Jak stwierdzić (wymiary?), że leżące na stole sprężyny i amorki to SP do 156? Nie mając kompletnie żadnych oznaczeń, numerów, kolorów, etc? Gdzieś o tym było, ale nie mogę znaleźć.
Jak stwierdzić (wymiary?), że leżące na stole sprężyny i amorki to SP do 156? Nie mając kompletnie żadnych oznaczeń, numerów, kolorów, etc? Gdzieś o tym było, ale nie mogę znaleźć.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Nie różnią sie czasem sprężyny liczbą zwoi?
Nie wiem, dlatego pytam fachowców.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
na amortyzatorze masz nabity numer w okolicy dolnej podstawy sprężyny patrząc od strony wewnętrznej samochodu a ze sprężynami jest kłopot bo sam swego czasu starałem się znaleźć jakieś wymiary sprężyn i nic nie udało mi się ustalić ale jak chcesz to w weekend moge zmierzyć u siebie średnice i ilość zwojów bo mam sportpacka
Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.
Dołączę się do pytania z prośbą podania wymiarów tych sprężyn![]()
czarek82,
Jak chcesz zmierzyć DOKŁADNIE ilośc zwojów na komunie amorka (w samochodzie) skoro część jest "we wnętrzu nadkoloa" - dostęp do top mounta jest praktycznie nie możliwy. Tam raczej nie będzie że swojów jest równo 9 tylko pewnie będzie 9.xx - a tak dokładnie nie zmierzysz na aucie tylko trzeba wyjąć amorka z sprężyną.
Pozdrawiam,
bugati piszesz tylko po to by nabić sobie posty?
zmierzę średnicę drutu a ilość zwojów jestem w stanie policzyć nawet gdy są założone i już moge wam powiedzieć że średnica drutu jest 12mm z przodu i z tyłu przy sp a przy z zwykłym z tyłu średnica jest 10mm, ale dokładnie potwierdzę w weekend.
Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.
Na sprężynach powinno być kolorowe oznaczenie twardości. Ja mam u siebie zielony znak na sprężynie co oznacza standart twardości.
Są jeszcze chyba żółte (twardsze) i czerwone (najtwardsze). Ilość zwojów powinna być taka sama.
i tu musze cie kolego marioroza zmartwić ale żołty to jest najtwardszy a czerwony to średni a zielony to standart ale na nich są jeszcze dwa kolory ale nikt nie był mi wstanie wytłumaczyć lub nie chciał zdradzić co oznaczają poszczególne kolory.
Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.