Wiesz..... Ja mam -65mm i jak stanę przed progiem "przejdę" to nie zahaczam. Fakt, może jeszcze przez takie wysokie jak u Ciebie nie jechałem ale Ty masz serię więc się głupio nie tłumaczJak Ci się śpieszy to kup punto I. Uwierz że bez zwalniania przez każde przejeżdżam
![]()
Dobra zmierzyłem i u siebie. Sprężyny wszystkie wymienione na seryjne Monroe 2 miesiące temu. Opony 225/45/R17, bieżnik 6mm, ciśnienie 2,5.
Lokalizacja - Wysokość do błotnika
lewy przód - 64 cm
prawy przód - 64,5 cm
lewy tył - 68 cm
prawy tył - 68,5 cm
Wysokość całkowita auta - 140cm (gdzie ten 1 cm do katalogu?)
Różnica 0,5 cm między lewą a prawą, podejrzewam że wynika z lokalizacji aku i skrzynki automatu.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Oj tam danus się czepiasz 1 cmWłoch na oko mierzył 1 cm tolerancji to i tak niewiele przy ich "widełkach"
![]()
Dzięki. To teraz mam już pewność.
U mnie przy oponach 225/45/17 sprężynach -30 jamex i amorkach B8 wysokość to 135cm. A odległości do błotników przód 65cm a tył 64cm.
To jakim cudem obniżając auto o 30mm całe siadło o 60????
To ja mam właśnie wysokość auta 134,5cm. A nie wiem jakie mam sprężyny. A z prostych wyliczeń wychodzi że -65.....
No chyba że sprężyny -30 obniżają o -60![]()