Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Sonda lambda do 156 2.0 ts 98r.

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar kolekszy
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Namysłów
    Auto
    AR 156 SW 1.9JTDm-jet 140km powered by
    Postów
    978

    Domyślnie

    zrobiłem coś takiego, pewnie źle, poprawcie mnie co zaznaczyć żeby było dobrze
    http://imageshack.us/photo/my-images...ztytuuvrv.png/

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Słabo widać na tym wykresie, ale jeśli dobrze widzę to sonda daje napięcie min ok. 40 mV, a max ok. 450 mV.
    No i wykres jest ledwo widoczny bo niebieski na czarnym tle.
    Spróbuj jeszcze raz dobrze nagrzać silnik, wywal ten integrator sondy i zrób tylko napięcie.
    Zrób zrzut jak sonda pracuje na wolnych obrotach i przy ok. 2000 obr.
    Sonda powinna pracować w zakresie 0-1000 mV, w praktyce dla sprawnej sondy są to wartości zbliżone do tego przedziału.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 17-08-2012 o 19:28

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar kolekszy
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Namysłów
    Auto
    AR 156 SW 1.9JTDm-jet 140km powered by
    Postów
    978

    Domyślnie

    Witam, dorwałem sonde 0 258 006 190 za symboliczne piwo, kupiona tylko do upewnienia sie że stara powiedziała PAPA
    Podłączona, autko jeździ normalnie, nie szarpie, przyśpiesza. Po odpaleniu, status sondy był cold silnik sie nagrzał i ten parametr sie zmienił, wiec wnioskuje że jest dobrze(w starej zawsze było cold.)

    zrobiłem nowe screeny przy wolnych i ok 2000obr. nie robiłem żadnego resetu parametrów adaptacyjnych, czytałem ,że nie ma takiego obowiązku.


    i tak przy okazji zerknijcie na te screeny, wszystko gra? chodzi mi o tra i fra oraz czy na wolnych obrotach jest odpowiednia ilość powietrza, jaka powinna być przy odcięciu.


  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar kolekszy
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Namysłów
    Auto
    AR 156 SW 1.9JTDm-jet 140km powered by
    Postów
    978

    Domyślnie

    odświerzam

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar KornelPL
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Stalowa Wola/Nisko
    Auto
    AR 156 1.8 TS 140KM 2001/2002 - była. 159 2.2 JTS - jest.
    Postów
    610

    Domyślnie

    Wykres jest poprawny - przynajmniej moje (mam 3 lambdy) tak chodza. Mozesz kupic uniwersalna nowke - Denso czy NGK. U mnie od roku chodza idealnie, tylko zeby ktos ladnie kable polutowal. Pozdro.
    Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento

    Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
    Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
    Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Alexandrex
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    z kujawskich równin..nad szeroką rzeką
    Auto
    AR 156 I 2.0 Ts 150 KM selespeed 2000r.
    Postów
    119

    Domyślnie pytanie o błąd(sonda lambda)po wymianie akumulatora

    słyszałem,że po wymianie aku wyskakują różne błędy...u mnie wyskoczyła lambda...błąd został wykasowany.
    Czy zjawisko może się powtórzyć i jakie są tego konsekwencje ?Czy będę miał z tym problem i jak 'złemu zaradzić' ?

Podobne wątki

  1. Problem z sonda lambda - która to sonda :(
    Utworzone przez xsnailx w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-01-2014, 21:28
  2. Sonda lambda....
    Utworzone przez karol90 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 19:06
  3. sonda lambda
    Utworzone przez zieluch111 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-02-2012, 09:02
  4. Sonda lambda
    Utworzone przez Marty w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-06-2009, 18:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory