Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: [166] 5500 obrotów

  1. #1
    dotie166
    Gość

    Domyślnie [166] 5500 obrotów

    cześć, mam dwa pytania: 1. podczas przyspieszania, w okolicach 5500 obrotów następuje chwilowe zawahanie (ułamek sekundy, ale odczuwalne) i dalej przyspiesza już normalnie. 2. stojąc na światłach na luzie minimalnie wahają się obroty (wskazówka stoi sztywno, a wyczuwalne są wibracie). o co się rozchodzi, może ktoś wie? pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    mazowsze
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS
    Postów
    110

    Domyślnie

    Nic nowego pewnie czyli przepływomierz! Po prostu zamiast miliona domysłów sprawdź na kompie i powinno się wyjaśnić!

  3. #3
    dotie166
    Gość

    Domyślnie

    byłam na kompie, nic nie wykazał; niby wszystko ok

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    uzupełnij profil bo nawet niewiadomo jaki masz silnik

  5. #5
    dotie166
    Gość

    Domyślnie

    jasne kolego, dzięki. teraz dla twojej wiadomości 3.0

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    dotie166, Spróbuj najpierw z przeczyszczeniem przepustnicy choć zapewne będzie to wina jednak przepływomierza.

  7. #7
    Jurcio_8v
    Gość

    Domyślnie

    Cześć,

    Ad.1 Tak na 95% to przepływomierz (miałem to samo).
    Ad.2 Te typy pewnie tak mają, u mnie też odczuwam wibracje, a obroty trzyma wzorowo. Prawdopodobnie może być zużyte mocowanie silnika, lub też do podwieszenia wydechu masz użyte krótsze niż standardowe wieszaki gumowe i drgania ukłądu wydechowego przenoszone są na kabinę. Jeżeli podczas jazdy z włączonym biegiem (np. 2 lub 3) zdejmiesz nogę z gazu i wtedy szarpnie lewarkiem to zużyte są elementy mocujące silnik (trochę kosztowne).

    Zabrudzona przepustnica w V6 powoduje dławienie zimnego silnika na jałowych obrotach, to raczej nie będzie to.[/quote]

  8. #8
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    a że tak spytam gdzie byłeś na tym kompie? też kiedyś byłem, mówię im sprawdźcie przepływkę, oni - dobra, stwierdzili że jak parametry się zmieniają to już niby przepływka sprawna hahaP śmiech na sali a niby serwis BOSCHA

  9. #9
    dotie166
    Gość

    Domyślnie

    na kompie byłam w Łodzi w serwisie na Włókniarzy, powiedzcie mi jeszcze czy z takimi objawami mogę pojechać w dłuższą trase (ok 3000km w dwa tygodnie) czy natychmiast wymieniać przepływomierz
    P.S. mój mąż mówi że to może być lambda (w serwisie powiedzieli że wszystko ok)

Podobne wątki

  1. Falowanie obrotów
    Utworzone przez xXSoPeLXx w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-10-2014, 11:18
  2. Muli do 2 tys obrotów.
    Utworzone przez michualex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-09-2011, 19:48
  3. 2.5 tyś obrotów i buu..
    Utworzone przez nymo w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-08-2011, 22:59
  4. [146] falowanie obrotów
    Utworzone przez mmpolska w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 18:37
  5. S.O.S. 1.9 JTD 150 KM mUł do 3000 obrotów
    Utworzone przez kubacik w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 17-03-2010, 23:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory