Strona 63 z 144 PierwszyPierwszy ... 13535455565758596061626364656667686970717273113 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 621 do 630 z 1436

Temat: “Motor Control System Failure” - co z tym zrobić

  1. #621
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał gyver4ever Zobacz post
    Dostałem radę by wykręcić o jeden obrót cięgno "gruchy" i próbować deptać z fesem. Tylko czy dam radę bez wyjmowania turbo?
    Bardzo dobra rada !
    Ja tak robiłem w samochodzie syna. Efekt - turbawkę i tak musiałem wyczyścić, a jako bonus miałem wymianę uszczelki pod głowicą. Zadam ci teraz pytanie retoryczne - Czemu ją wydmuchało ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #622
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2007
    Auto
    BMW
    Postów
    96

    Domyślnie

    Dziś przeciągnąłem pomimo wyświetlanego p0235 na III do 5k rpm. i przed 4k rpm. błąd zgasł. IV poleciała jak szalona i czerwone światło :/
    Może wróci nadzieja. We wtorek reg. zaworów bo mi zaraz maskę rozwalą a z tego co wiem to od około 150k km nie miała nawet pomiaru luzu.
    A soboty boje się najbardziej: spróbujemy ten błąd p0235 mechanicznie w turbie na stole poszukać, już śnią mi się po nocach nadpalone łopatki :/. Przy okazji przelotowy wydech wstawię

  3. #623
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał gyver4ever Zobacz post
    A soboty boje się najbardziej: spróbujemy ten błąd p0235 mechanicznie w turbie na stole poszukać, już śnią mi się po nocach nadpalone łopatki :/. Przy okazji przelotowy wydech wstawię
    Od razu nadpalone... rozbierzesz i zobaczysz. Podejrzewam wiele czarnego syfu pod pierścieniem i tyle.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #624
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Panowie mam takie pytanie ile trzeba kupić wężyków podciśnieniowych i o jakiej średnicy aby wymienić wszystkie idące do turbiny te z przodu odchodzące od zaworu overbost chyba, że są gdzieś jeszcze inne które warto wymienić.

  5. #625
    alfagt19jtd
    Gość

    Domyślnie

    P0095 - MCSF zgasł dzisiaj rano... wczoraj byłem w krótkiej trasie (wolna jazda - brak drogi) - nie mam pojęcia o co chodzi...

  6. #626
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Ponawiam pytanie: ile trzeba kupić wężyków podciśnieniowych i o jakiej średnicy aby wymienić wszystkie idące do turbiny te z przodu odchodzące od zaworu overbost chyba, że są gdzieś jeszcze inne które warto wymienić.



  7. #627
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2007
    Auto
    BMW
    Postów
    96

    Domyślnie

    Ja wyrobiłem się w 2m wężyka 3mm otwór/światło i jeszcze mi go zostało.
    Mam nowe wieści o p0235. Wywala byka na 3k na III ale nie ogranicza mocy. W sekundę gaśnie turbina, cichnie i Alicja leci pełną mocą do odcinki. Później IV jest ok, aż do ponownej redukcji od II biegu. Ale warunek: muszę przyśpieszać delikatnie, bo gdy but w podłodze to nie szarpnie na III przy 3k i przeładowanie na całym zakresie. Nie ma rady, turbina na stół. Dam znać co przyniosła sobota...

  8. #628
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    Ponawiam pytanie: ile trzeba kupić wężyków podciśnieniowych i o jakiej średnicy aby wymienić wszystkie idące do turbiny te z przodu odchodzące od zaworu overbost chyba, że są gdzieś jeszcze inne które warto wymienić.


    sprawdz 47. podstrone tego tematu
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...zrobic-47.html

  9. #629
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Ok dzięki już wszystko jasne.

  10. #630
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Borek
    Auto
    alfa rome 147 1,9 jtd 16v
    Postów
    9

    Domyślnie

    Dołączę się do tematu podczas przyspieszania na III-IV biegu około 3500rmp wyskakuje błąd p0238 czy sztanga od turbo powinna chodzić luźno!
    U mnie ręką nie idzie ruszyć sztangi.

Podobne wątki

  1. Motor Control System Failure w 2.0 JTS
    Utworzone przez podo w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-11-2017, 18:30
  2. Motor control system failure
    Utworzone przez DawidSu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 11:34
  3. Motor Control System Failure - co oznacza? co z tym zrobić?
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 23:18
  4. Motor Control System Failure
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2011, 23:27
  5. motor control system failure
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 10:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory