Strona 11 z 89 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213141516171819202161 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #101
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    No taka cena to faktycznie nie ma co kombinować z regenerowaniem. Czyszczenie i tak warto zrobić.

    Wysyłane z mojego MB860 za pomocą Tapatalk 2

  2. #102
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    Dzięki za szybkie uświadomienie.
    Się dowiedziałem że w 2005 był ogólny update softu, na który moja też się załapała w Niemczech. Znajomy ma taką samą i przed tunem miał 176 i 420, czyli bardzo zbliżone. Nie licząc tego co napisałem, skoro kierownice są przyblokowane to co teraz się bardziej opłaca przyszłościowo, regeneracja turbiny czy nówka. Na ile średnio starcza regeneracja. Czy kierownice mogą powodować takie zachwianie na wykresie z hamowni?
    Ale u ciebie tylko i wyłącznie na chwilę obecną chodzi o wyczyszczenie zmiennej geometrii łopatek prowadnicy a przy okazji dopiero określenie luzów osiowych wirnika i stanu uszczelnień czy już oleju nie leją. Zmienną geometrię można wyczyścić nie ruszając wirnika (nie ma konieczności regeneracji całego układu turbodoładowania). Nie ma potrzeby z góry regenerować całej turbosprężarki jeżeli będzie w dobrym stanie a co ważniejsze że często po regeneracji turbosprężarka głośniej pracuje - jednak co oryginał to oryginał. Samo czyszczenie kierownic powinno nie być takie drogie ale regeneracja turbosprężarki może już szarpnąć po kieszeni. Oczywiście wybór należy do ciebie ale pozwól określić stan całego układu turbodoładowania osobie, która będzie się na tym znała i powie co najlepiej będzie zrobić - przecież będzie wszystko miała w ręku i zadecyduje najlepiej.

  3. #103
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Dzięki, poszukam najpierw kogoś dobrego w okolicy który się opowie przy czyszczeniu kierownic o stanie całej turbiny, a potem albo nowa turbina albo od razu do cinka na moda.
    Ostatnio edytowane przez semri ; 31-05-2012 o 22:21

  4. #104
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    Dzięki, poszukam najpierw kogoś dobrego w okolicy który się opowie przy czyszczeniu kierownic o stanie całej turbiny, a potem albo nowa turbina albo od razu do cinka na moda.
    Czyszczenie jest tak proste jak budowa cepa, więc można to zrobić samemu.
    Jak już ten ktoś będzie stwierdzał stan turbiny, to pamiętaj, że GT2256V (bo chyba taką masz) ma jak się nie mylę łożysko pływające i trzeba pomyśleć zanim się określi luzy. Na pewno nie za pomocą jednego wepchanego palucha, jak to niektórzy robią
    Co do regeneracji, to panowie wiedzcie, że producenci przestali wydawać coś takiego jak zestaw naprawczy i obecnie wszystkie turbiny są regenerowane podzespołami z odzysku.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 01-06-2012 o 23:00
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #105
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Sam nie będę się zabierał, mechanika to nie ja, tym bardziej turbo. Jeszcze coś mi zostanie w ręce Kupić zawczasu jakieś uszczelki czy coś?

  6. #106
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    pomiary.rar

    Poproszę o analizę logów. Są to 4 pomiary po dwa na ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa ponieważ tylko darmowy FES był na tyle stabilny żeby je zrobić więc musiałem osobno. Jeśli komuś się uda coś z nich wyczytać będę wdzięczny. Generalnie mam wrażenie że turbo późno wstaje a przed 2200obr jest za duży dół. Z góry dzięki.
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  7. #107
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 16V
    Postów
    76

    Domyślnie

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    pomiary.rar

    Poproszę o analizę logów. Są to 4 pomiary po dwa na ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa ponieważ tylko darmowy FES był na tyle stabilny żeby je zrobić więc musiałem osobno. Jeśli komuś się uda coś z nich wyczytać będę wdzięczny. Generalnie mam wrażenie że turbo późno wstaje a przed 2200obr jest za duży dół. Z góry dzięki.
    Na pierwszy rzut oka EGR do czyszczenia - nie domyka się do końca.

  8. #108
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Egr zaślepiony, dolot przed zaślepką czysty. Rozbierać ponownie i czyścić?
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  9. #109
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Annik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Giulia VELOCE Q4 MY20
    Postów
    337

    Domyślnie

    Log do 4 tys.zip

    Proszę o analizę logów. EGR zaślepiony oryginalną zaślepką, czysty, dolot turbo_IC z nierdzewki szczelne.
    Auto przy gwałtownym bucie puszcza czarną chmurę. Spalanie w trasie przy 100-120 km/h 5,7 l/100km
    miasto 8,7 l/100/km(krótkie trasy)
    Ja zwracam uwagę na zmierzoną masę powietrza.
    DF

  10. #110
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    pomiary.rar

    Poproszę o analizę logów. Są to 4 pomiary po dwa na ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa ponieważ tylko darmowy FES był na tyle stabilny żeby je zrobić więc musiałem osobno. Jeśli komuś się uda coś z nich wyczytać będę wdzięczny. Generalnie mam wrażenie że turbo późno wstaje a przed 2200obr jest za duży dół. Z góry dzięki.
    Logi wyglądają całkiem ładnie. Ciśnienie paliwa idealnie a doładowanie ładnie narasta i potem po 2300rpm utrzymuje odpowiednio stały poziom bez wahań i widocznych objawów przeładowania. Jedyne czego można się doczepić to że w początkowej części logu doładowanie jest na dość niskim poziomie i jego przyrost jest niewielki odnosząc się do wartości oczekiwanej.

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Egr zaślepiony, dolot przed zaślepką czysty. Rozbierać ponownie i czyścić?
    Ale ty masz JTD 1910 16V 150CV a tam nie możesz całkowicie zaślepić, bo ci MCSFa wywali chyba że z mapy ci EGR ktoś wyrzucił. Jaką masz zaślepkę - z dziurkami czy całą.

    Cytat Napisał grzesiekwisnia Zobacz post
    Na pierwszy rzut oka EGR do czyszczenia - nie domyka się do końca.
    Ja bym właśnie to obstawiał...

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Egr zaślepiony, dolot przed zaślepką czysty. Rozbierać ponownie i czyścić?
    Nie chodzi o cały dolot a tylko o EGR - czy go rozbierałeś i czyściłeś. Jeżeli nie to go rozkręć (cały tak żebyś do wszystkiego miał dostęp) i do ropy albo benzyny z nim...

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory