Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: [156] zamulona

  1. #1
    Januszek
    Gość

    Domyślnie [156] zamulona

    Od niedawna zaczęły się problemy nie chce odpalac od pierwszego razu, a jak odpali chodzi jakby na 2 gary(!) i gaśnie. Jak ją przegazuję to chodzi "normalnie", jednak strasznie zamulona jakby była i podczas jazdy do 5500 obrotów tylko się wkręca. Świece nowe NGK, filtry wymienione, katalizator wycięty.Obroty nie falują. Ma ktoś z kolegów jakieś sugestie? Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    Sprawdzałeś wtryski?? Podobne objawy widziałem u mojego kolegi w bravo i dał do mechanika,aby zrobił to co trzeba z wtryskami i juz jest ok. Filtr paliwa ten wymieniony? jak nie to on czesto robi psikusy.

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie Re: zamulona

    Cytat Napisał Januszek
    , ...katalizator wycięty....
    Pozdrowienia, możesz już zacząć szukać katalizatora - przy wyciętym sonda lambda nie pracuje prawidłowo, a zachowanie twojego silnika to tego konsekwencje...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Najpierw wypnij kość od przepływomierza, odpal i zobacz, co się będzie działo. Z wtryskami na razie bym poczekał bo to nie diesel - póki co możesz je osłuchać stetoskopem lekarskim - mają tykać równiutko, jak zegarek.

  5. #5
    Januszek
    Gość

    Domyślnie

    silnik zachowywał się gorzej przed wycięciem kata - dodatkowo strzelał z tłumika zaraz po odpaleniu. Był fabryczny i jak się okazało cały zawalony, czyli na śmietnik. bez katalizatora lepiej odpala, ale problem z mocą jest.
    Odpinałem przepływkę, ale różnicy nie czuję. Przy odpinaniu na chwilę obroty skaczą, ale przy wpinaniu już nie... trochę to dziwne.
    Filtr paliwa nie wymieniany, ale odpinałem wężyk doprowadzający i paliwo idzie pod dużym ciśnieniem - zresztą gdyby to był filtr to chyba w czasie jazdy by dawał też znac o sobie - tak myśle.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie Re: zamulona

    Cytat Napisał Maciek-156
    Cytat Napisał Januszek
    , ...katalizator wycięty....
    Pozdrowienia, możesz już zacząć szukać katalizatora - przy wyciętym sonda lambda nie pracuje prawidłowo, a zachowanie twojego silnika to tego konsekwencje...
    Maciek ma rację przy tym roczniku auta zapewne jest już system EOBD z 2 sondami a to już zupełnie nie pozwala na eksperymenty bez modyfikacji softu
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfaholik-Bioły
    Sprawdzałeś wtryski?? Podobne objawy widziałem u mojego kolegi w bravo i dał do mechanika,aby zrobił to co trzeba z wtryskami i juz jest ok. Filtr paliwa ten wymieniony? jak nie to on czesto robi psikusy.
    W TSie nie ma filtra paliwa. A katalizator trzeba było wymienić, a nie wycinać...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #8
    Januszek
    Gość

    Domyślnie

    no to mnie ładnie nastraszyliście :cry: no cóż, głupi dwa razy płaci. Zaraz jadę na komputer to może czegoś się dowiem więcej. a swoją drogą to ciekawa sprawa z tym filtrem paliwa...

  9. #9
    hocken
    Gość

    Domyślnie

    W TS filtr paliwa wbudowany jest w pompę paliwową, to jest w ogóle wymienialne i czy samemu można to zrobić?

  10. #10
    tomkap
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał hocken
    W TS filtr paliwa wbudowany jest w pompę paliwową, to jest w ogóle wymienialne i czy samemu można to zrobić?
    Filtra poprostu nie ma. Czego w sumie sam nie rozumiem.Ten, który jest przy pompie to zwykla siateczka wyłapujące tylko większe brudy i jest chyba w kazdym samochodzie.Można ją ręcznie przeczyścieć. Wątpię jednak aby był tak brudny by nie przepuszczać paliwa.

Podobne wątki

  1. nowa przeplywka i alfa po 100km znowu zamulona
    Utworzone przez Krolik w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-04-2012, 22:44
  2. 2,0 TS zamulona
    Utworzone przez Arek 146 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-07-2009, 13:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory