Strona 9 z 15 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 144

Temat: Diesle i wiara w małe przebiegi

  1. #81
    Użytkownik Świeżak Avatar Qnaj
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gryfice
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    40

    Domyślnie

    Diesel w niemczech na siebie pracuje, przebiegi rzedu 30-40tys km to nic niezwyklego, i nie trzeba uzywac auta sluzbowo. Swoja kupilem jako 6 latka z przebiegiem 185kkm, przebieg potwierdzony. Jednak jezdzac tam widywalo sie Passaty z przebiegami 300-400kkm i w calkiem dobrym stanie, wnetrze nie zniszczone, auto widac nalezycie serwisowane. Przyjezdza do Polski i tydzien pozniej z 330tys robi sie 170 i do zyda
    Poza tym u nas w polsce kochaja wierzyc w cuda typu 10 letni diesel z przebiegiem 120-170kkm, wystarczy popatrzec na Allegro. I te auta naprawde schodza. A wystawcie swoje prywatne samochody przyznajac sie ze wiele z nich dojezdza do 300 tys a na nabywce bedziecie czekac wiele miesiecy.

  2. #82
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qnaj Zobacz post
    Diesel w niemczech na siebie pracuje, przebiegi rzedu 30-40tys km to nic niezwyklego, i nie trzeba uzywac auta sluzbowo. Swoja kupilem jako 6 latka z przebiegiem 185kkm, przebieg potwierdzony. Jednak jezdzac tam widywalo sie Passaty z przebiegami 300-400kkm i w calkiem dobrym stanie, wnetrze nie zniszczone, auto widac nalezycie serwisowane. Przyjezdza do Polski i tydzien pozniej z 330tys robi sie 170 i do zyda
    Poza tym u nas w polsce kochaja wierzyc w cuda typu 10 letni diesel z przebiegiem 120-170kkm, wystarczy popatrzec na Allegro. I te auta naprawde schodza. A wystawcie swoje prywatne samochody przyznajac sie ze wiele z nich dojezdza do 300 tys a na nabywce bedziecie czekac wiele miesiecy.
    dokładnie, tylko że w Niemczech te diesle robią w wiekszości takie przebiegi na autobahnah to też ma jakiś wpływ na silnik.

  3. #83
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    dokładnie, tylko że w Niemczech te diesle robią w wiekszości takie przebiegi na autobahnah to też ma jakiś wpływ na silnik
    Masz na myśli lepszy wpływ

    A tak poza tym to wnętrze dostaje mniej, bo rzadziej się wsiada i wysiada i mniej się kręci kierownicą-porównując z jazdą np. w mieście

  4. #84
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Ostatnio pzeglądałem niemieckie ogłoszenia i była tam Skoda Superb 2.0 TDi 3 letnia z przebiegiem 240 tysięcy, w środku mało co było widać, spokojnie jakiś polak wstukałby jej 65 tysięcy i nikt by się nie dziwił

  5. #85
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Ostatnio pzeglądałem niemieckie ogłoszenia i była tam Skoda Superb 2.0 TDi 3 letnia z przebiegiem 240 tysięcy, w środku mało co było widać, spokojnie jakiś polak wstukałby jej 65 tysięcy i nikt by się nie dziwił
    Niekoniecznie Polak, turasy też kręcą przebiegi-to proceder na szeroką skalę

  6. #86
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar RRR
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czarna Sędziszowska
    Auto
    AR 166 2.4 jtd 99r
    Postów
    117

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Masz na myśli lepszy wpływ

    A tak poza tym to wnętrze dostaje mniej, bo rzadziej się wsiada i wysiada i mniej się kręci kierownicą-porównując z jazdą np. w mieście
    Dokładnie jak kolega pisze mniej wsiadania, mniej wysiadania to i mniejsze zniszczenia, pozatym jazda samemu, a jazda w kilka osób do pracy, przewożenie dzieci itp.
    Jak byłem w Kanadzie, jeździłem znajomego vanem 500+ tyś (beznzyna) i jego żony samochodem 120 tyś (benzyna), oba samochody rocznik 2002 a bylo to 3 lata temu wiec mialy po 9 lat.
    Van z przebiegiem 500 tyś był w lepszym stanie mechanicznym i estetycznym niż samochod jego żony którym jeździła do pracy 5 km i woziła dzieci do szkoły.
    Oczywiście trzeba wziąc pod uwage, że te samochody jak były kupowane w salonie, cenowo też sporo sie rożniły.
    Zresztą mam przykład mojego kuzyna który w styczniu tego roku kupił nowego fiata pande oczywiście chodzi tu o pande prodkukowana od 2003 roku a nie o pande 3. Zapłacił za nia 30 tyś a ma "tylko" klime i radio, ale za to wie że ma samochod nowy...ja wolalem samochod uzywany, z wieksza ilościa umilaczy w środku, ale z niepewnym przebiegiem itp.

  7. #87
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    W Niemczech wygląda to tak - Turas z 500kkm skręca na 300kkm, podjeżdża handlarz Polacke, łyka furacza i u nas skręca z 300kkm na 150kkm i wszyscy są zadowoleni
    Nie wiem czy wspominałem w tym wątku - kumpel przytachał BMW 3er E92 czy coś takiego, auto w wieku 1 rok 3,5 miesiąca, przebieg 144kkm ale wyglądało jakby je ktoś dopiero co z salonu wystawił...

  8. #88
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Masz na myśli lepszy wpływ

    A tak poza tym to wnętrze dostaje mniej, bo rzadziej się wsiada i wysiada i mniej się kręci kierownicą-porównując z jazdą np. w mieście
    Może jestem w błędzie ale wydaje mi się, nie jestem znawcą tematu, że silnik diesla na dłuższych trasach będzie w lepszej kondycji niż ten sam motor eksploatowany na krótkich miejskich trasach.

  9. #89
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar fkkamil
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Kraków/Dęblin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115KM Progression
    Postów
    219

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    Może jestem w błędzie ale wydaje mi się, nie jestem znawcą tematu, że silnik diesla na dłuższych trasach będzie w lepszej kondycji niż ten sam motor eksploatowany na krótkich miejskich trasach.
    Dobrze Ci się wydaje. Tak jest z każdym silnikiem, benzyną też. Każde uruchomienie silnika skraca żywotność. Dlatego z autobahnów wyglądają na mało używane i można bez problemu skręcić licznik i nikt się nie skapnie.

  10. #90
    Użytkownik Świeżak Avatar Qnaj
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gryfice
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    40

    Domyślnie

    Silniki Diesla to typowe silniki na trase, ten silnik meczy sie w miescie, pamietam jak kupilem swoja alfe to moja pierwsza mysl byla wlasnie taka "Po cholere ja ja kupilem jezeli to auto do miasta sie kompletnie nie nadaje" i faktycznie ze swoja srednica skretu jego zywiol to autostrada a nie waskie miejskie uliczki, ale jednak wyszlo na to ze i tras troche robie wiec jestem zadowolony

Podobne wątki

  1. Czy Diesle tez są mocno awaryjne ?
    Utworzone przez vrs2010 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post / autor: 19-11-2013, 17:41
  2. [159] Małe przebiegi
    Utworzone przez karolek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 13:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory