Ostatnio edytowane przez RoBeRt 147 ; 20-07-2012 o 23:00
Co do przyśpieszenia, to Ala 16V 140KM powinna poniżej 2000 już ładnie ciągnąć, co widać na poniższym obrazku (i na wykresach standardów z hamowni - można wygooglać). Jeśli tak nie jest, to znaczy, że coś jest nie tak.
A co do tego, co jest poza tym tematem, to:
W dwóch Alach 16V jakie mam w domu, w żadnej spalanie w mieście, w skrajnych warunkach na krótkich trasach nie przekroczyło (Na Trip B) 7,5 l. Średnie 6.7 -6.8. Więc coś wam za dużo biorą te AlunieObecnie na trasie Polańczyk - Kraków doładowany z trzema osobami i klimą 5.1. Bez klimy w drugą stronę 4.4 l. Bez jazdy emeryckiej (po prostu tak nie umiem jeździć. Tym bardziej w trasie, bo usypiam) Ale to był test do tego tematu http://www.forum.alfaholicy.org/foru...y_pigulce.html
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 21-07-2012 o 09:41
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Sprawdziłem dzisiaj jak to jest z moja: do 2 000 obrotów silnik jest ,,lekko" zamulony i nie ciągnie zbyt chętnie, dopiero po przekroczeniu bariery 2000 obrotów pokazuje swoje pazury, w mieście spalanie średnie wg. kompa wychodzi 7.7l/100 km w trasie poniżej 5ciu litrów ( przy założeniu że jadę na emeryta, ale cholera Alfa się nie da)
to zdjęcie zrobiłem jakiś czas temu:+/- 100km/h: 5ty bieg +/- 2100 obrotów