Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: [156] zęby paska rozrządu

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Dzis bylem po częsci
    Obejzalem pasek Gates i tak jak pisze kallimaster, ma on zeby zaokraglone Niby pasuja do wciec na napinaczu INA ale wyraznie roznia sie kształtem od oryginalnych
    Jutro maja mi sprowadzic paski Conti i Dayco
    Zobaczymy jak wypadna w porownaniu z tym Gatsem

    Acha dla poszukiwaczy metalowych elementow rozrzadu

    INA robi metalowy napinacz a SKF pompe wody z metalowym wirnikiem
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    Jutro maja mi sprowadzic paski Conti i Dayco
    Zobaczymy jak wypadna w porownaniu z tym Gatsem
    Ja zamawiałem części (kompletny rozrząd) w www.autosklep24.pl Sprawiają wrażenie profesjonalistów, bowiem nie wystarczył rocznik i pojemność silnika by dopasować części. Musiałem podać numer nadwozia i w ten sposób sprzedawca dobrał mi części, w tym także pasek (Dayco). Polecam, to rzetelny sklep.

    Cytat Napisał Szef
    Acha dla poszukiwaczy metalowych elementow rozrzadu
    INA robi metalowy napinacz a SKF pompe wody z metalowym wirnikiem
    Myślisz, że metalowe elementy rozrządu są trwalsze?
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    P.S. wymieniasz też wariator?
    Jaki koszt na dzień dzisiejszy takiej zabawy?
    Mnie kompletny rozrząd wraz z wariatorem, pompą wody i wariatorem kosztował w granicach 1.000zł

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  3. #13
    henekl
    Gość

    Domyślnie

    jeśli chodzi o kształt zębów w pasku to nie ma to nic do żeczy mam założony pasek z okrągłymi zębami a rolki trapez, też miałem obawy i pytałem wpisz tyn temat ¤ [166] rozrząd 2.0 TS .
    zrobiłem 30 tyś kilometrów i sprawdziłem posek po 10 tyś , po 20 tyś , i po 30 tyś , i mam zamiar sprawdzić dalej po 40 tyś .
    żaden z mechaników nie miał żadnych obaw co do kształtu zębów do rolek , wszyscy troje powiedzieli że jest ok .

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1
    Myślisz, że metalowe elementy rozrządu są trwalsze?
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    P.S. wymieniasz też wariator?
    Jaki koszt na dzień dzisiejszy takiej zabawy?
    Mnie kompletny rozrząd wraz z wariatorem, pompą wody i wariatorem kosztował w granicach 1.000zł
    Myśle ze nie ale wiekszosc ludzi na forum pisze zeby brac metalowe wiec takie kupilem
    EDIT
    Moj mechanik tez zaleca kupowanie metalowych napinaczy i pomp wody Oryginalnie sa plastikowe i napinacz byl juz powycierany


    Co do pompy wody to wiem ze w V potrafily urywac sie plastikowe talerzyki Jak jest w TS nie wiem ale SKF ma metalowy

    Koszt :
    Pasek 60zl
    prowadzaca 61 INA
    napinajaca 156 INA
    wariator 345zl
    uszczelniacz walka rozrzadu - sa 2 rozmiary w katalogu jeden za 8 drugi za 18 - wzialem narazie po dwa
    Pompa wody SKF - 108 zl
    Uszczelka pokrywy zaworow 80 zl
    Uszczelniacz walu korbowego 12
    Elf 10W40 4l 78zl

    Zastanawiam sie jeszcze nad zakupem panewek wariatora Niestety nie wiem ile kosztuja w hurtowniach nie maja wiec trzeba do ASO zadzwonic


    Cytat Napisał henekl
    jeśli chodzi o kształt zębów w pasku to nie ma to nic do żeczy mam założony pasek z okrągłymi zębami a rolki trapez, też miałem obawy i pytałem wpisz tyn temat ¤
    Sam nie wiem ale jesli oryginalnie sa wyrazne ttrapezy to ja takie chce Zreszta dzis sie wyjasni jak zeby wygladaja u innych producentow

    EDIT
    W Dayco zeby sa wyrażnie trapezowe i idealnie pasuja do rolki napinacza Zaokraglone troche gorzej
    Poza tym dwoch mechanikow powiedziało ze na zebach polokraglych rozrzad tez by chodzil ale moglo by dojsc do jego szybszego zuzycia
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

Podobne wątki

  1. Stan paska rozrządu jtd........
    Utworzone przez sylwekrok28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 24-02-2014, 11:28
  2. [159] 5 lat - wymiana paska rozrządu
    Utworzone przez AchryPadusi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-06-2013, 21:45
  3. [147] naciąg paska rozrządu
    Utworzone przez koniu031 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-07-2012, 22:25
  4. Osłona paska rozrządu??
    Utworzone przez prezeskxd w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-06-2010, 16:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory