Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 82

Temat: głośności zawieszenia

  1. #51
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego pogłośnij radio - skrzypienie to nie usterka
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #52
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kristo25
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Giulietta 1,4 TB
    Postów
    57

    Domyślnie

    No ciekawe stwierdzenie Maciek-156, Kolego a czy wymieniali ci wahacze na po zmianowe, czy przed zmianowe?

  3. #53
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Tylko mi nie mówcie, że znowu były zmiany wahaczy... Ja rozumiem, że w 156 mogły nie wyjść, i że w 147 też nie było do końca idealnie, ale żeby jeszcze w Giulietcie trzeba było poprawiać, to już lekka kpina... Ale cóż, w 75 De Dion też skrzypi, więc ta marka już tak ma chyba .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #54
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    MA TCT
    Postów
    88

    Domyślnie

    A kiedy ta zmiana wahaczy nastąpiła. Ja mam auto z końcówki 2011 na pierwszych śpiących im zimnej tym bardziej skrzypi, pózniej jest cisza.

  5. #55
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał kristo25 Zobacz post
    No ciekawe stwierdzenie Maciek-156, ...
    Stwierdzenie jak najbardziej adekwatne do tego co było wymieniane:
    Cytat Napisał Kurak Zobacz post
    ...
    - górne poduszki amortyzatorów przednich;
    - górne poduszki amortyzatorów tylnych;
    - drążek stabilizacyjny przedni;
    - przednie wahacze lewa i prawa strona;
    - przekładnia kierownicza;
    - linki hamulca ręcznego;
    ......
    Ta długa lista świadczy albo o niekompetencji serwisu albo "hipochondrii" użytkownika. Hałasuje albo przód albo tył, albo lewa albo prawa strona - to można jednoznacznie stwierdzic (szczególnie niby rzeczoznawca), a wymiana przekładni kierowniczej i linki hamulca to już curiosum. Zawieszenie wielowahaczowe (a takie ma giulietta z tyłu) będzie hałasować przy przejeżdżaniu poprzecznych nierówności, bo taka jest jego specyfika (w innych samochodach też hałasuje) i konstrukcja nie przeznaczona do jazdy terenowej - to nie jest usterka, a dźwięk można czasowo wyeliminowac sprayem siliconowym, albo podkręcić radio.
    Cytat Napisał Kurak Zobacz post
    Witam, czy ktoś już usunął usterkę skrzypienia zawieszenia? ...
    ......
    Pytanie czy ktoś już usunął sugeruje, że wszyscy tak mają (tak nie jest) i czy to na pewno zawieszenie? Nie zdziwiłoby mnie gdyby piszczała np. uszkodzona opona - to częste przypadki.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #56
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Maciek, już to pisałem kiedyś, moja siostra ma BMW 1 (E87), które obecnie ma pewnie z 7-8 lat i NIE SKRZYPI (a ja jestem przewrażliwiony na tym punkcie i jak z nią jadę, to zawsze się wsłuchuję). A wydaje mi się, że wahacze jeszcze nie były wymieniane. Więc da się. Mnie to skrzypienie jakoś strasznie nie dolega (jest lepiej niż w 147 na pewno), ale mogliby to bardziej dopracować.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  7. #57
    rafik11
    Gość

    Domyślnie

    to moi kochani na pocieszenie powiem wam że w golfach VI i mojej octavi IIFL też skrzypi ja sie zaczyna chłodno robić. Zaczęło skrzypieć jak miała przebieg ok 12kkm i tak już zostało, dodatkowo ściąga na prawo i w zasadzie też od nowości. Ponoć większość octavi tak ma, też mnie to denerwuje ale co zrobić. W nubirze II tak nie skrzypiało i to było koreańskie auto. Mam nadzieję że w mito nie skrzypi bo jeszcze nim nie jeździłem jak było chłodno.

  8. #58
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    W Nubirze mogło nie skrzypieć, bo nie miało co . Jak już porównujemy, to wielowahacz do wielowahacza .

    No ale jak auto ściąga na prawo, bo "tak ma", to są naprawdę niezłe jaja...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  9. #59
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Zawieszenie wielowahaczowe (a takie ma giulietta z tyłu) będzie hałasować przy przejeżdżaniu poprzecznych nierówności, bo taka jest jego specyfika (w innych samochodach też hałasuje) i konstrukcja nie przeznaczona do jazdy terenowej - to nie jest usterka
    .
    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    W Nubirze mogło nie skrzypieć, bo nie miało co
    . Jak już porównujemy, to wielowahacz do wielowahacza .
    Panowie nie siejcie dezinformacji! Giulietta nie ma zadnego wielowahacza ani z przodu ani z tyłu. Z tyłu jest Multilink i nie ma on nic wspolnego z wielowahaczem......

  10. #60
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Skoro już tak, to ja bym się chętnie dowiedział, jaka jest różnica . Z przodu jest McPherson, to wiemy .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. [159] Automatyczne dostosowanie głośności
    Utworzone przez adamekp w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 19-01-2016, 17:34
  2. [159] Problem z regulacją głośności w NavConnect
    Utworzone przez ALFAX_159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-06-2015, 13:45
  3. [Giulietta] Blue&Me regulacja głośności
    Utworzone przez Benzina w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-12-2011, 19:48
  4. ics regulacja głośności
    Utworzone przez tuner w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-06-2010, 05:30
  5. [156] Zapamiętanie głośności w radiu
    Utworzone przez Kamil_WR w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-06-2008, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory