Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 67

Temat: v6 podsterowność

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar endriu73
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 159 2.4 SW ; AR 155 1,8 8V
    Postów
    324

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomi Zobacz post
    Czy ktoś po niemiecku czyta? translator wyrzuca bezsensowne zdania
    Jakie są różnice pomiędzy tymi gwintami:

    http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche - szczególnie ten mnie interesuje, bo 2200zł to jeszcze przyzwoita cena

    http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche

    http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche

    http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche

    Tomi, tutaj masz co nieco wspomniane o rodzaju sprężyn FK:
    http://zawieszenia-sportowe.pl/index...&id=8&Itemid=7

    Niestety w opisie nie ma informacji o ile min. obniżają auto (max. to -75mm).
    Ja w swojej jeżdżę na FK Automotive -35mm i muszę powiedzieć że różnica w prowadzeniu jest zauważalna
    Ostatnio edytowane przez endriu73 ; 10-07-2012 o 23:18

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    endriu73 - dzięki!
    Z tego wynika że zawieszenie Highsport spokojnie można brać.

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomi Zobacz post
    Czy na seryjnym amorku to jeździło?
    Tak, ale to było 1,8 a nie 2,5 V6.
    Obniżenie wzięło się to stąd, że w pewnym momencie prawy tył zaczął niżej siedzieć i kolega stwierdził, że sprężyny do wymiany. Rozpocząłem poszukiwania tylnych sprężyn do 155 i nic ciekawego ani godnego uwagi nie było, same używki a takie już miałem
    Trafiłem za to na Allegro (pokazał mi bobryt) czerwone Jamexy za bodajże 400 zł z przesyłką. W opisie aukcji była informacja, że można ich używać z seryjnymi amorami, więc postanowiłem je kupić.
    W trakcie montażu okazało się, że tylne - podobno obniżające Jamexy - są wyższe od tych, które były w samochodzie a przednie pomimo tego, że rzeczywiście były krótsze to miały więcej zwojów niż seria.
    Powiem, że dość fajnie się na nich jeździło i jak wspomniałem wcześniej tylko raz z własnej winy zdjąłem sobie zderzak. Alfa za to pewniej się prowadzila i - moim zdaniem - lepiej wyglądała. Większość 155 ma szczególną cechę polegającą na tym, że przód wygląda tak, jakby był wyższy od tyłu. Po zastosowaniu tych sprężyn odległości od opony do rantu błotnika się wyrównały, co poprawiło wygląd auta.
    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 13-07-2012 o 21:55
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  4. #34
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Ustroń
    Auto
    145 JTD
    Postów
    171

    Domyślnie

    Moim zdaniem, zeby zniwelować podsterownośc w tym aucie, musiał byś pokombinowac z geometrią na przodzie - 1,5-2 stopni rozbieżnośći, twardszy tył (stab, amory) i delikanie miękciejszy wzgledem tyłu przód.

  5. #35
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    zestawienie sprężyn w wersji super i formula (prawa)

    http://imageshack.us/photo/my-images/831/springt.jpg/


    w weekend zamontowałem stabilizator 19 mm, nowe poduszki belki, sprężyny od formula, amory kyb (na nich jeździłem już wcześniej).

    Jestem pod dużym wrażeniem tego zestawienia bo tyłek trzyma się jak nigdy, po szybkich zmianach pasa ruchu auto praktycznie natychmiast wraca do pozycji na wprost bez żadnego wyjeżdżania czy bujania.

    Natomiast od razu wychodzi jak przód jest teraz nie dopracowany ale to zasługa sprężyn do wersji super (stoi wysoko), cieńszego stabilizatora a przede wszystkim luzu na listwie przekładni kierowniczej.

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    Fajnie, że podziałałeś.
    Ta sprężyna od formuły wygląda jakby miała pół zwoju mniej po prostu.
    Muszę sprawdzić u siebie stan amorków tylnych.

  7. #37
    Allkey
    Gość

    Domyślnie

    Uderz w dolne wahacze dłuższe - większy negatyw ( bez przesady ) większa przyczepność na zakrętach.

  8. #38
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomi Zobacz post
    Ta sprężyna od formuły wygląda jakby miała pół zwoju mniej po prostu.
    na zdjęciu tego nie widać ale są o 1mm grubsze

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    U mnie też przód jakoś wysoko stoi:



    może by ciachnąć 1 zwój sprężyn z przodu?

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    maicher - co Ty się na to ciachanie sprężyn tak nastawiłeś?

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory