Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: 2.4jtd, 2,0 czy moze 2,5 v6?

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Milano_155
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    DW
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6
    Postów
    278

    Domyślnie

    Ten JTD to chyba całkiem podatne na tuning A w ogóle to jaki rocznik Ciebie interesuje ? Ten diesel po 2003 roku to mocniejszy jest i lepiej sobie radzi z ciężką budą
    Il cuore ha sempre ragione.

    Senza cuore saremmo solo macchina...

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    sa tam turbiny T25 więc całkiem duże. Lekka zabawa sterowaniem zmiennej geometrią plus program i koledzy mają tu po 190 kucy made by CINEK

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    2,4 JTD - zdecydowanie

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar 123ravo123
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000r 136km JEST: Alfa Romeo 156 2.5v6 98r
    Postów
    119

    Domyślnie

    Interesuje mnie 2001 , na mlodszego mnie nie stac ;p

    Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    Pamiętaj że diesle kupuje się żeby tłuc mnóstwo kilometrów, jak ktoś będzie ci wciskał ,że on tylko do kościoła jeździł to takie gatki wsadź między bajki. diesel z 2001 (12 lat) ma od 200 do 300 tyś. zadbać można o każde auto ale ja w tym roczniku wybrał bym benzynę , każda naprawa w dieslu w okolicach silnika to grube tysiące a w benzynie uszczelki ,dolot żeby cały był i przy wolnych obrotach równo pracował cała reszta jest do ogarnięcia za w miarę dobre pieniądze. no i oczywiście LPG , sam mam instalację BRC zrobiłem w dwa lata blisko 60 tyś. i spalanie na poziomie 300km na zbiorniku 39l.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    200/300 tysi dla 2,4 JTD to pikuś. Naprawy w dieslu w okolicach silnika są sporadyczne i zazwyczaj nie wynikają z normalnej eksploatacji - jazda bez oleju po pęknięciu miski olejowej , samozapłon po uszkodzeniu turbiny. Problemy są zazwyczja z osprzętem - turbo , egr .
    Z TSami wiecznie są problemy. Panewki , rozrzad , wariator , opompa oleju , wałki rozrządu - poważne i drogie tematy. Co najgorsze dbałosć o auto nie zawsze chroni przed niektórymi usterkami.
    V6 to zdecydowanie najlepsza konstrukcja jeśli chodzi o benzyny ale też zdażają się poważne awarie silnika.

Podobne wątki

  1. Alfa 166 2.4jtd,swap skrzyni biegów z kappa 2.4jtd...
    Utworzone przez marsik81 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-01-2016, 13:03
  2. [159] Co to moze byc?
    Utworzone przez kejml90 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 18-11-2015, 22:15
  3. co to moze byc?
    Utworzone przez mc7505 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-06-2013, 07:25
  4. pomoc przy zakupie 159 ZBĄSZYŃ MOZE KTOS ZNA LUB MOZE SPRAWDZIC?
    Utworzone przez pies222 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-04-2012, 22:55
  5. 2.4JTD 10V vs 2.4JTD 20V - jeździł ktoś w tej kolejności?
    Utworzone przez szerszeń w dziale 166
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 02-01-2012, 08:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory