Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Problem ze sprzęgłem.... po raz kolejny. 2.4 JTD

  1. #1
    ziomek184
    Gość

    Domyślnie Problem ze sprzęgłem.... po raz kolejny. 2.4 JTD

    Witam wszystkich.
    Pojawił się u mnie następujący problem. W maju wymieniłem kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym ponieważ podczas ruszania auto strasznie wibrowało. Po około dwóch tygodniach po maksymalnym wciśnięciu pedału sprzęgła w podłogę zaczeły pojawiać się wibracje na pedale (tylko przy wciśniętym pedale do deski) i czasami pedał zostawał w połowie lub w podłodze. Wymieniłem wysprzęglik nadal to samo, wczoraj wymieniłem pompkę i nadal to samo. sprężyna nie jest pęknięta, bo ją wyciągałem w celu sprawdzenia. I teraz mam do was pytanie co to może być?? Już tyle kasy wpompowałem w ten samochód że kolejne wymiany typu "a może pomoże" nie wchodzą w grę ;/
    Z góry dzięki za wszystkie sugestie
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 18-06-2010 o 23:16

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    a koło i sprzęgło nówka?

  3. #3
    ziomek184
    Gość

    Domyślnie

    Oczywiście nowe firmy valeo. Acha i jeszcze chciałem dodać że pedał nie zostaje w podłodze jak naciskam go na zgaszonym silniku czyli na sucho.
    Ostatnio edytowane przez ziomek184 ; 19-06-2010 o 19:00

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Tekken666
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    156 1,9 JTD 2000r 77kW
    Postów
    379

    Domyślnie

    Ja się dołączę z pytaniem do autora: Gdzie i za ile wymieniałeś ??? Pytam bo też jestem z Kielc i może kiedyś nadejdzie dzień wymiany sprzęgła, więc warto wiedzieć.

  5. #5
    ziomek184
    Gość

    Domyślnie

    wymieniałem u znajomego w warsztacie tak że cena promocyjna za wymianę. Za kompletne sprzęgło valeo płaciłem 680zł z wysyłką, sklep to autosklep24.pl. A koło dwumasowe kupiłem w xcar na jesionowej 1250zł też oczywiście valeo.
    Pozdrawiam

  6. #6
    Grubas300
    Gość

    Domyślnie

    kolego może masz zapowietrzony wysprzęglik ? a może samo zamocowanie pedału gdzieś haczy ? spróbuj pedałem poruszać jak pompę odepniesz

  7. #7
    ziomek184
    Gość

    Domyślnie

    jak odepnę pompkę to pedał jest na maxa u góry albo na maxa na dole. Jak jest na dole to sam nie wraca trzeba go lekko musnąć żeby wrócił pewnie dlatego że po odpięciu pompki zakres pracy pedału się zwiększa. Poza tym jak naciskam pedał na sucho to wraca bez problemu za każdym razem.

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Tekken666
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    156 1,9 JTD 2000r 77kW
    Postów
    379

    Domyślnie

    Ok dzięki , a powiedz ile ten znajomy bierze normalnie. Chodzi o to że nie wymieniałem nigdy sprzęgła w żadnym z moich (poprzednich) samochodów i nie mam pojęcia ile takie coś kosztuje, szczególnie w alfie 156 , bo wiem że ciężko jest skrzynie wyjąć.

    A ten dwumas to zawsze trzeba wymienić przy wymianie sprzęgła ??? No po prostu masakra w przyszłym tygodni 1000zl zapłace za regeneracje maglownicy i nie chce myslec o takich kwotach za naprawy w najblizszym czasie.

    Pozdrawiam

  9. #9
    ziomek184
    Gość

    Domyślnie

    Nie mam pojęcia ile bierze normalnie. myślę że koło 350 w górę. U mnie trzeba było wyciągnąć sanki i porozpinać zawieszenie. słyszałem gdzieś, że da się jakoś bokiem wyjąć przez nadkole, ale ile w tym prawdy to nie wiem.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 20-06-2010 o 18:38

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Zainteresuj się tłumikiem drgań w układzie hydraulicznym sprzęgła. kiedyś miałem przypadek, że uległ uszkodzeniu i dławił przepływ płynu przez układ.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 20-06-2010 o 18:38
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [156] Problem z przepływomierzem po raz kolejny ...
    Utworzone przez matesiontko w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 16:10
  2. [146] Kolejny problem
    Utworzone przez ecu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 13-09-2012, 12:13
  3. [155] Kolejny problem...
    Utworzone przez Nowicjusz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-09-2011, 18:40
  4. [155] Kolejny problem
    Utworzone przez Tweety w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-02-2011, 16:51
  5. No i mam kolejny problem-KLIMA:(!!!
    Utworzone przez danloo23 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-05-2009, 09:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory