powinni być usuwani z forum , bo to zwykli "śmieciarze" ...........

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał EMP-TURBO Zobacz post
    Wedle życzenia kolego Pampik ..........co byś chciał się dowiedzieć ?

    ---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:15 ----------



    Wspaniale kolego Jacenty ........ale czy doczytałeś temat do końca ? czy skończyłeś czytanie na tym tylko co napisał twórca tych wypocin ,który to do dzisiaj nie odpowiedział na to co napisałem ,ani do dzisiaj nie odesłał tego co miał odesłać .........tacy ludzie powinni być usuwani z forum , bo to zwykli "śmieciarze" ...........
    Panie Erneście, zakładam, że to Pan jest autorem postu, przede wszystkim cieszy, że dba Pan o reputacje warsztatu na forum, to na pewno przełoży się na wiekszą liczbę klientów, to forum czyta tysiące osób.

    Odnosząc się do pytania, trudno mi ocenić czy kolega color to 'smiecarz' badz nie, bo to dość spore oskarżenie, najlepiej by było aby sam się odniósł do Pańskich komentarzy, z tego co zauważyłem na jego profilu, był dzis aktywny na forum, aczkolwiek w tym roku jeszcze żadnego postu nie napisał, może trafił na ten temat.. w każdym razie aktualnie racja jest po Pana stronie.

    Korzystając z okazji, chciałbym zapytać na jakich częściach regeneruje turbiny garretta VNT Pański warsztat ? czy są to te angielskie części o których pare osób wspominało ?

  3. #13
    irekg1111
    Gość

    Domyślnie

    witam. pozwole sie podłączyć pod temat tej sprężarki. robiłem u siebie turbinke zaraz po zakupie bo koło wirnika od ciepłej strony zapchało mi wydech..
    oczywiście nie bawiłem się w regeneracje u renomowanych firm na oryginalnych częściach- zrobiłem to sam rozebrałem kupiłem kpl naprawczy i śmiga.. i powiem szczerze ze jak kupowałem alfe to niechodziła tak dobrze jak teraz.. ile to kosztowało... hm.. duzo: 150 kpl naprawczy, wirnik 280, koło kompresji 170. no i do tego olej, filtr, i troche zabawy w czyszczenie intercoolera bo wylałem 3litry starego oleju z niego.. a czy się opłacało to zależy dla kogo... no ale mam świadomość że sam ją zrobiłem, i przejechałem 4 tysiące narazie.. i zero wycieków.. (vnt25 na podzespołach t5, i t25)

  4. #14
    EMP-TURBO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jacenty Zobacz post
    Panie Erneście, zakładam, że to Pan jest autorem postu, przede wszystkim cieszy, że dba Pan o reputacje warsztatu na forum, to na pewno przełoży się na wiekszą liczbę klientów, to forum czyta tysiące osób.
    Tak to ja ...........we własnej osobie ......... nie chowam raczej głowy w piasek ,tylko w razie jakiś wątpliwości próbuję je wyjaśnić .........


    Cytat Napisał Jacenty Zobacz post
    Korzystając z okazji, chciałbym zapytać na jakich częściach regeneruje turbiny garretta VNT Pański warsztat ? czy są to te angielskie części o których pare osób wspominało ?
    Korzystam z zamienników ............natomiast mogę dodać tylko tyle ,że te słynne już angielskie części to mają głębokie korzenie właśnie w ..............Chinach .......

    ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:02 ----------

    Cytat Napisał grzgar Zobacz post
    Dodam tylko taką ciekawostkę, że właściciel zobaczył mój problem po regeneracji turbo (tutaj na forum), tzn. "słaby dół" - odezwał się sam z siebie, oferując mi pomoc - rzadko coś takiego się zdarza....
    właśnie wracając do tego tematu .........to czy musiałeś korygować ustawienie tego kołka ? bo jakoś kontakt nam się urwał i nie wiem jak się to potoczyło dalej .......

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Cytat Napisał EMP-TURBO Zobacz post
    Wedle życzenia kolego Pampik ..........co byś chciał się dowiedzieć ?

    ---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:15 ----------
    chodziło mi o fakt że się o kimś gada bez jego obecności. Teraz jak ktoś ma pytanie bądź wątpliwości może uzyskać odp na nurtujące go pytania.

    A jeśli chodzi o moja osobę to po prsotu sie zastanawiam czy CI ja wysłać do regeneracji i czy nie bede tego żałował ( mam złe doświadczenia z regeneracją ) dlatego założyłem temat. A muszę już cos w tym kierunku robić bo własnie skończyłem wymieniać rozrząd w 147 1.9 jtd 8v i sięp rzejechałem no to w porównaniu do mojego 2.4 to ja jeżdżę mułem bagiennym z zawiązanymi kostkami hehe

  6. #16
    EMP-TURBO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    A jeśli chodzi o moja osobę to po prsotu sie zastanawiam czy CI ja wysłać do regeneracji i czy nie bede tego żałował ( mam złe doświadczenia z regeneracją ) dlatego założyłem temat. A muszę już cos w tym kierunku robić bo własnie skończyłem wymieniać rozrząd w 147 1.9 jtd 8v i sięp rzejechałem no to w porównaniu do mojego 2.4 to ja jeżdżę mułem bagiennym z zawiązanymi kostkami hehe
    no coż ..........na siłę nikogo nie namawiam ..........decyzję musisz podjąć sam ............

    ---------- Post added at 10:54 ---------- Previous post was at 10:47 ----------

    Cytat Napisał irekg1111 Zobacz post
    witam. pozwole sie podłączyć pod temat tej sprężarki. robiłem u siebie turbinke zaraz po zakupie bo koło wirnika od ciepłej strony zapchało mi wydech..
    oczywiście nie bawiłem się w regeneracje u renomowanych firm na oryginalnych częściach- zrobiłem to sam rozebrałem kupiłem kpl naprawczy i śmiga.. i powiem szczerze ze jak kupowałem alfe to niechodziła tak dobrze jak teraz.. ile to kosztowało... hm.. duzo: 150 kpl naprawczy, wirnik 280, koło kompresji 170. no i do tego olej, filtr, i troche zabawy w czyszczenie intercoolera bo wylałem 3litry starego oleju z niego.. a czy się opłacało to zależy dla kogo... no ale mam świadomość że sam ją zrobiłem, i przejechałem 4 tysiące narazie.. i zero wycieków.. (vnt25 na podzespołach t5, i t25)
    oczywiście wszystko fajnie i pięknie ,ale nie zapominaj że nie wykonałes doważania układu wirującego ,być może miałes szczęście ,że masy niewyważenia ułożyły się jakoś szczęśliwie dla Ciebie i turbosprężarka chodzi do dzisiaj ,niestetyjestem raczej pewny ,że nie pochodzi tyle co doważona .........inna kwestia to taka ,ż ejeśli te masy nie ułożyłyby się szczęśliwie dla Ciebie to niestety ,ale dzisiaj już nie byłbyś taki dumny,że sam naprawiłeś turbosprężarkę .Kolejna sprawa to również sprawdzenie pasowań przed montażem ,pamiętajmy że wszystkie części produkowane do turbosprężarek to zwykła masówka i należy je niestety wymiarować przed montażem ......tutaj różnież Ci sie poszczęściło ..........ale naważniejsze ,że chodzi i akurat Tobie się udało

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    ja mam jeszcze jedna prosbe, prosze o Panski komentarz dot. reklamacji zregenerowanych turbin, prosze nie odbierac tego posta jako jakas prowokacje czy cos, po prostu jestem ciekaw jak turbiny do reklamacji sa weryfikowane u Pana pod tym katem

    ponizej cytat z innego watku dot. turbin
    Zapewne będzie wina mechanika, złej eksploatacji, złego montażu itd. itd
    Powiem szczerze że jeszcze nie widziałem firmy która uznała gwarancję na turbinę
    Jak się trafi dobrze to jest dobrze, a jak coś spartolą to i tak zawsze będzie twoja wina.

  8. #18
    EMP-TURBO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jacenty Zobacz post
    ja mam jeszcze jedna prosbe, prosze o Panski komentarz dot. reklamacji zregenerowanych turbin, prosze nie odbierac tego posta jako jakas prowokacje czy cos, po prostu jestem ciekaw jak turbiny do reklamacji sa weryfikowane u Pana pod tym katem
    powiem szczerze ,może zabrzmi to dziwnie ,że praktycznie reklamacje się nie zdarzają ,ale nie mówię że niegdy ..........w takiej sytuacji próbujemy dojść do konsensusu z klientem .Klient musi wiedzieć co się stało i z jakiej przyczyny .Co do przytoczonego cytatu ,to moge równiez powiedzieć ,iż nie trafił się nigdy jeszcze klient reklamujący turbosprężarkę ,aby stwierdził ,że coś źle zrobił .......... i to nawet taki ,który na oczy nie widział jej montażu do swojego auta .Generalnie zawsze wszystko było na TIP-TOP . O jakości usług w wielu zakładach mechanicznych też chyba nie ma co się wypowiadać ,bo dla wielu z Was temat jest chyba dobrze znany . Dziwi tylko fakt ,iż wielu z Was nie wyciąga wniosków z tego co się do Was pisze . Pan jak również wielu innych forumowiczów z innych for ,nie do końca uważnie czyta co jest w postach napisane i zapamiętuje tylko to co chce zapamiętać . Dobrym przykładem na to ,było nawet wklejenie przez Pana postu pt.EMP Turbo Wrocław - moja droga przez mękę - Bella 2,4 JTD . Zresztą nie jest Pan pierwszą osobą ,która wysyła ,albo przytacza mi ten post .Pytanie tylko co ten post wnosi ? Jego autor do dzisiaj nawet nie raczył się wypowiedzieć ,nie wspominając też o tym ,że nie oddał mi cześći ,które zarzekał że odda. Tak naprawdę ja wcale nie musiałem mu tego wysyłać ,bo jego problem tak naprawde nie wiadomo czy był problemem od strony turbosprężarki . Sytuacja wygląda tak ............gość wymaga od kogoś dotrzymania terminów ,a sam jest człowiekiem ,który chyba nie za bardzo jest uczciwy . ..........może teraz siedzi ,czyta to i sie cieszy ,że udało mu sie popsuc mi reputację ..........nic z tych żeczy ,myślę ża sam stracił swoją reputację .
    ..........na końcu dodam tyle ..........czytajcie co się do Was piszę i wyciągajcie z tego wnioski dordzy użytkownicy forum ,bo wylewanie swoich łez na forum z powodu tego ,że zrobiliście turbosprężarke nie tam gdzie trzeba ,bo oczywiście zrobiona była tam gdzie cena była najniższa ........i proszę nie piszcie że tak nie było bo zajmuje się tym 12 lat i klientów przerobiłem tysiące , nie jest najlepszą formą w sytuacji ,gdzie wszyscy brani sa pod wspólny mianownik.
    Raz jeszcze wyślę wam link do strony z FCKP , gdzie również kilka lat temu nikt nie wierzył ,że da się zrobic turbosprężarkę do 20VT , a jednak ktoś to zrobił .Dzisiaj o dziwno jeździ ich kilkadziesiąt w samych Fiatach Coupe i co ciekawe jeszcze żadna nie wróciła od samego początku , a nie oszukujmy sie te silniki maja trochę cięższy żywot niż te w Alfach 2,4 JTD ...............

    http://www.forum.fiatcoupe.pl/viewtopic.php?t=16622

    Proponuję również aby nie pisać kocopołów o częściach z Anglii ,Chin i innych państw naszej planety ,bo myślę ,że na dzień dzisiajszy to 90% części jakie stosujemy do naszych aut ,nawet tych oryginalnych pochodzi właśnie z Chin .Oczywiście firma Melett jest dużym dostawcą części do turbosprężarek ,ale skąd możecie wiedzieć gdzie te części są produkowane ? A może myślicie ,że części do Mercedesa i BMW to robią tylko w niemczech ? ...........

  9. #19
    irekg1111
    Gość

    Domyślnie

    witam.. jeżeli chodzi o moją turbinke to zakupiłem wirnik i koło kompresji juz wyważone.. poza tym nie wydaje mi się żeby złożenie turbiny na nowych podzespołach tak aby działała było czystym przypadkiem.. każdy dobrze wie że wirnik kręci się z niesamowitą prędkością- więc brak wyważenia skutkowałby ogromnymi stratami...


    no ale oczywiście EMP-TURBO to profesjonalista-tak przypuszczam.. a reklama dzwignią chandlu... Pozdrawiam i życzę dużo klientów..
    PS. nie jestem specjalista w tej dziedzinie ale ja u Państwa turbiny nie będe naprawiał..

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzgar Zobacz post
    pampik, emp-turbo we wrocławiu - przejechane już ok 10 tys i wszystko jak najbardziej ok.
    Dodam tylko taką ciekawostkę, że właściciel zobaczył mój problem po regeneracji turbo (tutaj na forum), tzn. "słaby dół" - odezwał się sam z siebie, oferując mi pomoc - rzadko coś takiego się zdarza....
    Kolego a co tam było u Ciebie z tym słabym dołem bo u mnie też cos słabo jest od dolnych obrotów a też regenerowałem turbo w Emp-turbo

Podobne wątki

  1. 2.0 V6 Wymiana potencjometru przyśpieszenia gazu
    Utworzone przez kmiter w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-02-2019, 09:29
  2. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 05-07-2015, 20:41
  3. [145] Jak dostać sie do kostki potencjometru gazu
    Utworzone przez Klakierr w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-01-2014, 20:14
  4. kostka - potencjometr pedalu gazu
    Utworzone przez Luc156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-01-2012, 13:35
  5. Demontaż potencjometru pedału gazu
    Utworzone przez cyborgpl w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-02-2011, 19:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory