Mam problem wymienili mi dzisiaj rozrząd i zaułważyłem po przyjechaniu do domu że pod silnikiem mam dwie krople oleju na podłodze garażu. Co mogli skonić mechanicy??
Mam problem wymienili mi dzisiaj rozrząd i zaułważyłem po przyjechaniu do domu że pod silnikiem mam dwie krople oleju na podłodze garażu. Co mogli skonić mechanicy??
przy wymianie rozrządu nie narusz się uszczelek olejowych więc to nie ich wina
jesli masz płytę podsilnikową to znaczy że jeśli znalazłeś 2 krople pod autem to masz pełne korytko w płycie podsilnikowej pełne oleju.
a najczęściej leci w 3.0 z pod filtra oleju z pod miski jesli gdziesz przywaliłeś lub najgorsze co moze być z pod mocowania filtra oleju czyli wspornika półosi
ja tak miałem
u mnie też delikatnie najpierw się pociło, później pokapywało a teraz leci jak z kranu.
Pierwsza diagnoza w serwisie że z pod filtra tutaj pojawiły się stwierdzenia przez was wcześniej wymieniane typu podwinięta uszczelka etc.
Niestety po wymianie filtra problem wrócił ze zdwojoną siłą. Okazuje się że to niestety nie z pod filtra tylko z pod wspornika półosi który przymocowany jest do bloku a dopiero do tego wspornika jest przykręcany filtr. Przyczyną jak się dowiedzialem może być uszkodzona półoś która drgając wybija uszczelniacz na podporze i pojawia się przeciek który kapie sobie po filtrze. Uszczelka w serwisie kosztuje 14zł ale robocizna to istny koszmar do rozbrojenia prawa strona wyjęcie półosi i wymiana jeśli okaze się wadliwa.
okazało sie że jeden zimmering był troszke krzywo i to była jego wina. Nie wiem czy to prawda, ale już nie cieknie. Co do uszczelki pół osi to słyszałem o tym problemie, ale jak narazie nigdzie tam nie cieknie. Dzięki za pomoc
Witam i pozdrawiam.
Chciałbym wymienić pasek rozrządu w alfie 2.4jtd.
Prosiłbym o jakieś szczegóły w tej sprawie.Co trzeba kupić i wymienić aby silnik mi jeszcze służył jak do tej pory.Dziękuję za wszelkie wskazówki