Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: Końcówka tłumika V6

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Gravesend Kent
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 1999r.
    Postów
    111

    Domyślnie Końcówka tłumika V6

    Witam czy można do naszych alf dokupić końcówke tłumika tak żeby fajny sportowy dźwiek czy trzeba wymieniać cały tłumik na sportowy???

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Lubań
    Auto
    alfa 166 2.0 tb Azzurro Nuvola 1999 Super lpg
    Postów
    93

    Domyślnie

    oczywiście że można lecz cena tłumika końcowego dedykowanego regazzon to koszt około 1800 pln!!!
    lub dosztukowany tłumik jaki tylko chcesz ja tak mam i jest git!

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Gravesend Kent
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 1999r.
    Postów
    111

    Domyślnie

    masz jakieś namiary na końcówki jakiegoś linka??a o tym tłumiku to wiem szokująca cena

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar _RAFI_W
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Deszczno k/o Gorzowa Wlkp.
    Auto
    Alfa Romeo 166,3.0
    Postów
    134

    Domyślnie

    Mi się wydaje że z tłumikiem końcowym można zbytnio przekombinować zwłaszcza w tym modelu-seria i tak ładnie brzmi przy tym silniku.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Nie idźcie tą drogą . Rzadko komu się udaje coś wymodzić, z polecanych jest tylko oryginał albo tłumiki IMASAFa (na eBayu za ~200€). Jak już ktoś bardzo chce tuningować to widziałem tam też coś Zendera za ~400€, powinno być niezłe.
    moja była Bella...

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Gravesend Kent
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 1999r.
    Postów
    111

    Domyślnie

    wiadomo zeby lepiej nie kombinować tylko jest róznica w cenach i to dosyc spora, także można coś wymislić ciekawego..

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Lubań
    Auto
    alfa 166 2.0 tb Azzurro Nuvola 1999 Super lpg
    Postów
    93

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mat85 Zobacz post
    masz jakieś namiary na końcówki jakiegoś linka??a o tym tłumiku to wiem szokująca cena
    linka nie mam bo dostałem od brata tłumik i podpasowałem. Było na forum zdjęcie.


    Cytat Napisał yoozef Zobacz post
    Nie idźcie tą drogą . Rzadko komu się udaje coś wymodzić, z polecanych jest tylko oryginał albo tłumiki IMASAFa (na eBayu za ~200€). Jak już ktoś bardzo chce tuningować to widziałem tam też coś Zendera za ~400€, powinno być niezłe.
    oczywiście to prawda ale wróćmy na ziemię nie widzi mi się wydać na tłumik 400euro lub 1800:/

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Gosciu się pyta czy trzeba wymieniać tłumik czy samą końcówkę tłumika żeby uzyskać polepszenie własciwosci akustycznych a wy od razu o ragazzonach i innych kosmosach....Co do końcówek to raczej nic nie dadzą ( bo co może dać nakłądka na rurę tłumika - chyba swist ) a tłumiki polecam WM sport..zwłaszcza te w polerowanej nierdzewce -ładnie wyglądają i wytrzymują lata...a przy tym brzmienie całkiem całkiem w benzynie . Z kolei ceny oscylują za sam końcowy w granicach 200-300pln ( wiadomo - uniwersalny i trzeba dospawać wieszak ale nie ma tragedii ) ... Rozchodzi się tylko o dzwięk ( bo mi akurat ragazzon brzmi jak dziurawy tłumik , wole basowy pomruk ) a co do własciwosci iscie technicznych to powiem tak - przelot to przelot i tyle...Nawet najgorszy chaszpel ze szrotu ( sportowy ) będzie tylko na plus w porównaniu do starej zatkanej serii....I jak wspominałem kwestia rozbija się o własciwosci akustyczne.....

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KwachuGSE
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Góra Siewierska (Śląsk)
    Auto
    Byla 156 1.8 TS, 166 2.5 V6 !,jest Golf IV 1.9 TDI 155 PS 327 Nm i BMW 7 e38.
    Postów
    304

    Domyślnie

    Dobrze napisal Nazar Popieram wywal srodkowy tlumik,ostatnia puche kup tak jak pisze kolega i bedzie dobrze.Ja w swojej wywalilem srodkowy zostal tylko kat,a ostatni wydech mam podobno z toyoty supry.Bardzo fajnie brzmi i zajebiscie wyglada 2-rurka! Pozdrawiam
    "Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale Ci którzy są świadomi, Ci którym zależy, Ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - Ci kupują Alfy" - J. Clarkson


  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Gravesend Kent
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 1999r.
    Postów
    111

    Domyślnie

    ok koledzy o taką podpowiedź mi chodziło..w miarę przystępna cena i nie dużo kombinacji.Wlaśnie mi chodzi o akustykę fajny basowy dźwięk..Dzięki pozdro 600

Podobne wątki

  1. Końcówka tłumika
    Utworzone przez Maydrax w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-10-2015, 10:42
  2. Podwójna końcówka tłumika V6
    Utworzone przez Piotriix w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 29-07-2015, 21:59
  3. Końcówka tłumika 156 SW
    Utworzone przez TriXter w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-01-2015, 00:34
  4. [156] Końcówka tłumika
    Utworzone przez piotr_alex w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-01-2008, 06:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory