Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 94

Temat: 147 FL czy warto w to się pakować?

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Barus - Jak kupujesz 156 to szukaj V6 Charakterystykę tego silnika polubisz na pewno.
    Charakterystyka mi się podoba Kusi mnie i to bardzo... ale z racji tego, że na tatę muszę jeszcze auto brać, musi to być coś do 2 litrów ;/

    Kuzyn ma teraz 2.5 w 156 i wiem, że to fajna rzecz, ale cóż...

    - - - Updated - - -

    Ja ze swoich doświadczeń 2.0TS polecam Miałem 3 2-litrówki i nic się nie działo

  2. #32
    Użytkownik Świeżak Avatar zbigniew-777
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 170 KM exclusive, TCT, Bose, panorama, LPG,
    Postów
    205

    Domyślnie

    Cytat Napisał nietyx Zobacz post
    Większy koszt przy wymianie rozrządu za to większa frajda przy przyśpieszaniu, innych różnic raczej brak. Sam szukałem 2.0 lecz mało jest takich silników a ja już trafiły się to niestety w nie ciekawym stanie.



    Poza BOSE-m i strefową klimą auto wyposażyć można samemu (multi kierownica, tempomat, skóry itp)

    No niby można później doposażyć ale to wymaga dodatkowych wkładów finansowych i czasu, o ile tempomat to nie jest koszt to już np skóry są kosztem.

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał zbigniew-777 Zobacz post
    No niby można później doposażyć ale to wymaga dodatkowych wkładów finansowych i czasu, o ile tempomat to nie jest koszt to już np skóry są kosztem.
    To prawda. Kiedyś pytałem o skóry do 147FL -> koszt u SZWAGRÓW z Ciechanowa: 2500zł za idealne z anglika.

    W 156 czy 147 przed FL to dużo mniejszy wydatek... Więc jeśli docelowo mają być skóry, kolega powinien to wziąć pod uwagę

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał nietyx Zobacz post
    Sam szukałem 2.0 lecz mało jest takich silników a ja już trafiły się to niestety w nie ciekawym stanie.
    Silników jest sporo - ale dobrych jak na lekarstwo.
    2.0 TS - o ile TS fajna rzecz to 2.0 - no ja sie przejechałem. W 166 mam drugi silnik, ale ten już utrzymany jak należy nie zaniedbany nie przejeżdzany na starym oleju nie pałowany jak zimny - i jeździ bez problemowo.
    Co mogę dodać - moc jest i to bardzo fajna. Kwestia droższego rozrządu - jeden pasek więcej na 60 tyś - to nie jest jakaś tragedia.
    Ale sam osobiście patrząć na 147 gdzie szukałem głównie 2.0 TS - te 30 koni nie robi aż tak strasznej różnicy. Jest ona wyczuwalna, ale ja wolałem jednak odpuścić kupić 1.6 120KM i jestem bardzo zadowolony.

    Co do doposażania - wiem po sobie. Obiecalem sobie że poprzednie auto doposaże, auto już u 3 właściciela - każdy powtarzał to samo no i auto dalej tak jak z fabryki wyjechalo.
    Nie jest to duży kosz - czy to skóry czy to tempomat czy nawet kiera multi - to nei są duże koszty, ale wiadomo trzeba poszukać poczekać zapłacic posiedziećprzy aucie - a na to nei ma sie czasu.

    Co jeszcze warto dodać - do 4 świec - to zwykły TS eco ... Gość po prostu pewnie wygooglował że jest to Eco i nie ma wariata - wiec pewnie 8 świec też nie ma i tyle napisał.
    Chyba że ktoś wrzucił 1.6 z fiata - ale wtedy to już rzeźba no i niestety za taką kase to rzeżby nie ma co brać. Te silniki fiatowskie fajnie wchodzą, przynajmniej zamiast TSow w GTV.

    Podsumowując.
    Do 147 (mojej praktycznei full wyposażenie) która jest jednak cięższa jak te biedniejsze wersje - 120 KM wystarcza i po przesiadce z Lanosa gwarantuje ze poczujesz różnice.
    Ale tak na prawdę konie koniom nie równe i wszystko rozchodzi się o charakterystyke auta - TS lubi obroty i to daje frajde i odczucia mocy.
    Wielu znajomych nabiera się na TSa mówiąc ze to mocne auto ... bo auto jest bardzo charakterystyczne i przy sprawnym wariacie od 4000 obrotów startuje na nowo. I to jest w tym piękne.
    Mówie konie koniom nie równe - przesiadłem się z vki 190KM na 90KM boxerka - później na 120 TS i każdy silnik dostarcza przyjemności a co za tym idzie - daje inna charakterystyke i te wszystkie różnice nie są odczuwalne w taki sposób jak przedstawia to papier.

    Co do kosztów - 60 tyś wymieniasz rozrząd wymieniasz świece i pasek micro
    co 50tys wyjdzie pewnie wymiana zawiasu.
    Co roczny serwis - to obowiązkowo - tego trzymam sie zawsze - wymiana oleju co 10tys albo co rok. Czysty filtr powietrza i tyle.
    Co do innych części - wcale nie są to ogromne koszty - chociażby takie hamulce - ceny porównywalne z autami tańszymi.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Barus91 Zobacz post
    To prawda. Kiedyś pytałem o skóry do 147FL -> koszt u SZWAGRÓW z Ciechanowa: 2500zł za idealne z anglika.
    Baruś zgoda - 147 akurat trzyma cene po FL jeśli chodzi o środek. ale 156 to już praktycznie ta sama cena co przed FL,
    Jednak pisałem wyżej - to trzeba mieć czas i chęci.
    147 powodów do zadowolenia

  5. #35
    Użytkownik Świeżak Avatar zapsu
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    w planach
    Postów
    206

    Domyślnie

    Czyli pojawia się problem którego się obawiałem - problem znalezienia 2.0 TS w dobrym stanie, dodatkowo bez SS. Niestety 120km dla mnie odpada, bo teraz jeżdżę Megane 1.6 (mamy autko, więc jeżdżę okazyjnie) 110km i chcę mieć sporo więcej... bo Alfa będzie moim pierwszym autem za moje własne pieniądze. Jak nie znajdę 2.0TS to będę szukał JTD 140km. Z tym, że ja poluję na przedlifta, bo bardziej mi się podoba wygląd i cena

    EDIT.
    JTD raczej będzie dla mnie ostatecznością, ze względu na koszty paliwa, choć wizja chipowania d0 160km+ jest kusząca

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał zapsu Zobacz post
    i chcę mieć sporo więcej...
    To kup 3.2 GTA i nie bedziesz narzekal.
    Też chciałem wiecej - miałem 190 konna vke .. nie podobało sie zmieniłem na 90 konnego boxera ... brakowało - jest 120 TS i jest optimum.
    Teraz zmieniam auto na wieksze - jako ze nie ma juz TS w polifcie 156 to szukam JTD ... ale i 115 KM nie bedzie zle ...
    Akurat mocą bym sie nie sugerował - lepiej kupić auto średnie którym sie człowiek porządnie nauczy jeździc. A uwierz ze nie bedziesz chciał mocniejszej fury.
    147 powodów do zadowolenia

  7. #37
    Użytkownik Świeżak Avatar zapsu
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    w planach
    Postów
    206

    Domyślnie

    Prawko mam od pięciu lat, więc jeździć już umiem. Jestem nastawiony na taki silnik i nie chce mniej, ma być fun z jazdy i tyle:-)

    Jeśli się okaże, że ze nie znajdę rozsadnego 2.0 ts to niestety będę szukał Leona 1.8 T. Choć to ostateczności.

    Prędzej bym się zdecydował na JTD, ale jednak martwi mnie eksploatacja, ale tzn koszty paliwa.

    Wysyłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał zapsu Zobacz post
    Prawko mam od pięciu lat, więc jeździć już umiem
    Bardziej chodzi o nauke jazdy autem konkretnym - kazde jest inne. Ale to wiadomo kazdy ma inne predyspozycje.
    Szczerze mówiąc nastawiając sie na mocną benzyne odpuscilbym 147 i szukal 156 2.5 v6
    147 powodów do zadowolenia

  9. #39
    Użytkownik Świeżak Avatar zapsu
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    w planach
    Postów
    206

    Domyślnie

    Myślałem o poliftowej 156 z jakimś TS 140km+ i założeniu gazu, lecz chyba braknie mi budżetu, a czyli jakieś 15k zł które sobie założyłem na zakup. Budżet tyczy się samego auta, które bez LPG, ale ubezpieczeń, wymiany rozrządu itd.

    Dodatkowo nie chce nic większego niż 2 litry ze względu na koszty paliwa.
    Wysyłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał zapsu Zobacz post
    Dodatkowo nie chce nic większego niż 2 litry ze względu na koszty paliwa.
    To akurat wolałbym vke która pali porównywalnie do 2.0 Ts a frajdy mega wiecej.
    Na alledrogo masz 3 polifty kolo 13 tys 1.8 ts z gazem i rejestracja wyjdzie kolo 16500 ...
    Sam miałem brac jednego ale jednak 1.8 mi nie lezy
    147 powodów do zadowolenia

Podobne wątki

  1. Czy Warto? 156
    Utworzone przez snl w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 19-03-2012, 14:18
  2. Co warto obejrzeć w Poznaniu lub gdzie warto przysiąść?
    Utworzone przez Pietia w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-12-2011, 15:18
  3. warto czy nie warto Alfa Romeo GT 1.9
    Utworzone przez rifle w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 17:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory