Strona 17 z 89 PierwszyPierwszy ... 78910111213141516171819202122232425262767 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #161
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A podczas tej regeneracji turbo - fachowiec regulował ci długość cięgna "gruchy"?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #162
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    Nie wiem czy podczas regeneracji było regulowane cięgno gruchy, jednak ok mies. temu udałem się do polecanego przez jednego z użytkowników forum mechanika i on trochę podregulował jednak bez efektu.

  3. #163
    zapalus
    Gość

    Domyślnie

    Witam, pomogliście już kilku osobom, wiec i ja nieśmiało chciałem was prosić o cenne uwagi. Mój sprzęt to 147, 01', 1,9 jtd, 115KM. Logi zrobiłem na 4. biegu, zawór overboost jak i filtr powietrza niedawno wymieniony, egr mam zaślepiony (otwarcie jest stałe 1% i regularnie wywala błąd w komputerze), a rury dolotowe z kwasówki. Od jakiegoś czasu nie zbiera się tak zwinnie jak wcześniej- znaczy się na żadnym biegu nie wgniata już w fotel. Na spalanie nie narzekam, bo na mieście w najgorszych przypadkach dochodzi do 6,5 l. Przepływka na mój laicki gust do wymiany i łopatki ewentualnie do czyszczenia, ale proszę o analizę bardziej doświadczonych kolegów. Z góry wielkie dzięki!

    test 4,bieg.rar

  4. #164
    zapalus
    Gość

    Domyślnie

    Jeszcze dorzucam test na 4. i 5. biegu. Pomozecie??

    test 4, 5 bieg_powrot.rar

  5. #165
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał p_r_z_e_m_k_o Zobacz post
    Nie wiem czy podczas regeneracji było regulowane cięgno gruchy, jednak ok mies. temu udałem się do polecanego przez jednego z użytkowników forum mechanika i on trochę podregulował jednak bez efektu.
    Trochę mnie tu nie było i zgubiłem wątek. Niestety w ostatnim okresie jestem mocno zajęty
    Turbo pracuje w normie. Powietrze jest ok. Chociaż miejscach gdzie przyspieszałeś powinien zażądać 1200, a tego nie robi. Chyba, że te przyspieszenia, to takie na niby lub raczej na postoju. Tak, bo te testy wyglądają na robione an postoju, a nie pod obciążeniem. W ten sposób można testować do usranej śmierci i nic nie wyjdzie EGR jest dalej do D. Miałeś go przytkać i zrobić test z przytkanym EGR-em. A zrobiłeś to samo co wcześniej...
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #166
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    @sdero, to ja normalnie już głupi jestem. Sprawa wygląda tak, że test był pod pełnym obciążeniem (4 bieg i pedał w podłogę). Co do zaślepienia, specjalnie dorobiłem sobie pełną zaślepkę, którą zamontowałem pod spodem EGRa, także nie rozumiem dlaczego to wygląda jakby było z nie przytkanym. Nawet po wszystkim kasowałem błąd EGRa, który wyskoczył w związku z zatkaniem EGRa.

  7. #167
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Zerknijcie okiem na te logi. Bieg 3 pedał w podłogę. EGR pewnie zasyfiony. A co z overboostem? Wydaje mi się że samochód dużo pali, chociaż spalanie na kompie z 500km ~5.3l. 1.9 JTD 16v

    P.S. W FESie miałem zaznaczone dużo więcej parametrów a zapisał tylko kilka.. O co chodzi?
    Attached Files Attached Files

  8. #168
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Zerknijcie okiem na te logi. Bieg 3 pedał w podłogę. EGR pewnie zasyfiony. A co z overboostem? Wydaje mi się że samochód dużo pali, chociaż spalanie na kompie z 500km ~5.3l. 1.9 JTD 16v
    overboost jest w samochodzie
    Ale poważnie - działa poprawnie. O ile chodzi o samo jego działanie. Kwestia jest tego jak reaguje na nagłe przyspieszenia. Brak połączenia wartości overboost, żądanego ciśnienia turbo, mierzonego ciśnienia turbo i położenia pedału gazu.
    EGR - zgadzam się. Chyba podparty grzybek i stąd głupieją masy powietrza. Jeśli po czyszczeniu EGR nie wrócą do swych wartości, to trzeba i przepływkę czyścić. W większości przypadków kończy się na czyszczeniu obu tych elementów.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał p_r_z_e_m_k_o Zobacz post
    @sdero, to ja normalnie już głupi jestem. Sprawa wygląda tak, że test był pod pełnym obciążeniem (4 bieg i pedał w podłogę). Co do zaślepienia, specjalnie dorobiłem sobie pełną zaślepkę, którą zamontowałem pod spodem EGRa, także nie rozumiem dlaczego to wygląda jakby było z nie przytkanym. Nawet po wszystkim kasowałem błąd EGRa, który wyskoczył w związku z zatkaniem EGRa.
    To, że przy przytkanym wygląda jak by nie był zatkany, to normalne. ECU nie wie o tym, że wstawiłeś zaślepkę. Musiałbyś dodatkowo wyciąć to w mapie EGR-u. ale to nie problem.
    Dziwne jest, to że ECU nie chce więcej powietrza. Czemu ? Też troche zgłupiałem. na ogół jest odwrotnie ECU chce 1200, a nie dostaje.
    Trzeba by dokładnie przeanalizować ile jest podawane paliwa, powietrza, ciśnienie powietrza, ciśnienie paliwa, overbost i to wszystko razem na tej samej osi czasu. Tak mi się wydaje.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #169
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Ciut dodałem Proszę o komentarz
    Za EGR wezmę się jutro albo w sobotę.
    Attached Files Attached Files

  10. #170
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jaki jest sens szukania czegokolwiek w logach i w ogóle robienie ich jeśli wiesz, że masz problemy z EGR-em ?
    Wiadomo jest, że wtedy wszystko się rozjeżdża. Zrób EGR i wtedy dopiero logi.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 28-09-2012 o 20:57
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory