Strona 13 z 89 PierwszyPierwszy ... 3456789101112131415161718192021222363 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #121
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Annik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Giulia VELOCE Q4 MY20
    Postów
    337

    Domyślnie

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    Reasumując musisz tylko wszystko starannie i ostrożnie wyczyścić.
    Zabieram się zatem do czyszczenia w najbliższy weekend.
    Przy okazji - sprawdzałem korekty wtrysków - na jałowym są duże rozbieżności co drugi cylinder np. -2;0,8;-1,2;1 itp.
    Zrobiłem więc próbę przelewową do 50 ml. Wynik cyl 1 - 50ml, cyl 2 - 35 ml, cyl 3 - 50 ml, cyl 4 - 40 ml.
    Co sądzicie o tym wyniku?

    DF

  2. #122
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tyle sądzimy, że próby przelewowe są dobre do stwierdzenia, że ciągnik Ursus z pompą rotacyjną źle działa.
    Co do korekt, to już to pisałem tutaj: http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tml#post867092
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #123
    Użytkownik Ogier Avatar ksiazelasic
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Legnica/Wrocław
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    194

    Domyślnie

    Proszę o analize logow. W zimie przy duzym mrozie alfa przy gwaltownym przyspieszeniu przy ok 2tys (na wysokim biegu) obrotow przechodzila w tryb awaryjny, turbina nie dzialala i wyskoczyl blad - P0238. Prawdopodobnie chodzilo o zawor VGT i bylo przeladowanie. Po ociepleniu i skasowaniu bledu jest juz ok, zaden blad nie wyskakuje. Martwi mnie czarne dymienie czasem i lekki swist jakby dolna rura ic-turbo byla dziurawa oraz czy ta wczesniejsza temperatura miala jakis wplyw na przeladowanie, wiec zrobilem logi. Moje pytanie brzmi czy wszystko jest ok? Planuje wymienic wezyki podcisnieniowe, wyczyscic i zaslepic egr, ewentualnie wyczyscic zawor VGT.
    Chyba dobre dane dalem do logów. Zastanawia mnie czemu tak male odswiezanie jest pomiarow. Gdzies to sie nastawia w FESie?

    Podejscie1.csv
    Podejscie2.csv

    Przy tych dwoch podejsciach to nawet dymka nie puscil.. nie wiem od czego to zalezne. Raz dymi raz nie.. Pierwszy raz mam diesla
    Ostatnio edytowane przez ksiazelasic ; 11-06-2012 o 14:01

  4. #124
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał ksiazelasic Zobacz post
    Proszę o analize logow....
    Raz dymi raz nie.. Pierwszy raz mam diesla
    Za krótkie logi.
    EGR ci się nie domyka.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #125
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 16V 140KM
    Postów
    31

    Domyślnie

    Jak wypluwa P0238 to po prostu wymień zawór i wężyki a później patrz co dalej.

  6. #126
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas.elk Zobacz post
    Jak wypluwa P0238 to po prostu wymień zawór i wężyki a później patrz co dalej.
    Jeśli masz na myśli overboost, to jak już proponuję go najpierw przeczyścić zamiast na ślepo iść w koszty. Chociaż przy P0238 na 90% czeka go czyszczenie kierownic turbawki, które się przycinają.
    Ale ksiazelasic dalej czekamy na lepsze (dłuższe) logi
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #127
    Użytkownik Ogier Avatar ksiazelasic
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Legnica/Wrocław
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    194

    Domyślnie

    tak tak, tylko cos czasu nie mam zeby zejsc z lapkiem do samochodu, moze dzisiaj mi sie uda
    mam nadzieje ze nie bede musial czyscic kierownic turbiny.. jakos ten fakt mnie lekko przeraza, wiem ze to nie jest az tak trudne ale wole nie grzebac w aucie
    tak jak mowilem, blad p0238 pojawil mi sie dwa-trzy razy tylko i wylacznie w zimie na autostradzie, mrozy byly dosyc mocne, moze to mialo wplyw na to. Teraz jezdze i wszystko ok. No czasem zakopci i to mnie martwi. Juz mam zaslepke na EGR, wyczyszcze i zobacze czy nie bedzie kopcil.
    Ostatnio edytowane przez ksiazelasic ; 14-07-2012 o 11:37

  8. #128
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tommy-j
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 SW 1,9 JTDm 16v, Fiat Coupe Limited Edition 20VT
    Postów
    50

    Domyślnie

    Panowie, jestem tutaj od niedawna i bardzo proszę o pomoc w analizie poniższych logów. Auto ma tendencję do pokazywania na zegarze doładowania lekkiego spadku boostu z 1,4 na 1,2 bara przy ok 2k RPM. Potem narasta. Widać to w poniższym logu, że jednak lekko przeładowywuje. Nie jest to zbytnio odczuwalne w czasie jazdy. Auto seria 159 1,9 JTDm 16v z EGR i DPF, pomiar 4ty bieg i but w podłodze od 1500 RPM.

    Proszę również o analizę pracy zaworu overboost i EGR.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	159boost.jpg
Wyświetleń:	101
Rozmiar:	113.8 KB
ID:	62575

    Na koniec dodam, że szukam przyczyny lekkiego poszarpywania podczas delikatnego wciskania pedału gazu przy jeździe na 2/3 biegu w okolicach 1800-2100 RPM.

    Z góry dzięki, tommy

  9. #129
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał tommy-j Zobacz post
    Na koniec dodam, że szukam przyczyny lekkiego poszarpywania podczas delikatnego wciskania pedału gazu przy jeździe na 2/3 biegu w okolicach 1800-2100 RPM.
    Wklej logi przepływki.

  10. #130
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tommy-j
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 SW 1,9 JTDm 16v, Fiat Coupe Limited Edition 20VT
    Postów
    50

    Domyślnie

    W logu który wkleiłem są te informacje, kolumna C i D.

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory