Wymieniona przepływka i wszystko w 100% zaje*iste)
Wymieniona przepływka i wszystko w 100% zaje*iste)
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
P0238, P1236 - sterowanie łopatkami albo same łopatki zapieczone. Blokują się w jakiejś pozycji.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Nic mu nie będzie. Nie należy przesadzać z tą "niezdrowością"niższych prędkości obrotowych. Wreszcie nie bez powodu w tych granicach jest maksymalny moment obrotowy. Więcej np. sobie zaszkodzi gdy będzie mocno kręcił nierozgrzaną turbiną.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Eee chyba jednak maksymalny moment obrotowy nie jest na 1400-1500 rpm... A też takie obroty nie służą dobrze dwumasowi, szczególnie przy rozpędzaniu samochodu co chwilę w jeździe miejskiej. Ja jednak preferuję zmianę biegów na zimnym silniku w okolicach 2300-2500 rpm i "wskakiwanie" na 1800-2000 przy przyspieszaniu po ruszeniu ze świateł itp.
No, jest 305 Nm przy 2000 obr/min. Znaczna górka zaczyna się już od ok. 300 obr. niżej. Jak dobrze pamiętam, to już przy 1500 ma więcej niż max TS 2.0. Jakby to powodowało takie dolegliwości, to pierwszy, który by o to zadbał to producent (czysto finansowa sprawa)Sunąłby moment dużo wyżej. jednak straciłby to co jest wielką zaletą czyli nisko moment obrotowy o dużej wartości.
Może gdyby ktoś ciągle jeździł w zakresie do 2000 i jeszcze szarpał silnikiem... ale i tu myślę, że wcześniej mu poduchy, przeguby wewnętrzne siądąDwumas nie jest z porcelany. Jest przewidziany do pracy w tych właśnie zakresach obciążeń. A te gadania o złym wpływie, to "mechanikowe legendy" (bez urazy nie do Ciebie to piszę, a ogólnie)
Jak ktoś chce, to niech jeździ inaczej. Ale te +500 obrotów wiele nie zmieniają. Właściwie obciążenie dmumasy, naciski na elementy tłumiące są jeszcze większe. Na zimnym silniku raczej chodzi o tarcie i w związku z tym zużycie elementów współpracujących, bo do przenoszenia tego dużego momentu jak można się domyślać elementy są przystosowane. To logiczne. Problemem byłby zimny silnik i tak 3500-4000 obr. i tak przez dłuższy czas. Wtedy pierścienie, turbinka, panewki się odezwą.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF