Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: zwykły gaz w 156?

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Jak to jest ze jeszcze pare lat temu na forum nikt by na taki pomysł nie wpadł, co przecież sekwencje były dużo droższe, teraz sewencje potaniały, a tu taka bezsensowana dyskusja.
    W ts z platikowym kolektorem o zmiennej dlugości wstawić mieszalnikową instalacje, bo chyba kogoś bóg opuścił. pierwszy strzał i mamy w plecy kolektor i przepływke. A wymieniać kolektor i robić jakies klapy itp ? ?!! dla różnicy paru stówek na instalacji... to bez komentarza zostawiam.
    Pewnie ze bedzie jeździło przez jakiś czas, ale auto ze zjechanymi klockami, z wybitymi wahaczami, bez przegłądu, z dziurami w podłodze czy co tam jeszcze też przecież bedzie jeździło...
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kacper_agh Zobacz post
    Jak to jest ze jeszcze pare lat temu na forum nikt by na taki pomysł nie wpadł, co przecież sekwencje były dużo droższe, teraz sewencje potaniały, a tu taka bezsensowana dyskusja.
    W ts z platikowym kolektorem o zmiennej dlugości wstawić mieszalnikową instalacje, bo chyba kogoś bóg opuścił. pierwszy strzał i mamy w plecy kolektor i przepływke. A wymieniać kolektor i robić jakies klapy itp ? ?!! dla różnicy paru stówek na instalacji... to bez komentarza zostawiam.
    Pewnie ze bedzie jeździło przez jakiś czas, ale auto ze zjechanymi klockami, z wybitymi wahaczami, bez przegłądu, z dziurami w podłodze czy co tam jeszcze też przecież bedzie jeździło...
    Nie przetłumaczysz niektórym ludziom. Ich prawda jest najprawdziwsza i mają zawsze rację. Każdy ma swoją teorię popartą... niczym, ale dał by się za to poćwiartować. Już kiedy pisałem w którymś temacie, że innym doradzajmy najlepiej a sobie róbmy najtaniej jeśli tylko na oszczędzaniu nam zależy (byle inni na tym nie ucierpieli...).
    Proponuję zamknąć temat zanim ktoś go znajdzie w google i będzie miał z tego uzasadnione pośmiewisko.

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar DRACUS666
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    zielona góra okolice
    Auto
    156 JTD
    Postów
    86

    Domyślnie

    w lybrze z 1999 na plg 2 gen jezdze od 6 lat i nic sie nie dzieje no fakt silnik 1.8 16v i tylko 130KM lecz kolektor plastykowy jak w ts i klopotow nie ma silnik pracuje dobrze nie narzekalem nigdy , fakt ze to nie pocisk f1, ale jezdzi żwawo wystarczajaco więc to naprawde cud a że instalka to nie butla to komu innemu tłumacz , ciekawe czy każdego 6 lat temu było stac na założenie sekwencji tak i do dziś wcale nie jest tania , kazdy stosuje instalację na jaką go stać, ale znów odbieganie od tematu , czytajcie ze zrozumieniem , nikt nikomu nie poleca tutaj niczego , poprostu odpowiada sie na pytanie a spekulacje poparte głupimi wcinkami nic nie wnoszą do tematu , po za nabijaniem postów

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał DRACUS666 Zobacz post
    w lybrze z 1999 na plg 2 gen jezdze od 6 lat i nic sie nie dzieje no fakt silnik 1.8 16v i tylko 130KM lecz kolektor plastykowy jak w ts i klopotow nie ma silnik pracuje dobrze nie narzekalem nigdy , fakt ze to nie pocisk f1, ale jezdzi żwawo wystarczajaco więc to naprawde cud a że instalka to nie butla to komu innemu tłumacz , ciekawe czy każdego 6 lat temu było stac na założenie sekwencji tak i do dziś wcale nie jest tania , kazdy stosuje instalację na jaką go stać, ale znów odbieganie od tematu , czytajcie ze zrozumieniem , nikt nikomu nie poleca tutaj niczego , poprostu odpowiada sie na pytanie a spekulacje poparte głupimi wcinkami nic nie wnoszą do tematu , po za nabijaniem postów
    Ja natomiast miałem w garażu kilka AR 156 z takim reliktem LPG i zawsze coś niedomagało (Ty piszesz o Lancii a to mimo podobieństw jednak nie to samo co wyżyłowany TS). Poszukaj chociażby w tym dziale ilu ludziom popękały kolektory, padły przepływomierze, ile paliły TS'y i przy jak marnych osiągach. Poza tym skoro ktoś zakłada LPG to dla oszczędności. Na dobrze wyregulowanej sekwencji można zaoszczędzić nawet do 2 litrów gazu na 100km (w porównaniu ze starszymi gen) więc różnica w cenie instalacji zwróci się po około 12-15tyś km. Pomijam kwestię osiągów i awarii, jakie przy "tańszej" kombinacji na 99% wystąpią. Załóż zwykłą instalację, zrób test na hamowni, pojeździł np 50tyś, podlicz koszty, porównaj z sekwencją i wtedy będzie można pisać o konkretach a nie tylko wciskać ludziom swoją teorię poparta tylko i wyłącznie "niższymi" kosztami montażu...

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar DRACUS666
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    zielona góra okolice
    Auto
    156 JTD
    Postów
    86

    Domyślnie

    tak dla porownania to silnik 1.8 ts a silnik lybry nie wiele jest słabszy i na 2 gen hula a jezeli na gazie chcesz mega osiagi robić to twoja indywidualna sprawa alfy nigdy bym gazem nie dusił czy to zwykla czy sekwencja to i tak profanacja auta , zabezpieczenie załozyć na kolektor mozna tak jak i przed przeplywomierzem ale to juz inny temat
    Ostatnio edytowane przez DRACUS666 ; 11-08-2012 o 13:58

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    No tak , wielka profanacja czy jest zasilana propanem i butanem a nie oktanem i wyższymi weglowodorami... no ogromna, te ciut krótsze lańcuchy..
    Natomiast czy jest zasilana wtryskiem sekwencyjnym , sterowanym co do milisekund na kazdy cylinder, czy poprostu zweżką i podciśnienem jak gaźnik 100 lat temu, to chyba bardzo duża różnica.

    albo sie gazu wcale nie zakłada, a jak sie zakłada to wybiera sie najlepsza instalacje na jaką budżet pozwala, przecież nawet instalacje za 4 tys można spokojnie wyjeździć i cieszyć sie potem bezproblemową dlugoletnią eksplotacją. ( mam stilo na gazie, 250 tys przebiegu, oszczedność na paliwie ponad 25 tys. )

    a nie robi sie tak, ze parownik ze szrotu, butla byle jaka, mikser i jazda, gazu za 20 zł na niedziele zalać i bedziemy jeździć tanio... to nie polonez, w alfie takie podejście do samochodu nie przejdzie.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał DRACUS666 Zobacz post
    zwykla czy sekwencja to i tak profanacja auta , zabezpieczenie załozyć na kolektor mozna tak jak i przed przeplywomierzem ale to juz inny temat
    A Lancii to nie sprofanowałeś przypadkiem?????????
    Bez obrazy, ale po tych twoich dopieszczeniach drugiej generacji to już chyba w koszty sekwencji wchodzisz i jakoś twój przelicznik się sam kładzie na łopatki, swoja droga jakie zabezpieczenia??????????
    Te debilne klapki co nic nie dają, zimą miałem taka Octavie w robocie co stanęła i nić zero życia, jak koleś otworzył maskę to chciałem fotkę walnąć jak mu instalację założyli, ale mógłby tego nie zrozumieć w połączeniu z bananem na mojej twarzy jak tylko to zobaczyłem. Co prawda jestem jedynie użytkownikiem LPG, ale takiej prowizorki nie widziałem jeszcze

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    @DRACUS666 to co sprowadziłeś już forum na swój poziom a teraz wymiatasz i miażdżysz... Kończ waść wstydu oszczędź! To co dla Ciebie jest sufitem dla nas (alfaholików) jest podłogą. Bełkoczesz coś nie za bardzo wiesz o czym... Robisz z siebie jakiegoś znawce I i II gen bo w Lanci działa. Jak działa dawaj na stół wykresy, testy, parametry. Aha i nie wal w chu... że w alfie nie masz gazu!
    Post w którym DRACUS666 pisał że ma problem w AR z gazem>>>
    http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_...tml#post677847
    ... żenada

    P.S. Masz rację nie ogarniam paru rzeczy... Dlatego piszę, pytam, czytam i słucham.... Lecz Twoje posty już omijam nie ma z nich pożytku.
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 12-08-2012 o 09:16

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    primo w lanci jest przecież metalowy kolektor - toż ten sam silnik co w fiacie barchetta ... chyba ze coś włosi wykombinowali
    secundo - osobiscie zjezdzilem troche kilometrów transitem z gazem "butlowym" pozdrawiam pana ze strony drewnozamiastbenzyny " gdzie przepustnicą był kurek na butli turystycznej
    tercio - kiedys nikt nie słyszał o czyms takim jak sekwencja - i ludzie montowali 2 gen do TS, ale kurde dzisiaj to róznica jest 700zł - to jest 7 pełnych butli gazu - ludzie . na prawde warto dołożyć i nie żałować, zwróci się na prawdę - a i problemów jak dobrze zalożone nie bedzie zadnych
    147 powodów do zadowolenia

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    primo w lanci jest przecież metalowy kolektor - toż ten sam silnik co w fiacie barchetta
    Lybra 1.8 ma plastikowy kolektor... http://allegro.pl/lancia-lybra-1-8-1...533956151.html

    Ale nie ma co porównywać Alfy i Lanci, Alfa ma osprzęt boscha, Lancia Hitachi. Te silniki są tylko podobne...

Podobne wątki

  1. Zwykły znaczek czy jakaś wersja?
    Utworzone przez deZo w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-05-2014, 20:34
  2. Zwykły kluczyk a scyzoryk
    Utworzone przez Obi.Wan w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 10:00
  3. Układ zapłonowy TS zamiana na zwykły
    Utworzone przez czesany w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 12-08-2011, 23:06
  4. Mechanizm rónicowy zwykły i torsen (Q2)
    Utworzone przez Vivaldi w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-03-2010, 12:10
  5. zwykły mechanik da rade?
    Utworzone przez lukaswisniewski w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-10-2007, 19:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory