Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 65

Temat: Błąd obwódu czujnika przełącznika pozycji pedału i przepustnicy V6

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Głośniki podłączane są po wzmacniacz DSP, do którego potrzebna jest wiązka z ICSa, a jej dołożenie powoduje, że i tak rozbierasz tyle, że możesz założyć pełne dsp

    ---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:24 ----------

    co do zakupów części odpytaj autosklep24.pl ten z baneru na górze, ja kupuje głównie u nich bo dają dobre rabaty dla stałych klientów, skoro ogarniasz alfę to może się przydać
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  2. #32
    kapselek
    Gość

    Domyślnie

    kubicze

    do DamianaS już pisałem i najprawdopodobniej kupię u nich części.
    Co do głośników tylnych to jeżeli muszę poprowadzić wiązkę z ICSa to chyba skuszę się na cały komplet
    http://allegro.pl/naglosnienie-dsp-s...336951954.html

    pytanie tylko czy głośniki zakryją mi tą dziurę z boku osłon
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	zdjecie.JPG
Wyświetleń:	87
Rozmiar:	110.9 KB
ID:	55983

    pytanie: czy głośniki w tym zestawie DPS są inne niż te które mam obecnie ? bo jeżeli są takie same to nie ma sensu wymieniać ich w drzwiach

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Dziury są nieoryginalne, ktoś miał tam jakieś inne głośniki, oryginalne głośniki z półki są montowane magnesem do góry i chowają się pod maskownicami, głośniki w drzwiach pomiędzy wersją z i bez dsp są inne, jak wyciągniesz jeden to będziesz widział jakie masz u siebie, wielkość jest ta sama więc po zdjęciu nie dojdziesz
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  4. #34
    kapselek
    Gość

    Domyślnie

    Po południu sprawdzę jakie głośniki mam obecnie zamontowane.
    Czy przeprowadzenie wiązki z ICSa do wzmacniacza DSP jest mocno skomplikowane ? Którędy ona jest poprowadzona?
    Czy od wzmacniacza do głośników w drzwiach także trzeba prowadzić nowe kable czy na zwykłych pójdzie?

    Odnośnie czujnika pedału gazu to jak odpalam silnik to na pierwsze naciśnięcie pedał reaguje normalnie - bez opóźnienia. Jest tak przy każdym uruchomieniu silnika więc powoli podejrzewam że faktycznie może to być przepustnica.

  5. #35
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    a ja poprawilem kostke od potencjometru gazu i marchewa przestala sie palic i moc wrocila jesli bylo by cos z przepustnicą to bylo by raczej falowanie obrotów...

  6. #36
    kapselek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał darrager Zobacz post
    a ja poprawilem kostke od potencjometru gazu i marchewa przestala sie palic i moc wrocila jesli bylo by cos z przepustnicą to bylo by raczej falowanie obrotów...
    Poprawiłeś w sensie przeczyszczenia sprayem kostki czy odcinałeś kabelki i lutowałeś styki?

  7. #37
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Wiązka idzie razem z wiązką od zmieniarki i navi, czyli przez bagażnik pod siedzisko kanapy, tam po prawej i lewej stronie masz kostki od głośników drzwiowych, odpinasz to co masz teraz i podpinasz do kostek z nowej wiązki, dalej wiązka idzie albo progiem kierowcy, albo tunelem, musisz sprawdzić jak wyjmiesz siedzisko kanapy, zajmuje to 5 min , szarpiesz za rogi kanapę do góry i schodzi, z przodu też są kostki do przednich głośników drzwiowych.

    Nie pamiętam dokładnie ale jeśli wiązka idzie przez tunel to wystarczy zdemontować popielniczkę, plastyk przy gałce zmiany biegów i podłokietnik (odkręca się go po wyjęciu nawiewów tylnych). Ogólnie te demontaże idą dość sprawnie i bezstresowo.

    Jeśli idzie progiem to te plastykowe listwy są na wcisk.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  8. #38
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Cytat Napisał kapselek Zobacz post
    Poprawiłeś w sensie przeczyszczenia sprayem kostki czy odcinałeś kabelki i lutowałeś styki?
    rozpiąłem kostke i pozaginałem styki zeby ciasno siedziały, na razie nie lutowałem bo być może bedzie potrzeba wyjecia całego potencjometru bo nie jestem do konca przekonany ze jest dobry. Co prawda marchewa sie nie sie świeci , moc wrociła ale nie wiem czy w pełnym zakresie, ponieważ czasami rwie do przodu jak glupi a czasami potrafi sie zamululić z dolnych obrotów i szarpnąć (skrzynia manual, 2 bieg 1000obr/min i zamulenie do 2000obr) Generalnie jak dodam mniej gazu lepiej idzie niż dodam za dużo.
    Podejrzewam ze potencjometr moze byc nie sprawny w pełnym zakresie lub przepływomierz...
    a u Ciebie Kapselek jak jest?

  9. #39
    kapselek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał darrager Zobacz post
    rozpiąłem kostke i pozaginałem styki zeby ciasno siedziały, na razie nie lutowałem bo być może bedzie potrzeba wyjecia całego potencjometru bo nie jestem do konca przekonany ze jest dobry. Co prawda marchewa sie nie sie świeci , moc wrociła ale nie wiem czy w pełnym zakresie, ponieważ czasami rwie do przodu jak glupi a czasami potrafi sie zamululić z dolnych obrotów i szarpnąć (skrzynia manual, 2 bieg 1000obr/min i zamulenie do 2000obr) Generalnie jak dodam mniej gazu lepiej idzie niż dodam za dużo.
    Podejrzewam ze potencjometr moze byc nie sprawny w pełnym zakresie lub przepływomierz...
    a u Ciebie Kapselek jak jest?
    U mnie silnik strasznie wolno wchodzi w obroty a jakakolwiek reakcja na dodanie gazu pojawia się po 3 sekundach. Mocy totalnie brak.
    Dziś otrzymałem natomiast kabelek i wieczorkiem będę podpinał do komputera
    mam pytanie - w jakiej pozycji powinien być przełącznik oraz jaka jest procedura podłączenia kabelka czyli czy przy wyłączonej stacyjce, wyłączonym komputerze? Jaka jest kolejność włączania itd
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	zdjecie.JPG
Wyświetleń:	86
Rozmiar:	121.8 KB
ID:	56035

  10. #40
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    7 - silnik, podpinasz do kompa, potem do auta, powinna się zaświecić dioda w kablu, ładujesz program i się łączysz
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 21:48
  2. [159] Wymiana czujnika położenia pedału sprzęgła
    Utworzone przez zloty35 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-01-2015, 09:10
  3. pytanie dot. czujnika dolad. i przepustnicy
    Utworzone przez Jacenty w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 12:58
  4. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 17-10-2011, 16:56
  5. Błąd czujnika pedału gazu.
    Utworzone przez syfon w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-04-2010, 10:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory