Strona 20 z 336 PierwszyPierwszy ... 10111213141516171819202122232425262728293070120 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #191
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    Hmm... W FESie z tego co pamiętam można sprawdzić docelowe i rzeczywiste ciśnienie paliwa.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

  2. #192
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Witam, zrobiłem wtkres z całej jazdy do pracy zaczynając od zimnego silnika. Sam nie wiem co o tym sądzić. Na zimnym silniku nie zapala jak na cieplym a i chodzi jaby nie na wszystkich garach.
    oto wykres: link do zdjęcia

  3. #193
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Jesli sugrowac sie tylko wykresem to kiepsko wyglada cylinder pierwszy - ma duza korekte na minus, co moze oznaczac ze jest nieszczelny i leje za duzo paliwa, nr 2 i 4 z kolei w druga strone daja za malo paliwa.
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 25-04-2012 o 12:24

  4. #194
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Zobaczcie na te korekty ,sa robione na 4 biegu o 1500 obr. do 4300 obr. z gazem do podlagi od poczatku do konca, zrobie na wolnych jak tylko bede mial lapka...

    Czas Obroty silnika Korekta paliwa Cyl.3 Korekta paliwa Cyl.4 Korekta paliwa Cyl.1 Korekta paliwa Cyl.2
    rpm mm³/i mm³/i mm³/i mm³/i
    0,0 1520,0000 -0,9500 1,3100 1,0000 -1,3800
    1,0 1671,0000 -1,0200 1,6200 1,0400 -1,7500
    2,1 1830,0000 -1,4000 2,5400 1,0700 -2,1900
    3,1 2024,0000 -1,9400 3,3900 1,0800 -2,5400
    4,1 2213,0000 -2,5300 4,4600 1,0600 -2,9500
    5,2 2392,0000 -3,4300 5,8900 0,9600 -3,2700
    6,2 2556,0000 -4,0400 6,0300 1,3000 -3,2700
    7,2 2713,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    8,2 2859,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    9,3 3020,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    10,3 3156,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    11,3 3294,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    12,4 3447,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    13,4 3615,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    14,4 3760,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    15,5 3891,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    16,5 4011,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    17,5 4107,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    18,5 4173,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    19,6 4221,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700
    20,6 4301,0000 -4,0500 6,0300 1,3000 -3,2700

  5. #195
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lookas
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V Distinctive
    Postów
    113

    Domyślnie

    ponowie moje pytanie, czy ktoś z Was koledzy ma taki przypadek, że jeden z wtrysków nie ma w ogóle korekty? Czy to oznacza, że jest idealny czy może niestety całkiem padł :/ ? W załączeniu moje wykresy. Możecie coś więcej powiedzieć na ich temat?
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty.jpg
Wyświetleń:	234
Rozmiar:	99.9 KB
ID:	54100

  6. #196
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Moze ktos dla porownania wrzucic logi korekt pod obciazeniem, 4 bieg od 1500 do 4000 obr. ?

  7. #197
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FISHA159JTDM
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v 150KM Lusso 2008 UK
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał lookas Zobacz post
    ponowie moje pytanie, czy ktoś z Was koledzy ma taki przypadek, że jeden z wtrysków nie ma w ogóle korekty? Czy to oznacza, że jest idealny czy może niestety całkiem padł :/ ? W załączeniu moje wykresy. Możecie coś więcej powiedzieć na ich temat?
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty.jpg
Wyświetleń:	234
Rozmiar:	99.9 KB
ID:	54100
    Na wykresie nie ma cyl 1 za to jest 5 :-) zakladam ze silnik 1.9
    Moze zle wybrales model auta w FESie?


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez FISHA159JTDM ; 02-05-2012 o 22:45

  8. #198
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lookas
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V Distinctive
    Postów
    113

    Domyślnie

    5 nie ma, (akurat zaznaczyłem w Fesie wszystkie 5 możliwe i linia wykresu 1 i 5 się pokrywają) jak zaznacze 4 to cylinder 1 i tak jest cały czas na 0 na wykresie.
    Model auta wybrałem poprawnie 1.9 JTDM 16V. Ktoś wie co to oznacza?

  9. #199
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Łukasz.L.
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    159 JTDm 1.9 16V
    Postów
    269

    Domyślnie

    I ja zrobiłem w fesie wykres bo na zimnym silniku trochę obroty mi skaczą, niewiele ale jednak i jakby auto słabiej trochę jedzie, albo już się przyzwyczaiłem.
    Zreknijcie chłopaki, ew podpowiedzcie od czego mogą obroty skakać? egr ostatnio czyściłem i nie był bardzo brudny.
    Z tą słabszą jezdą to może ten durny kolektor się posypał, ale wolę sam tego nie tykać.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	na zimnym.JPG
Wyświetleń:	188
Rozmiar:	128.2 KB
ID:	55844Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	na ciepłym.JPG
Wyświetleń:	316
Rozmiar:	125.5 KB
ID:	55843

    jeden na zimnym drugi w okolicach 80-90*
    Pozdrawiam serdecznie

  10. #200
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    Cytat Napisał Łukasz.L. Zobacz post
    I ja zrobiłem w fesie wykres bo na zimnym silniku trochę obroty mi skaczą, niewiele ale jednak i jakby auto słabiej trochę jedzie, albo już się przyzwyczaiłem.
    Zreknijcie chłopaki, ew podpowiedzcie od czego mogą obroty skakać? egr ostatnio czyściłem i nie był bardzo brudny.
    Z tą słabszą jezdą to może ten durny kolektor się posypał, ale wolę sam tego nie tykać.
    jeden na zimnym drugi w okolicach 80-90*

    Witam
    jak juz wyczyściłeś EGR to wyczyść również przepustnice i wejście do kolektora,
    bo to głównie one też odpowiadają za falowanie obrotów,
    wtryski w miare jeszcze wygladają, chociaż ja bym zalał jakieś Liqui Molly
    pozdrawiam

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory