Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Temat: Chwale się ;-) okleina karbon na pulpicie

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Nielat
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 ts 2002r
    Postów
    70

    Domyślnie

    sprze
    dają i w mniejszych kawałkach nie trzeba od razu tyle wydawać :p

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar hitman047
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Bella 156 2.0 TS Niebieska piękność :) - kiedyś. Obecnie -> Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 KM
    Postów
    830

    Domyślnie

    Teraz jeszcze zrób coś z tym kondomem który masz zamiast mieszka od wajchy skrzyni biegów i będzie wypas hehe
    Wiem że to nie było tematem, ale mega się w oczy rzuca A carbon, 1 klasa! Super wykonanie i efekt naprawdę zarąbiaszczy

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kryniu78
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    okolice warszawki
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 jtd 115KM 2002
    Postów
    98

    Domyślnie

    a czy kolega może podpowiedzieć czemu jak okleiłem ramkę lewarka folia na załamaniach zaczeła mi odchodzić po zostawieniu auta na słońcu
    czy może za bardzo ją naciągnołem, a może końcówki się podkleja jakimś specyfikiem?
    Alfa 156 1,9 JTD 115KM Nero

  4. #24
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał kryniu78 Zobacz post
    czemu jak okleiłem ramkę lewarka folia na załamaniach zaczeła mi odchodzić po zostawieniu auta na słońcu
    Trzeba robić spore zakładki, które podwija się pod spód i tam się dociska.

  5. #25
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kryniu78
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    okolice warszawki
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 jtd 115KM 2002
    Postów
    98

    Domyślnie

    w sumie ja robiłem na styk
    tzn ucinałem ładnie folie na krawędziach i moze to jest przyczyną
    tylko czasami ciężko będzie zrobić zakładkę żeby dobrze spasować później element
    no cóż trzeba okleić raz jeszcze
    Alfa 156 1,9 JTD 115KM Nero

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    To właśnie jest problem przy oklejaniu. Trzeba zostawić spory zapas materiału żeby go ładnie naciągnąć na krawędzie. Jeśli się tego nie zrobi to na bank folia będzie odchodziła zwłaszcza jak przy naklejaniu się jej odpowiednio nie podgrzeje.

  7. #27
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kryniu78
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    okolice warszawki
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 jtd 115KM 2002
    Postów
    98

    Domyślnie

    więc po oklejeniu trzeba jeszcze ten zapas podwinąć pod spód
    a mniej więcej jak trzeba to nagrzać żeby dobrze się trzymało?
    w sumie robione to było w zimę w garażu góra 15 stopni było w środku
    Alfa 156 1,9 JTD 115KM Nero

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    A czym podgrzewałeś?

  9. #29
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kryniu78
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    okolice warszawki
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 jtd 115KM 2002
    Postów
    98

    Domyślnie

    żony suszarką do włosów
    daje gorące powietrze nawet za gorące bo nie da rady ręki trzymać na kilka cm od suszarki na pełnej mocy
    Alfa 156 1,9 JTD 115KM Nero

  10. #30
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Za mocno naciągnąłeś,ja nie naciągałem wcale na ramce od biegów tylko podgrzewając układałem na powierzchni i obciąłem na równo,jakoś tak to mogę określić i nic mi nie odłazi. Fakt w wielu miejsca trzeba robić zakładki,na przykład na pulpicie środkowym gdzie są trzy zegary trzeba zawinąć pod spód ok 1 cm. Dzwonił do mnie też gościu któremu sprzedałem arkusz tej okleiny że mu wszystko zlazło z lusterka... co sie okazało naciągnął mocno podgrzewając i obciął na równo. Za drugim podejściem,nie naciągał mocno folii i zawinął 3cm do środka lusterka aż pod szkło lustra i już ma cacy nic nie odstaje. Kwestia wprawy Da się zrobić

    Co do "kondoma" przyjedź zobacz jak wygląda na żywo. Oryginalna gałka rozkleiła mi się w rekach w Hiszpanii przy ciągłych upałach 40 st w cieniu przez trzy tygodnie non stop, ta jest skórzana do tego mieszek nie wygląda (oryginał) jak derma od poloneza,też jest ze skóry i już ładnie ułożony do wewnątrz. Na początku trochę faktycznie "piał" jak skóra była nowa i nie ułożona.

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Chwale sie albo i nie
    Utworzone przez dareksz w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-04-2015, 21:47
  2. karbon w 156
    Utworzone przez mac!ek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-07-2012, 07:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory