Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Temat: Teoria przeglądu zawieszenia

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    No już nawet punktakiem takim podchodziłem, ale nie poszło. No nic jutro pomłócę przecinakiem, w końcu musi. Argument może mam za słaby, jakby był z 5kg to by szybciej poszło . Na razie czas na regenerację przy piwku bo opadłem z sił .
    Czyli to tak z fabryki wyjeżdżało, cały stabilizator razem z gumami i zgrzaną obejmą? Wytrzymało toto ponad 210k przebiegu?

  2. #32
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie

    tak, do kupienia tez są całe stabilizatory z gumami, to w sumie nie jest tak do konca zgrzane tylko mocno wprasowane w jaki sposob... tego nie wiem rozumiem ze sruby odkreciles z obejm ?
    Ostatnio edytowane przez skladak ; 19-07-2012 o 21:25

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał skladak Zobacz post
    rozumiem ze sruby odkreciles z obejm ?
    Si si, odkręciłem, to była najłatwiejsza część ćwiczenia (łatwiejsze było tylko zdjęcie koła) . Jak będę skręcał to trzeba jakiegoś smaru dać czy na sucho?

  4. #34
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie

    ja na sucho robilem rozne sa szkoly... ja zdecydowalem sie na sucho to dac...

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Zrobione! Godzina naparzania młotkiem i przecinakiem i w końcu obejma się poddała. Wszystko poskładane i poskręcane, wieczorem jazda próbna.
    Ehh, moja pierwsza dłubanka przy zawiasie zakończona sukcesem .

    Dzięki koledzy, bez was by się nie udało.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	PRE_2012-07-20-140357 (Medium).jpg
Wyświetleń:	55
Rozmiar:	128.5 KB
ID:	63133

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    No i nie wiem, znowu skrzypi. Tzn. prawie od razu po wymianie zaczęło skrzypieć jeszcze bardziej, jak stary tapczan. Dalej jak się ponaciska błotnik i rozbuja zawias to skrzypi.
    Spróbuję rozebrać i nasmarować, może to jednak kwestia tego że na sucho złożyłem? Czy coś innego może tak skrzypieć?

  7. #37
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    U mnie tak trzeszczały tulejki na górnych wahaczach.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  8. #38
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Tuleje gornych wahaczy

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Tam można normalnie wrzucić wahacz Fasta, nie? Z tego co kojarzę nie trzeba się szarpać na oryginał bo górny wahacz nie odpowiada zbytnio za geometrię?
    Zastanawiam się czy się bawić w wymianę tulejek czy cały wahacz od razu wymienić...
    Fast kosztuje 120zł, a komplet tulejek MOOG (??? co to jest?) 40zł.

  10. #40
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Lepiej kup cale wahacze. Ja kupilem Vemy i juz ok 15kkm jest ok. Jesli kupisz same tuleje a po rozebraniu okaze sie ze sworzen ma luz to masz kolejne 3 dni przestoju zanim kupisz wahacze, a tak ok godziny na strone wymieniasz cale wahacze i masz spokoj.

Podobne wątki

  1. Mechanik i jego teoria o mapach benzyny i układzie LPG
    Utworzone przez superalf w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 22-09-2010, 18:07
  2. Dziwna teoria znawcy Alf
    Utworzone przez tomkap w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 04-01-2009, 18:54
  3. Kasowanie przeglądu
    Utworzone przez cypis8013 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-09-2008, 10:30
  4. Teoria paliw
    Utworzone przez Majkel w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-07-2007, 07:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory