Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 56

Temat: Jakie graty do 156 swap 3.0?

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie Jakie graty do 156 swap 3.0?

    Mam 156 z 1999r z silnikiem 3.0 ze 166. Czeka mnie wymiana kilku gratow i nie wiem jakie kupic.
    -chlodnica, chyba ze 156 V6, ale nie jestem pewien
    -filtr oleju ze 166, ale paliwa i powietrza?
    -swiece tez ze 166 3.0 (jakie polecacie??)
    -rozrzad pod 3.0 166
    -wydech? bede wymienial na jakis zamiennik i tam chyba warto patrzec tylko na srednice aby mniejsza nie byla

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Raczej nikt Ci nie odpowie na to pytanie. Masz auto, które jest trochę "ulepem" (choć akurat w pozytywnym sensie, ale nie lubię słowa custom), więc nikt prócz Ciebie i tego co to budował nie wie co masz zamontowane. Najprościej chyba wyrokować rozrząd, bo ten na 99,999999% jest po prostu z 166. Resztę musisz dobrać według tego co faktycznie masz zamontowane.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Wlasnie nie wiadomo co mam zamontowane bo "ulepione" auto kupilem. Wiadomo, ze nikt nie zgadnie co mam zamontowane, ale beda wiedzieli jaka chlodnice mam np bo ze 166 do 156 raczej nie podejdzie. Filtr paliwa i powietrza moze byc ten sam dla 156 i 166 V6 i chce sie upewnic. Kabinowy to wiadomo 156. Jakie swiece polecacie? Bylem w aso w atenach i naliczyli 46 euro za swiece! Czyli ponad 1000 zl za same siece to troche za duzo.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Dali Ci platynowe zapewne. Nie chcę się mądrzyć, bo V6tki nigdy nie eksploatowałem. Co do części to można co najwyżej przypuszczać. Chłodnica może być równie dobrze od Daihatsu Rocky np., choć fakt, że najpewniej jest od 156. Kupując jednak chłodnicę najlepiej obejrzeć jaką masz, zmierz długość szerokość i poszukaj w katalogu (choćby na stronie intercars) takiej, która ma te same wymiary i rozkład króćców. Podobnie zfiltrem, choć tu będzie o tyle łatwiej, że na obecnym masz numer katalogowy producenta.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Panowie nie mieszajcie... Przy swapie na 3.0 wszystko zostaje z 2.5 bo zapewne taka pojemnosc masz wbita w dowod?

    -W V6 nie ma filtra paliwa... no chyba ze wezmiemy ten w baku ktory jest niewymienialny.
    -Wszystkie czesci sa zamienne z 2.5 oprocz wtryskow i baranow ;]
    -filtr oleju jedynie moze byc ze 166 lub GTV, zalezy z czego jest silnik bo tu juz nie mam pewnosci do roznicy gwintow w podstawie filtra.
    -swiece mozesz wsadzic platyny albo irydowe jak wolisz a ceny w grecji adekwantne do kryzysu
    -rozrzad ten sam co w 2.5, 3.0, 3.2 (156,166,147 i nie wszystkie GTV)
    Ostatnio edytowane przez -BamBosZek- ; 15-09-2012 o 09:25
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian1989 Zobacz post
    -chlodnica, chyba ze 156 V6, ale nie jestem pewien
    Chłodnica na bank ze 156,
    Filtr oleju dajesz od 166 3.0
    A zastosowana jest chłodnica oleju ?

    Kolego Damian1989 jeśli jesteś zainteresowany częściami to pisz na priv postaram Ci się zrobić jakieś łagodne ceny.

    Resztę powiedział bamboszek więc nie będę się produkował
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    Filtr oleju dajesz od 166 3.0
    Nie tak chop do przodu, wkładałem 3.0 ze 166-tki i podstawa filtra była razem z podporą wału (inną niż w 156) więc musiałem wykręcić jedną szpilkę, wkręcić ją w inny otwór oraz przykręcić "moją" podporę z gniazdem filtra z 2,5 litra, i taki też filtr posiadam. Reszta tak jak podawał kolega "bamboszek".
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Nie tak chop do przodu, wkładałem 3.0 ze 166-tki i podstawa filtra była razem z podporą wału (inną niż w 156) więc musiałem wykręcić jedną szpilkę, wkręcić ją w inny otwór oraz przykręcić "moją" podporę z gniazdem filtra z 2,5 litra, i taki też filtr posiadam. Reszta tak jak podawał kolega "bamboszek".
    Katalog podają ten sam filtr dla alf 156 2.5 V6 24v oraz 166 2.5 V6 24v
    Alfa 166 z 3.0 V6 ma inny numer filtra.
    A w 166 3.0 czy 2.5 jest ta sama podpora filtra.

    ----------------------------------------------------------------------
    EDIT:

    Katalogi podają jedno, a eper drugie- po eperze jest jeden filtr (46805830) dla 2.5-3.0 V6 w 166 i jeden w 156 2.5 V6 (46808398) aczkolwiek w wolnej chwili jeszcze sprawdze na co wymieniają sie te numery.
    Nie dojdzie człowiek, ale jak by nie patrzeć układ smarowania V-ki czy to 2.5 czy 3.0 jest praktycznie taki sam od smoka po góre.
    Jak by nie patrzeć
    Ostatnio edytowane przez QBA ; 15-09-2012 o 20:58
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    A w 166 3.0 czy 2.5 jest ta sama podpora filtra.
    Tak w 166-tce, tylko zauważ że kolego ma ten silnik w 156-tce, więc podporę na bank z 156 2,5 litra i filtr również
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Nie na bank bo ja mam silnik z GTV i podpora tez zostala z GTV, dlatego mam chlodnice oleju a nie wymiennik ciepla. Filtr oleju mam mniejszy niz w 2.5 z tego co pamietam.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. Swap z 2.5 na 3.0 jakie graty potrzebne
    Utworzone przez Xemik11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-01-2016, 13:15
  2. Jakie graty dobrac do zwyklego gazu do Alfy 166 2.0 v6 turbo
    Utworzone przez Hugo w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-06-2012, 13:31
  3. swap z 1,9 na 2,4 jakie mogą być problemy
    Utworzone przez mateo18_92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 23:54
  4. Swap z 2.5 V6 na 3.0 V6 - jakie przeróbki?
    Utworzone przez yezus89 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-09-2011, 20:28
  5. jakie graty do montażu
    Utworzone przez arek w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-08-2011, 15:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory