Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Końcówka tłumika V6

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    otwórz dolot to będziesz miał sportowy dźwięk silnika, czyste v6
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubicze Zobacz post
    otwórz dolot to będziesz miał sportowy dźwięk silnika, czyste v6

    Hehe, true, można też odkręcić wydech, wtedy będzie też czyste V6 i nie da się utrzymać rąk na kierownicy . Testowałem jak mi kiedyś w trasie walnął wydech przed środkowym tłumikiem.
    moja była Bella...

  3. #13
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Kolega moj wstawił do swojej 166 V6 tłumik końcowy z Kappy i dźwięk był jak V6 w serii, ale trochę jednak wyraźniejszy.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    chcesz dźwięk to wyrzuć tłumik szmerów i już będzie lepiej, albo taką trąbkę z puszki od filtra powietrza słyszałem i jest bajka
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  5. #15
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Polecam usunięcie tłumika szmerów. Wstawiłem zwykłą rurę 80mm PCV i dźwięk silnika znacznie wyraźniejszy.

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KwachuGSE
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Góra Siewierska (Śląsk)
    Auto
    Byla 156 1.8 TS, 166 2.5 V6 !,jest Golf IV 1.9 TDI 155 PS 327 Nm i BMW 7 e38.
    Postów
    304

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Polecam usunięcie tłumika szmerów. Wstawiłem zwykłą rurę 80mm PCV i dźwięk silnika znacznie wyraźniejszy.
    Dokladnie zrobilem to samo i dzwiek jest teraz bosski Pieknie slychac powyzej 5 tys jak zasysa powietrze

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Polecam usunięcie tłumika szmerów. Wstawiłem zwykłą rurę 80mm PCV i dźwięk silnika znacznie wyraźniejszy.
    Dokladnie zrobilem to samo i dzwiek jest teraz bosski Pieknie slychac powyzej 5 tys jak zasysa powietrze

    - - - Updated - - -

    Przepraszam ale nie wiem czemu wrzucilo mi 2 razy;/
    "Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale Ci którzy są świadomi, Ci którym zależy, Ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - Ci kupują Alfy" - J. Clarkson


  7. #17
    Misiek213
    Gość

    Domyślnie

    Tłumik szmerów? A można wiedzieć co to jest, do czego służy i gdzie się znajduje? Bo pierwszy raz słyszę takie określenie...

  8. #18
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Czasami nazywa się to rezonator. Duża czarna puszka pomiędzy przepustnicą, a przepływomierzem. Uwierz mi, ciężko jej nie zauważyć

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarny
    Postów
    62

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Polecam usunięcie tłumika szmerów. Wstawiłem zwykłą rurę 80mm PCV i dźwięk silnika znacznie wyraźniejszy.
    Jakby Ci się chciało może byś jakąś fotkę pstryknął ?
    Użyłeś jakiegoś kolanka czy jak, bo rezonator ma skierowany jeden otwór ku dołowi do obudowy filtra.

  10. #20
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Użyłem kolanka gumowego aby połączyć rurę PVC z przepływomierzem. Trudno dostępne ze względu na średnicę.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2011-09-12_18-23-42_820.jpg
Wyświetleń:	377
Rozmiar:	112.5 KB
ID:	73025

Podobne wątki

  1. Końcówka tłumika
    Utworzone przez Maydrax w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-10-2015, 10:42
  2. Podwójna końcówka tłumika V6
    Utworzone przez Piotriix w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 29-07-2015, 21:59
  3. Końcówka tłumika 156 SW
    Utworzone przez TriXter w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-01-2015, 00:34
  4. [156] Końcówka tłumika
    Utworzone przez piotr_alex w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-01-2008, 06:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory