Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 56

Temat: Jakie graty do 156 swap 3.0?

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    QBA a dlaczego nie moga byc irydowe? :> dobrze dobrana cieplota i swieca stabilniejsza od platyny... jedyny minus to cena ;P
    Bamboszek dotychczas nic szlachetniejszego chyba do świec nie wsadzili i moim zdaniem irydowe świece jak najbardziej ale to juz wola klienta, płaci to ma ale czy warto płacić więcej $ jak platynki ngk dają rade.

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Ja bym zainwestował 5 minut i znalazł numer katalogowy na obecnym filtrze. Ale ja to leniwy jestem, bo mi się nie chce dyskutować.
    Im więcej dumania na forum tym lepiej, dzieki temu tematowi ludzie którzy będą mieli zamiar upychać 3.0 do 156 już będą wiedzieć więcej.
    Ostatnio edytowane przez QBA ; 16-09-2012 o 22:54
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Ja bym zainwestował 5 minut i znalazł numer katalogowy na obecnym filtrze.
    Gdyby to było możliwe w v6,...... było by super......
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Gdyby to było możliwe w v6,...... było by super......
    Jak projektowali silnik to nie przewidzieli chyba że kiedyś będzie gdzieś poprzecznie
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    Jak projektowali silnik to nie przewidzieli chyba że kiedyś będzie gdzieś poprzecznie
    Oni wogole wiele rzeczy nie przewidzieli... xD
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Ja bym zainwestował 5 minut i znalazł numer katalogowy na obecnym filtrze. Ale ja to leniwy jestem, bo mi się nie chce dyskutować.
    Dzisiaj bylem pod autem. Filtr oleju to filtron OP 531/1. Na stronie Filtron.pl nie ma jednak takiego filtra. Wyglada na to, ze cos pomylilem przy spisywaniu. Kupie pod 2,5 i zobaczymy.

    - - - Updated - - -

    -wydech koncowy przerdzewialy i trzeba sie rozgladac za nowym. Od strumiennicy w tyl calosc do wymiany. Mechanik poradzil mi sciagnac sam tlumik koncowy z Polski a rurki pospawa mi na miejscu. Jaki tlumik proponujecie? Moze byc troche glosniejszy, ale tez bez przesady.
    -silownik sprzegla tez pocic sie zaczyna. rozni sie czyms ten w 2,5 od 3,0?

    - - - Updated - - -

    A jak wyglada sprawa dolotu? Jak widac na zdjeciu jest klejony. Przy przepustnicy ma 72mm.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Tak ogólnie to już się nie wtrącam. Chciałem tylko powiedzieć, że pięknie wygląda 3.0 pod tą maską...
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  7. #27
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    Tylko to BRC wrzucone pod maskę trochę szpeci :/

    Co do tłumika to zależy co chcesz osiągnąć i ile $$$ na to wydać.
    Numer siłownika i inne możesz znaleźć tutaj - http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?FORCED=TRUE
    Ostatnio edytowane przez coxu ; 19-09-2012 o 07:59
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał coxu Zobacz post
    Tylko to BRC wrzucone pod maskę trochę szpeci :/

    Co do tłumika to zależy co chcesz osiągnąć i ile $$$ na to wydać.
    Numer siłownika i inne możesz znaleźć tutaj - http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?FORCED=TRUE
    Eeee tam.
    PS: To Twoje GTA widuję? Przy okazji nie Ty kupiłeś zastavę 750 w ub roku?
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  9. #29
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    Jeżeli GTA w Zabrzu to zapewne moja, innej nie widziałem.
    Zastavą to jedynie jeździłem z ojcem prawie 20 lat temu
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Jak wyglada sprawa tlumika koncowego? W 3.0 jest taki sam jak 2.5? Mam okazje kupic uzywany od 2.5 , jezdzony w Grecji bez LPG wiec powinien byc w eleganckim stanie

Podobne wątki

  1. Swap z 2.5 na 3.0 jakie graty potrzebne
    Utworzone przez Xemik11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-01-2016, 13:15
  2. Jakie graty dobrac do zwyklego gazu do Alfy 166 2.0 v6 turbo
    Utworzone przez Hugo w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-06-2012, 13:31
  3. swap z 1,9 na 2,4 jakie mogą być problemy
    Utworzone przez mateo18_92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 23:54
  4. Swap z 2.5 V6 na 3.0 V6 - jakie przeróbki?
    Utworzone przez yezus89 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-09-2011, 20:28
  5. jakie graty do montażu
    Utworzone przez arek w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-08-2011, 15:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory