Dzisiaj zamówiłem na początek filtr paliwa i czujnik położenia walu, w środe pozmieniam wszystko i sie okaże.
Dzisiaj zamówiłem na początek filtr paliwa i czujnik położenia walu, w środe pozmieniam wszystko i sie okaże.
Jak Ci mówiłem objaw typowy na czujnik położenia wału. Po nagrzaniu auto szwankuje gaśnie nie odpala itp.
u mnie w 33 winna byla cewka na cieplo dostawala przebicia na mase
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
Dzisiaj nawet na zimnym silniku niezapaliła, czujnik położenia wału wymieniony i niestety nadal nieodpala, ale okazało sie że pompka paliwa niepracuje więc pewnie to ona albo przekaźnik - orientuje się ktoś czy pompa jest wogóle dostępna nowa, może pasuje od innych 3.0 v6, i gdzie jest przekaźnik???
pompa nowa jest dostepna. to nie problem
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
Jeśli w Q4 jest tak samo jak w standardowej 164 to masz przekaźnik od ECU i pompy paliwa na przednim pasie pod taką czarną osłonką.
Pompke będziesz mial w inter carsie albo w focie najbliżej masz w ZG. Albo Auto Expert. Podłacz sobie na krótko i zobacz czy bedzie pracować póżniej szukaj reszty.
Pompka paliwa może i dostępna ale 2 tygodnie cena do zaakceptowania 500zł - ale na szczęście sprawna - przekaźniki powyciagane poczyszczone i wszystko działa!!!- tylko jeden przewód jest popękany i przez to chyba nietrzyma ciśnienia bo po kilku minutach od zgaszenia trzeba ze dwa razy zakręcić żeby zapaliła normalnie, ale najważniejsze że działa
Dzięki wszystkim za rady
![]()
I wszystko od nowa. Zanim został zamówiony i doszedł przekaźnik - zauważyliśmy małą zależność przy postukaniu w pompe paliwa zaczynało auto odpalać potem po zgaszeniu problem znów sie powtarzał - tzn. nieodpalało, wydawało sie że pompa się jakby zawieszała - więc zamówiłem nową oryginalna - wczoraj okazało się że niepasuje - a ta co jest założona jest inna, po poszukiwaniach okazało się że z numerów na starej wynika że ktoś założył pompę od Alfy Spider 3.0 i nowa niepasuje w ta całą plastikową obudowe w której jest otwór na pompę o śr. 50mm a nowa pompa ma 52mm? Wynika z tego że poza popma wszystko jest ze Spidera - co teraz zrobić? Powiększyć ten otwór żeby wcisnąc oryginalna pompę czy szukać odpowiedniego tego całego plastikowego elementu z 164? Orientuje się ktoś czy w 164 w każdej był taki sam czy Q4 ma innny - Czy możliwe jest że z taka pompą(ze spidera) wychodziłą Q4 czy ktoś coś kombinował - wiem napewno że to nie poprzedni właściciel musiał ktoś dawniej. I żeby było zabawniej wszystko zostało poskładane na starych częściach tak na razie, ale wkońcu doszedł przekaźnik i po wymianie okazało sie że wszystko jest wporządkuAlfa pali za każdym razem idelanie czy ciepła czy zimna czy 10 razy z rzędu czy raz dziennie i bez żadnego stukania żeby załapała
Pozostał problem sfery psychicznej że coś jest nieorginalnego kombinowanego - a tak niepowinno być. Czy ktoś się orientuje jaką pompę ma w swojej 164 3.0, Q4, QV?