Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Temat: Ogranicznik obrotów, odcinka w 1,4 78 KM?

  1. #21
    Flar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mantis30 Zobacz post
    @Flar Przeczytaj wszystkie posty w tym wątku od początku Będziesz wiedzieć o jaki motor chodzi.
    Ok, dyskusja była na kilku płaszczyznach Umknęło mi jedno zdanie w jednym z postów autora. Przepraszam , poprawię się na przyszłość

  2. #22
    profit
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Swoją droga to kolego musisz duuuzo potrenować skoro zmiana biegu trwa u ciebie 2s
    no dobra może nie 2 s ale ile faktycznie ? Zastanawiałeś się obiektywnie ? Nie chodzi mi o samo przełożenie dźwigni z 2 na 3 bieg. Wiem , że wszyscy zaraz zaczną pretendować do miana następcy Roberta Kubicy w Teamie Renault F1 i dla każdego zmiana biegu to jak mrugnięcie powieką. Ale na poważnie, przecież zmianę biegu poprzedza wciścięcie sprzęgła ( od tego momentu już nie mamy przekazywania mocy na koła) potem oczywiście zmiana biegu szybko ale nie za szybko bo synchronizatory nie zdążą wyrównać prędkości i będzie zgrzyt. No i puszczamy sprzęgło , wciskamy gaz. to też są upływające milisekundy. Czyli zmiana biegu to nie tylko przesunięcie drążka. Pewnie da się to zrobić w czasie poniżej 1 s ale to chyba bez znaczenia. Chodzi o to , że każda kolejna zmiana biegu wydłuża niepotrzebnie czas przyspieszeń.
    Na koniec chciałbym zaznaczyć, iż nie bierzmy tematu zbyt serio Owszem fajnie ,że wielu z Was się zainteresowało tematem ( dzięki) ale sam zdaje sobie sprawę , że to nie auto do sportu czy ścigania. Temat powstał raczej z drobnych przemyśleń powstałych w czasie użytkowania mojej Alfy. Po dotarciu silnika chciałem sprawdzić jak się autko zbiera. Cisnę jedynkę i gaz , potem dwójka i but i w sumie zerkam na zegary a tu prawie 100 na dwójce ! No ale prawie , to w tym przypadku robi różnicę w wysokości około 5 km/h. Tak niewiele ale jednak.
    Ogólnie chętnie podywaguję jeszcze z innymi użytkownikami. W czwartek jednak zdecydowałem się na wizytę we Wrocławskim Jetroniku na zbadanie sterownika w moim Renault 1,4 TCe ( chyba chipowanie będzie jak przejdzie przez EOBD). Spytam przy okazji jak z Alfą sprawa wygląda. Może jakiś mały mod zaproponują przy okazji?
    Odezwę się w piątek.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał mantis30 Zobacz post
    ale jak ja szukałem kogoś doświadczonego i chętnego do zdjęcia blokady to tylko Unitronic i Cinek byli w temacie
    mantis30 , rozumiem , że hamowanie robiłeś w takim razie w V-techu w bydgoszczy. Dzwoniłem wczoraj do Unitronica ale powiedzieli , że rolki to dopiero w planach mają (warsztat w budowie planują). W sumie to się zdziwiłem , że taka firma a hamowni nie posiadają. I ogólnie wypytuję się trochę pod kątem mojej renówki o chipowanie a koleś z Unitronica jakiś strasznie oporny i mało komunikatywny jest. Musiałem sam podpowiadać mu co ma odpowiedzieć , żeby coś od niego usłyszeć . Dziwne podejście ma koleś. A ogólnie nie widzi mi się jazda z Wrocka do Warszawy aby sobie pozwiedzać tylko. Dlatego szczegółów oczekuję. Tak jak wspomniałem jadę do Jetronika. Tam mają wszystko na miejscu no i bez wycieczki się obejdzie

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mantis30
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo MiTo
    Postów
    136

    Domyślnie

    Cytat Napisał profit Zobacz post
    mantis30 , rozumiem , że hamowanie robiłeś w takim razie w V-techu w bydgoszczy. Dzwoniłem wczoraj do Unitronica ale powiedzieli , że rolki to dopiero w planach mają (warsztat w budowie planują). W sumie to się zdziwiłem , że taka firma a hamowni nie posiadają.
    Zgadza się, zrobiłem pomiar po unlocku. Faktycznie Unitronic nie ma hamowni na chwilę obecną i auta hamują mniej wiecej 15 km od swojej siedziby. Ponieważ chciałem załatwić cała sprawę w jeden dzień i nie generować dodatkowych kosztów (hamownia przed i po kosztować miała +250 zł oraz czas i dojazd dwa razy w obie strony) zdecydowałem sie na pomiar po, na miejscu.

    I ogólnie wypytuję się trochę pod kątem mojej renówki o chipowanie a koleś z Unitronica jakiś strasznie oporny i mało komunikatywny jest. Musiałem sam podpowiadać mu co ma odpowiedzieć , żeby coś od niego usłyszeć . Dziwne podejście ma koleś.
    Pytanie z kim rozmawiałeś Tam guru jest pan Andrzej Poniedziałek. Wiadomo, że z różnych powodów przez telefon tunerzy niechętnie podają szczegóły. Po za tym wolisz wygadanego "fachowca" czy milczącego specjalistę? Na miejscu nie odebrałem wrażenia, że mam do czynienia z mrukiem a logiczne, że nie wyjaśniał mi zawodowych tajemnic - szkolenia kosztują wiecej

    A ogólnie nie widzi mi się jazda z Wrocka do Warszawy aby sobie pozwiedzać tylko. Dlatego szczegółów oczekuję. Tak jak wspomniałem jadę do Jetronika. Tam mają wszystko na miejscu no i bez wycieczki się obejdzie
    Mi, mimo rekomendacji użytkowników forum nie uśmiechała się jazda do Gliwic :] Reasumując: warszawski tuner zrobił to czego oczekiwałem, szybko, bez niespodzianek i za akceptowalne pieniądze.

    Spytał sie w Jetronicu czy w ogóle modyfikowali ECU w takiej wersji MiTo, jeśli nie, to może potraktują Cię łagodniej finansowo przez fakt, że auto będzie królikiem doświadczalnym?

Podobne wątki

  1. [159] Regulacja odcinka ledzwiowego fotela kierowcy
    Utworzone przez taczka464 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-06-2015, 19:55
  2. [145] Dziwne zachowanie po rozgrzaniu, odcinka
    Utworzone przez kubakostek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-07-2014, 18:00
  3. 'Odcinka' w V6 12V
    Utworzone przez Stefan116 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-09-2012, 12:17
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2011, 06:55
  5. [145] Odcinka przy 220km/h - jak to zdjac ?
    Utworzone przez Rommie w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-08-2008, 18:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory