Strona 15 z 89 PierwszyPierwszy ... 567891011121314151617181920212223242565 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #141
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Właśnie dziś znów go wyciągałem, wyczyściłem. Był lekko tylko osmolony. Nie udało mi sie rozebrac elektromagnesu wiec jeżeli cos to musi byc jego wina, reszta wygladala raczej ok. Po złożeniu - silnik i osiagi bez zmian wiec odpuszcze sobie ponowne logi. Z racji innych wydatkow nie zwiazanych z autem zastanawiam sie nad regeneracja zaworu, nowy kosztuje 500 a nawet nie wiem gdzie i za ile mozna go wylaczyc programowo.
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  2. #142
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jak wytniesz programowo, to musisz go ustawić w pozycji zamkniętej.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #143
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Co lepsze ? Zamknąć i wywalić z ECU.
    Polecam U mnie skończyły się zabawy w sadzy, no i przede wszystkim samochód zaczął jeździć, jak powinien (przyspiesza jak szatan od samego dołu...
    U mnie jeszcze potrzebne było przeczyszczenie przepływomierza. Teraz czuję, że mam 140KM.

  4. #144
    Użytkownik Ogier Avatar Fisz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Dęblin/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    151

    Domyślnie

    Witam,
    jak ktoś będzie miał chwilę, proszę o analizę logów.
    Ciśnienie doładowania mam zdecydowanie za małe i pomiędzy 2800 a 3000obr/min cisnienie na chwilę się zmniejsza. Może ktoś coś wyłapie, co może być tego przyczyną/które parametry są też nieprawidłowe.

    http://speedy.sh/3VNGQ/alfa-gt-logi-3-4-bieg.rar

    I z tego co poszperałem, to chyba EGR mi się nie domyka, wartość przy przyspieszeniu powinna wynosić 0 prawda?
    Ostatnio edytowane przez Fisz ; 19-08-2012 o 15:06

  5. #145
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fisz Zobacz post

    I z tego co poszperałem, to chyba EGR mi się nie domyka, wartość przy przyspieszeniu powinna wynosić 0 prawda?
    Tak. I dla tego masz mniejsza wartość ciśnienia doładowania niż żądana.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #146
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    To może jeszcze tutaj zapytam. Nic nie sugerując, co widać po moich logach
    Attached Files Attached Files

  7. #147
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał p_r_z_e_m_k_o Zobacz post
    To może jeszcze tutaj zapytam. Nic nie sugerując, co widać po moich logach
    Na szybko, bo jestem w pracy

    EGR nie domyka się ale to i dobrze, bo jak się domknie, to będziesz miał MCFS z powodu błędu P0238 (Przeładowanie -overbost ? kierownice ?). Oczywiście zakładam, że masz fabrykę, a nie mapowany ECU i limiter ma fabryczną wartość. W ogóle wygląda na to, że ten EGR nie chodzi płynnie ale się przycina.
    Czy aby on ci lekko nie kopci jak mu depniesz mocniej ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #148
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    Dzięki za info. Głównie ja walczę z problemem późno wstającego turbo - przy 1800 obr/min powinien być max moment a faktycznie jest tak, że turbo wyrywa od ok 2200 - 2300 obr/min. No i zastanawiam się czy podmieniać overboost. Czy jego zachowanie jest OK?

  9. #149
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał p_r_z_e_m_k_o Zobacz post
    Dzięki za info. Głównie ja walczę z problemem późno wstającego turbo - przy 1800 obr/min powinien być max moment a faktycznie jest tak, że turbo wyrywa od ok 2200 - 2300 obr/min. No i zastanawiam się czy podmieniać overboost. Czy jego zachowanie jest OK?
    To jest wykres gdzie overboost powodował turbo dziurę. Alfa nie ciągnęła od samego dołu ale za to wyrywała powyżej 2000 obrotów. Widać wyraźnie opóźnienie działania w stosunku do żądania. Stąd też te dziwne wahania ciśnień na samym początku.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	przeladowanie-over.jpg
Wyświetleń:	186
Rozmiar:	115.8 KB
ID:	66807
    Oczywiście wahnięcia nie muszą się tak spektakularnie pokazywać jak w tym przypadku. Zależy jak ktoś wykonuje test. Tutaj jest on robiony ze 100% gazu od chyba 1200 obr. na 4-tym biegu.
    Dodatkowo była źle ustawiona sztanga, która powodowała przeładowanie. Co widać na szczytach i przy schodzeniu ciśnienia.
    Ty masz też, że tak powiem wycieki powietrza przez EGR-a. Albo go usprawnisz aby działał jak należy albo go wytnij w sofie i zaślep. Egr też powoduje zmulenie samochodu w dolnym zakresie. Zrób najpierw porządek z nim, a potem zobaczysz jak reaguje overboost.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #150
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    Ok, więc jestem po czyszczeniu EGRa. Co ciekawe, mimo że mam zaślepkę z 4 otworami, to syfu było co niemiara. Po wyczyszczeniu zawór chodzi płynniej, jednak jak widać z logów nadal się wiesza. Szukać innego na podmiankę czy jest jakiś sposób żeby go sprawdzić?

    Logi:
    Attached Files Attached Files

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory