AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
a mój problem ktos pomoże rozwiązać ? bo we wtorek auto oddaje do mechanika![]()
Tak ciężko użyć opcji "SZUKAJ"? Błąd który masz P1238 oznacza ilość powietrza powyżej wartości docelowej - czyli raczej przepływomierz do wymiany. Ewentualnie EGR się nie domyka
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
zanim kolega wymieni przeplywomierz warto jeszcze poczytac ten post i podlinkowane w nim posty
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...tml#post950690
co prawda sytuacja wydaje sie byc troche inna, u mnie np nie bylo bledu MCSF na liczniku czy "slabniecia" alfy, ale moze sie przydac
Ostatnio edytowane przez Jacenty ; 24-09-2012 o 11:52
To jest jak dobrze widzę KKL. Nie będzie to dobry wybór dla 147-ki. CAN-a nie obsługuje i do wielu podzespołów się po prostu nie dostanie
Nie dostanie się do:
Service Interval Reset |INFO|ADJ|ELMOBDKey
Connect (NAV) Marelli|INFO|DTC|PRM|ACT|ELMOBDKey
Convergence Marelli/Microsoft (Blue&Me)|INFO|DTC|ELMOBDKey
Convergence Marelli/Microsoft C3 (Blue&Me Nav)|INFO|DTC|ELMOBDKey
Instrument Panel Mannesman VDO|INFO|DTC|PRM|ACT|ADJ|ELMOBDKey
Body Computer Marelli|INFO|DTC|PRM|ACT|ADJ|ELMOBDKey
CAN Info |INFO|ELMOBDKey
CAN Setup / PROXI Alignment Procedure|INFO|ADJ|ELMOBDKey
Delphi climate control (Dual zone)|INFO|DTC|PRM|ACT|ELMOBDKey
Delphi climate control (Single zone)|INFO|DTC|PRM|ACT|ELMOBDKey
Boot TRW |INFO|DTC|PRM|ACT| ELMOBDKey
Driver's Door TRW |INFO|DTC|PRM|ACT| ELMOBDKey
http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 24-09-2012 o 11:44
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
U mnie MCSF nie występuje. Czasem jednak pojawia się czarny dym. Zrobiłem logi dynamiczne i jest okresowe przeładowanie do 2,5 bara przy 2,5 tys. obr. (wtedy właśnie dymi przez chwilę).
Podejrzewam elektrozawór podciśnienia. Na logach widać, że pracuje w zakresie ok 40-75%. Nie do końca wiem jak interpretować ten parametr. Jest OK?
Wczoraj psiknąłem trochę wd40 na sztangę i zmieniłem wężyki i dzisiaj przy pełnym bucie dymienie jest minimalne, dlatego chciałbym ustalić, czy powinienem wymieniać ten elektrozawór czy nie (w końcu kosztuje prawie dwie stówy).
Nie wiem czemu ale mam straszną sieczkę w tych logachKodowanie ?
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
wczytane do FES`a 3.6 są OK.
Otwieram w OpenOffice, więc może dla tego. Nie mam w pracy Windows-a, więc zobaczę na to wieczorem.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Tak się chciałem nieśmiało przypomnieć. Rzuci ktoś fachowym okiem na moje logi?
Wrzucę screeny jakby csv z postu wyżej jednak z jakiegoś powodu nie chciały się komuś wczytać.
Ostatnio edytowane przez iwok ; 26-09-2012 o 20:50