Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Zachwanie przy przyspieszaniu, ok 3000obr/min JTD

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dawid_007_04
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Tucze
    Auto
    Była Alfa 155 2,5 TD 1994r. Alfa 166 3.2 V6 , Alfa 166 2,4 JTD 2000 r
    Postów
    327

    Domyślnie

    W CF2 jest inaczej niż w CF3, po wyborze ciśnienia oczekiwanego zawsze będzie 0, ty masz CF3 więc pewnie masz inne wartości ciśnienia doładowania.

  2. #12
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    MMz
    Auto
    159 1.9 JTDm | EX 166 2.4 JTD
    Postów
    182

    Domyślnie

    Faktycznie, turbo jest też inaczej sterowane. Też mam problem z dymieniem, ale moja za mało ładuje do 1,8 tyś. obr. i jest spadek w przedziale od 2,5-2,8 tyś.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar dejvid27
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Auto
    Była 156 1.9 Jtd & 166 JTD i Alfa GT JTDm Collezione
    Postów
    226

    Domyślnie

    Ja mam wersje 2.4 136 KM ty masz albo 136 lub 140 ,musisz w dowodzie zobaczyć ile kw masz . Apropo cięgiełka ?? Sam tego nie zrobię musiałbym do mechanika podjechać, ktory się zna bo ci co mi mowili żę się znają po czasie powiedzieli ze te auto było dla nich wyzwaniem i już go nie chcą robić :/ .

    - - - Updated - - -

    U mnie dymienia własnie nie ma .

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    MMz
    Auto
    159 1.9 JTDm | EX 166 2.4 JTD
    Postów
    182

    Domyślnie

    AR wyzwaniem? Czy ustawienie turbiny jest dla nich wyzwaniem? Zmień lepiej mechanika Ja mam wersje 140 konną. Dejvid, podłączysz FESa, sprawdzisz błędy? Będziesz wiedział gdzie szukać.. Nikt nie wywróży Ci co jest przyczyną poza tym co może być prawdopodobne, czyli zacięte łopatki jak wywala Ci błąd, wężyki, grucha..

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar dejvid27
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Auto
    Była 156 1.9 Jtd & 166 JTD i Alfa GT JTDm Collezione
    Postów
    226

    Domyślnie

    sprawdzałem tylko od egr zaworu wyskakuję .Nic innego nie ma:/ zacięte łopatki po regeneracji turbiny ??

    - - - Updated - - -

    Powiem ci tak jeden mechanik co oddał mi auto powiedział że nie wie co jest z tym samochodem,inny że cięgno od turbiny trzeba ustawić ale jak to się żle zrobi to silnik można zajechać.W serwisie że komputerowo trzeba ustawić turbine i koszt 300 zł .Męcze się z tym samochodem już tyle czasu (masakra)ostatni mój diesel

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie

    ja mam bardzo podobny problem lecz z klima nie ma problemu ale tez kupilem przeplywke uzywke i okazalo sie z ejest do wywalenia... jak zakupilem nowa wszystko wrcoilo do normy.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    A sprawdzałeś czy układ masz szczelny? chodzi mi o dolot powietrza. może masz przedmuchy? Filtr powietrza w jakim jest stanie? Mi to wygląda na problem z masami powietrza. A masz pewność że turbinę dobrze ci zrobili? Co to znaczy że za ustawienie turbiny 300zł ???? to co ty dostałeś ją w kartonie do samodzielnego montażu??? dźwigni się nie rusza ona odpowiada za zmienną geometrię którą masz w swoim aucie a steruje nią zawór overboost sprawdź po odpięciu w nim wtyczki czy dźwignia płynnie się porusza. wtedy będziesz wiedział czy geometria jest ok.

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar dejvid27
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Auto
    Była 156 1.9 Jtd & 166 JTD i Alfa GT JTDm Collezione
    Postów
    226

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roni_Sanok Zobacz post
    ja mam bardzo podobny problem lecz z klima nie ma problemu ale tez kupilem przeplywke uzywke i okazalo sie z ejest do wywalenia... jak zakupilem nowa wszystko wrcoilo do normy.
    NA dniach kupię nową ale kupię chińską za 120 zł i sprawdze.

    - - - Updated - - -

    miałem miesiac temu wymieniany rozrząd + filtry itd.Mechanik mi turbine wyciągnął i wysłałem do regeneracji.Kiedy odebrałem auto nic nie szło słychac tylko lekki gwizd turbiny jak się załacza od 1800 obr a auto wogole nie szło tylko wyło zero dynamiki .Kupiłem przepływkę jest lepiej ale chyba też walnięta jest.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał jacek83 Zobacz post
    A sprawdzałeś czy układ masz szczelny? chodzi mi o dolot powietrza. może masz przedmuchy? Filtr powietrza w jakim jest stanie? Mi to wygląda na problem z masami powietrza. A masz pewność że turbinę dobrze ci zrobili? Co to znaczy że za ustawienie turbiny 300zł ???? to co ty dostałeś ją w kartonie do samodzielnego montażu??? dźwigni się nie rusza ona odpowiada za zmienną geometrię którą masz w swoim aucie a steruje nią zawór overboost sprawdź po odpięciu w nim wtyczki czy dźwignia płynnie się porusza. wtedy będziesz wiedział czy geometria jest ok.
    miałem miesiac temu wymieniany rozrząd + filtry itd.Mechanik mi turbine wyciągnął i wysłałem do regeneracji.Kiedy odebrałem auto nic nie szło słychac tylko lekki gwizd turbiny jak się załacza od 1800 obr a auto wogole nie szło tylko wyło zero dynamiki .Kupiłem przepływkę jest lepiej ale chyba też walnięta jest.

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Roni_Sanok
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Sanok, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2.4 20V
    Postów
    144

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejvid27 Zobacz post
    NA dniach kupię nową ale kupię chińską za 120 zł i sprawdze.
    no powinna z 20 tys km pochodzic

  10. #20
    Użytkownik Świeżak Avatar dejvid27
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Auto
    Była 156 1.9 Jtd & 166 JTD i Alfa GT JTDm Collezione
    Postów
    226

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roni_Sanok Zobacz post
    no powinna z 20 tys km pochodzic

    zobacze jeszcze tylko te cięgiełko od turbiny dam do znajomego mechanika zeby wyregulował.jak nie pomoże to kupie nową przepływkę

Podobne wątki

  1. Gaśnie przy przyspieszaniu
    Utworzone przez lukasz2511 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 18:00
  2. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-11-2011, 13:57
  3. Drgania przy przyspieszaniu na obr. <2,5 tys. jtd
    Utworzone przez pawel616 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-07-2011, 14:31
  4. [145] przy przyspieszaniu szarpie
    Utworzone przez czart79 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 24-03-2011, 09:20
  5. [156] Stuki przy zmianie biegów i przy przyspieszaniu
    Utworzone przez Łysy0800 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-01-2011, 20:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory