Witam,
Jestem posiadaczem już od ładnych paru lat wysłużoną 155tkę , a nie dawno przypadkiem stałem się posiadaczem angielskiej wersji 156 V6 z myślą o rozsprzedaniu jej na części.
Jednak wpadł mi do głowy szalony pomysł z racji tego że posiadam auto firmowe i nim jeżdżę do tego praca mnie na tyle absorbuje że ostatni raz kierowałem alfinkę wczesną wiosną pomyślałem sobie by tchnąć w nią trochę życia za pomocą większego motoru ze 156.
Teraz pytania:
(Zanim zacznę wymieniać powiem że zdaje Sobie sprawę że zawieszenia i układ hamulcowy w 155tkach wersjach V6 był inny.)
1.Jak z mocowaniami silnika i skrzyni czy w ogóle to tam wlezie?
2.Przeniesienie napędu na koła czy półosie trzeba będzie rzeźbić czy te 156stki podejdą?
3.Czy wymiana sterownika na ten ze 156 wraz z wiązką to plug&play czy niesie to za sobą jakieś inne konsekwencje w sensie czy sterownik jest odpowiedzialny tylko za sterownie silnikiem czy jakieś podzespoły z auta poza nim stwarzały by błędy?
4.Waga silnika 24v mocno różni się niż w 12v ?
5. Pompa paliwa mogłaby zostać obecna czy trzeba by było zmienić?