Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: Ponowny spadek mocy(inny powód?)?

  1. #21
    Daniel36
    Gość

    Domyślnie

    Sądziłem że najtańsze, najłatwiejsze są ogarnięte- przepraszam
    Ostatnio edytowane przez Daniel36 ; 25-07-2012 o 13:57

  2. #22
    Użytkownik Ogier Avatar Nitro
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Była AR 147 1,9 jtdM 16v 140km, Jest 159 2.4 JTDm Q4
    Postów
    186

    Domyślnie

    dzis po 2 dniach odebralem samochod.. mechanik jeszcze raz rozebral i przeczyscil/poskladal wszystko co robil poprzednio , sprawdzil przewody podcisnienia i inne kable/rury i czujnik podcisnienia przy mnie czyscil .
    Twierdzi ze wszystko bylo ok a silnik juz przy gaszeniu nie trzesie sie i nic nie popiskuje jak ruszam ale... mocy dalej nie ma takiej jak byla . na pierwszych 3 biegach jakby bylo wiecej i to sporo niz przed czysczeniem/zaslepieniem/wymianie rury od turbo ale juz jak na 4 bieg wrzuce i tak 80km/h jade wciskam do konca pedal i czekam, czekam a on powolutku sie rozpedza dopiero przy 2,5/2,8 tys obrotow troche mocy "przybywa" ale dalej nie to samo nawet w polowie.
    w serwisie fiata jak bylem to pwoiedzieli ze jak mam taki objaw to egr wymienic , ja do nich ze komp nie pokazuje nic przeciez bo podlanczaliscie i ze jak byl czyszczony to za duzo roboty nie bylo bo w eleganckim stanie byl sam egr a oni ze i tak wymienic to bedzie dobrze ...

    poki logow nie mam jeszcze to popytam was...
    moze przeplywka? albo faktycznie egr? ale nic nie kopci /bledow nie ma a mechanik na egr nic nie powiedzial
    albo katalizator ? do serwisu fiata boje sie zostawic bo maja bardzo zla opinie w moim miescie
    a moze to byc wina ic ? bo jak wymienial mechanik rure od ic do turbo to mowil ze samochod mogl miec jakas kolizje bo widac ze ic byl klejony

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    EGR może być kopnięty i nie tworzyć błędów w ECU.
    Dziurawy IC osłabia przyśpieszenie.

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    EGR może być kopnięty i nie tworzyć błędów w ECU.
    Dziurawy IC osłabia przyśpieszenie.
    I tu mac!ek ma rację. Dla przykładu u mnie przepływomierz był walnięty. Pokazywał masę powietrza max 8mg, a mimo to nie było błędu. W Stealth sonda na jednym z wydechów cały czas wskazywała na mieszankę ubogą. Samochód palił 27 litrów w mieście, a błędów nie było. Po prostu coś może nie działać poprawnie, a mieścić się w zakresie.
    Dziurawy IC, to dziura w dolocie, po stronie wysokiego ciśnienia. Ale wtedy powinien ci trochę dymić.



    "
    poki logow nie mam jeszcze to popytam was...
    "
    - zrozum, takie coś nie ma sensu, bo to będzie gdybactwo. Co innego, jakby sprawa była czysto mechaniczna. Jednak tutaj logi jak nie wskazują wprost, to nakierowują na powód problemu.

    "a mechanik na egr nic nie powiedzial" - a co miał powiedzieć ? Jakby był chociaż trochę "kumaty", jak go miał odkręconego, to powinien przynajmniej wykonać test. Jeśli nie ma do tego urządzenia, to powinien Ciebie poprosić o podłączenie FES-a. Wtedy by mu się ruszało w środku A nawet jak nie to, to jak miał go otwartego i widział, że jest zamknięty, to mógł wlać troszeczkę ropy i zobaczyć czy trzyma.

    "wszystko co robił poprzednio", "
    Twierdzi ze wszystko bylo ok a silnik juz przy gaszeniu nie trzesie sie
    " - przynajmniej by się przyznał co sknocił Wiedzielibyśmy co zrobił z ta klapą


    Do ASO, to ty oddaj samochód jak już nie masz innego wyjścia
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Sebek2442
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Mistrzewice
    Auto
    147 1.9 JTD
    Postów
    807

    Domyślnie

    Podepnę się trochę pod temat w sierpniu Ala leci do mechanika brakuje mi w niej trochę mocy w porównaniu do alfy szwagra ten sam model i silnik tylko młodsza o rok
    Wymieniłem już overbast (chyba tak to sie pisze) jest lepiej ale nadal nie tak jak u niego

    Chce żeby mi mechanik wyczyści te kierowniki turbiny plus przewody do sprawdzenia od podciśnienia, linki od ręcznego, olej wraz z filtrami i teraz jakim zalać jest na pół syntetyku ma 227 tyś przelatane. Wyświetla mi sie błąd świec żarowych świece sie grzeją i po odpaleniu po jakis 20 s pojawia sie błąd lecz nie zawsze co trzeba wymienić żeby już sie nie pojawiał

    I czy coś jeszcze powinienem w niej wymienić sprawdzić itd.
    Ps. mam pierwsze raz diesla
    Dzieki za rady i pomoc

  6. #26
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Wiadomo tylko, że jesteś posiadaczem 147 JTD, więc odsłaniam swoją kryształową kulę i mówi mi ona, że ten błąd to MCSF. Ale dalej, to i kryształowa kula się poddała Jak nam pomożesz podając dokładnie jaki to silnik, jaki to błąd i w jakich okolicznościach powstaje, to olejemy kryształową kulę i będziemy coś radzić

    Olej ? Lej taki jak zaleca producent i nic innego. I nie słuchaj mechanika, jakby mu wpadło do głowy, żeby zalać gorszego oleju patrząc na przebieg. Selenia WR 5W40.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Spadek mocy 2.5 V6
    Utworzone przez Morbob w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-07-2014, 08:31
  2. spadek mocy??
    Utworzone przez viking865 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-09-2010, 16:01
  3. [146] Spadek mocy jtd
    Utworzone przez zhyperpl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-08-2010, 09:32
  4. [145] spadek mocy
    Utworzone przez gump3334 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-04-2010, 12:50
  5. spadek mocy
    Utworzone przez rashitmc w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-04-2010, 19:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory