a skąd wiesz że 2 mas do wymiany?
a skąd wiesz że 2 mas do wymiany?
Bo jeśli jest ogyginał to na pewno na wykończeniu, kolega co prawda nie pisze o objawach. Nawet jeśli jako tako będzie wyglądał to przy nowym sprzęgle skrzynia po raz 2 robi wypad. To jest tak jakby w sprzęgle wymienić samą tarcze lub łożysko.
No właśnie objawy są cokolwiek dziwne - przy ruszaniu sprzęglo już prawie w podłodze a silnik do 4 tysięcy skacze i boksuje, dopiero na 'dwójce" można puścić, duży gaz i się uspokaja, dalej już idzie jak łabądek. Co ciekawe z 2 i 3 mogę ruszyć bez wiekszych problemow.
Jeśli masz do wymiany tylko osłonę przegubu to wymień to od ręki bo później jest tylko gorzej, a koszt naprawy rośnie znacząco.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Koszty są różne - ale takie rzeczy jak sprzęgło, koło dwumasowe czy nawet elementy zawieszenia nie wymieniasz przecież kilka razy do roku żeby robić z tego jakiś wyjątkowy problem.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Nie ma co wyrokować, trzeba zwalić skrzynię, no i dwumase pooglądać. Może jeszcze nie jest taka zła, w sumie moja ma ~250tyś, no i jeszcze jeździA sprzędło za 600zł dostaniesz i może będzie po bólu
![]()
Na iboodzie był kiedyś (2010) moderator forum z nickiem DRIFT-R ;-) przegub juz wymieniają , zawieszenie też, przystopowałem tylko dwumas, musze sie cos wiecej dowiedzieć.
W sumie to w prawie nówkę ducato 2,3 wpompowałem juz w tym roku 2,5 tysiaka a w 2-letniego forda ponad 2 tys. taki life.
Ostatnio edytowane przez hevea ; 12-09-2012 o 20:25
Był...
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]