Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: Wali w silniku po puszczeniu gazu.

  1. #1
    pona-91
    Gość

    Domyślnie Wali w silniku po puszczeniu gazu.

    Witam mam problem , a mianowicie wali w silniku jakby zawór , gdy puszcze gaz , dzieje sie to na postoju , jak i w czasie jazdy , metaliczny głos , na wolnych obrotach cichutko , i jak dodaje gazu tez cisza , co to moze być?

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A możesz to nagrać?

  3. #3
    pona-91
    Gość

    Domyślnie

    I wszystko jasne , panewka na wałku ssącym (wariator) przytarta i to ładnie , wałek bez rysy , lecz zastanawia mnie sprawa na wałku wydechowym , ponieważ przytarta jest rownież ta pierwsza panewka , lecz ona jest wbudowana w głowice , wałek ok , jak z tego wybrnąć ?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    To można naprawić - są firmy zajmujące się regeneracją panewek i półpanewek stopem łożyskowym.
    Ale ja bym na Twoim miejscu sprawdził jeszcze panewki na wale i korbowodach.
    To stukanie może pochodzić właśnie z dołu silnika.
    Może ten silnik ma coś ze smarowaniem i stąd te zatarcia.

  5. #5
    pona-91
    Gość

    Domyślnie

    ogolnie mam z drugiego silnika panewki na wariator , tylko chodzą ciasno jak dopasować- jakim papierem , górne mocowanie tak samo , lecz zastanawia mnie panewka na wydechowym Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2012-09-09 20.50.48.jpg
Wyświetleń:	1741
Rozmiar:	89.6 KB
ID:	68993

    Czy to pojezdzi ? Górna część co przychodzi na wałek z innego silnika , po założeniu brak luzów , jak powinna byc dopasowana panewka? Po skręceniu powinno się dać ruszać wałkien ręką?
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2012-09-09 20.55.21.jpg
Wyświetleń:	3774
Rozmiar:	110.3 KB
ID:	68994


    skoro wszystkie inne półpanewki są ok , ta zrobi różnice? jak skrece i nie bedzie luzów, waliło poprzez panewke na wariatorze .
    Ostatnio edytowane przez pona-91 ; 09-09-2012 o 20:37

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    panewek sie nie zakłada z innego silnika... to tak jak byś ściągnął panewki z wału i założył do innego.

  7. #7
    pona-91
    Gość

    Domyślnie

    mam dosyc kosztów zwiazanych z tym autem , chce to zrobic i odrazu sprzedać , moje pytanie brzmi jak dopasowac panewki . i czy na tej wydechowej co widac na zdjeciu ten silnik pojezdzi.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    To może podaj link do ogłoszenia w tym temacie, żebym się nie naciął . Masz "koszty związane z tym autem", bo jakiś oszust podobnie szedł na skróty.

    Same panewki to kilkadziesiąt złotych. Nawet jeśli musisz oddać głowicę, żeby je wymienić to nie będzie z tego tysięcy. Ale rób jak uważasz.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  9. #9
    pona-91
    Gość

    Domyślnie

    to na spasowanie panewek trzeba oddać innej opcji nie ma , teraz pytanie co z tą jedną panewką na wałku wydechowym co widać na zdjeciu bedzie chodzić? jesli gość założy nowe panewki i spasuje , jak bedzie sie obracał wałek ? bez szklanek bedzie mozliwosc krecenia go ręka?

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Powinna być możliwość kręcenia bez problemu płynnie.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

Podobne wątki

  1. [159] terkotanie po puszczeniu gazu
    Utworzone przez Hesus88 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 29-06-2015, 19:36
  2. [156] 1.9 JTD - uderzenie po puszczeniu gazu
    Utworzone przez maciaba w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 31-05-2015, 20:34
  3. Coś wali w silniku!Ta Alfa oszalała!
    Utworzone przez Kolczyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 26-04-2013, 18:22
  4. szarpanie po puszczeniu gazu
    Utworzone przez grzegorz113 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-05-2010, 13:50
  5. Wali, stuka w silniku - POMOCY !!!!!!!!!!!!!
    Utworzone przez nowakooowski w dziale 156
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 28-09-2007, 17:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory