Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 54

Temat: Kolejny problem

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ecu
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 TS
    Postów
    96

    Domyślnie

    Wszystkie węże musze sprawdzić ? Na któryś mam zwrócić szczególną uwagę ? Zaznaczam, że odnośnie mechaniki jestem laikiem

  2. #32
    janusz
    Gość

    Domyślnie

    ten który dochodzi do przepustnicy oraz połączenie z silnikiem ogólnie od przepływki do przepustnicy ja u siebie poprawiłem przy przepustnicy i silniku i jest ok

  3. #33
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Przyczyn może być wiele, ale popieram kolegów, którzy proponują zwrócić uwagę na tzw. lewe powietrze - sprawdź tę "harmonijkę", bo parę osób pisało, że lubiła pęknąć.

  4. #34
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Rzeczka
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Ciechanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 km
    Postów
    14

    Domyślnie

    Janio dobrze pisze przyczyn może byc kilka. Zacznij tak jak Ci koledzy mówią od węży i sprawdź jeszcze czy koszyczek w którym siedzi filtr powietrza jest dobrze dokręcony. W mojej mechanik raz za słabo dokręcił i miałem to samo.

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ecu
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 TS
    Postów
    96

    Domyślnie

    Mój poprzednik wstawił filtr stożkowy i nie mam możliwości wsadzenia normalnego filtra. Musiałbym kupić przykrywę i kompletną rurę bo nie dał mi wraz z autem tego. Może to wina tego stożka ?

  6. #36
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Rzeczka
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Ciechanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 km
    Postów
    14

    Domyślnie

    A jak włączasz silnik pracuje normalnie czy słychac klekot diesla ??

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ecu
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 TS
    Postów
    96

    Domyślnie

    Silnik pracuje cichutko, wariator zrobiony wraz z rozrządem jakieś 3 tyg temu.

  8. #38
    janusz
    Gość

    Domyślnie

    to falowanie obrotów jest przy kierownicy z kołami ustawionymi na wprost czy z skręconymi na forum zgłaszają takie problemy

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ecu
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 TS
    Postów
    96

    Domyślnie

    hmm tu mnie zaskoczyles bo nie wiem. a co by to oznaczalo gdyby dzialo sie to na skreconych kolach ?

  10. #40
    janusz
    Gość

    Domyślnie

    poczytaj ostatnie wpisy na temat maglownicy lub pompy wspomagania

Podobne wątki

  1. [156] Problem z przepływomierzem po raz kolejny ...
    Utworzone przez matesiontko w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 16:10
  2. Kolejny problem - pomocy!
    Utworzone przez Jack92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-03-2013, 21:06
  3. [155] Kolejny problem...
    Utworzone przez Nowicjusz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-09-2011, 18:40
  4. [155] Kolejny problem
    Utworzone przez Tweety w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-02-2011, 16:51
  5. Problem ze sprzęgłem.... po raz kolejny. 2.4 JTD
    Utworzone przez ziomek184 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 29-06-2010, 20:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory