Witam czy mozna zdjac katalizator i jezdzic bez? Nic sie wtedy nie dzieje?
Witam czy mozna zdjac katalizator i jezdzic bez? Nic sie wtedy nie dzieje?
Podobno autko wtedy mniej pali i ma więcej mocy. No ale nie wiadomo czy to do końca tak wszystko super jest.
No ale jak masz jedna sonde przed katalizatorem jak w mojej 2.0 TS to nie powinno sie nic stac.
no wiec sobie odpowiedzieliście na pytanie... jak masz przed katem sondę to nic nie powinno sie stac a jak za katem to po jego usunięciu do elektryka wg mnie i tez bedzie dobrze... ja w JTD w ciagu 2 tyg. tez bede wywalał katy (1 krok w modernizacji, 2 to dolot i turbo, 3 krok to wirusek) a w JTD sondy nigdzie nie widziałem więc ja problemu miec nie bede...
wtrącę pytanie odnoście do wywalenia kata... czy w 147 i 156 ten kat z środkowym z tłumikiem jest taki sam?? silniki JTD z tym że 8V i 16V jest jakaś różnica?? bo strumienice bede zamawiał i chce miec pewnisc że beda pasowały te same do odu wersji... jak ktoś już wstawiał w tych autach strumienice to byłbym wdzięczny za pomoc... i 2 pytanie czy jak wytne tego małego kata przy turbinie i tak wytne że na tej dużej średnicy (kata) wstawie w to miejsce zwykłą pustą rure to bedzie mi dudnił wydech?? czy w rure jakąś siatke włożyć??
z góry dzieki za pomoc i jeszcze raz sorki za wtrącenie do tematu ale nowego zakładać nie chciałem...
Mam 1.6 120koni pierwsze tłumiki wiec juz sam nie wiem czy scaigac czy nie? jezeli mam jedna sonde przed katalizatorem to mozna i nic sie nie ebdzie dzialo? Poprostu chce zeby dostalo troche mocy wiecej i poza tym mam dziurawy tlumik dlatego przy okazji bym go sciagnal
RoBeRt 147
Wydaje mi się że inny.. jedyne co Ci powiem to ludzie którzy skupuje katalizatory dla nich liczy się przede wszystkim silnik od JTD bd więcej płacić. Nawet jak byłby ten sam to nr inne i im większy silnik tym więcej $ dostaniesz ;p
ja jeżdżę bez kata bo się rozsypał ... efekt czasem wywala mi błąd od sądy lambda 2 czasem świeci się kontrolka silnika ale rzadko
co zauważyłem to to że spadło mi spalanie na kompie i w rzeczywistości też jeżdżę na LPG jadąc 120 na trasie pokazuje mi 7.2 gdy nie wysypałem resztek katalizatora jadąc 100km/h ciężko było o taki wynik
co do dynamiki nie potrafię określić czy jest różnica
co do hałasu to mi autko za głośno pracuje od 3200 do 3900 obr reszta obr po staremu
naczytałem sie dużo złego o strumienicach. znaczy może nie tyle złego co fakt że same w sobie nic w zasadzie nie dają, że co najmniej taki sam efekt jak nawet nie lepszy osiągnie śie poprzez wspawanie zwykłej rury w miejsce kata byle tylko zachować są samą średnicę i uważać żeby spawy od środka rury nie zakłóciły przepływu spalin. ja sie przymierzam do wymiany tłumika końcowego, może przy okazji wytnę kata ale w sumie sam się zastanawiam co mi to daprzyrost mocy podobno niewyczuwalny, może będzie trochę lepszy dźwięk choć w dieslu cudów nie można sie spodziewać hehe
No właśnie więc jakie argumenty dajecie za zdjęciem kata? Konkretnie w dieslu? Warto czy nie warto kombinować ?
Sprzedając kata zaoszczędzisz trochę kasysądzę że około 200zł zawsze to coś już bd mógł kupić sobie rurę z kwasoodporną
ja na dniach bd robił sobie cały wydech
wypruje kata i zmienię końcowy tłumik
jakie bd efekty dam znać. A co kat daje ? nie wiem czy to mity czy prawda ale podobne spadnie mi spalanie.. ale to się okaże ;p