Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Stuki w silniku

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Podczas wylania panewki jest mozliwosc styku tloka z zaworem ale wydaje mi sie ze nie w takim stopniu zeby je pogielo. Zawory rozumiem na 1 tloku tylko poszly? wiec szlif walu, panewki itd to wydaje mi sie koszt duzo mniejszy niz 2300zl? mozesz wyszczegolnic?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Ja u siebie w V-ce po zakupie miałem tak wyjechane panewki, że jedna była wręcz grubo porysowana. Przejeździłem z takim klekotem 2 dni (wał i tak był do wymiany) i nic się nie stało. Kolega cinas może mieć rację chociaż o delikatności TSa słychać wszędzie...

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Morbob Zobacz post
    Ja u siebie w V-ce po zakupie miałem tak wyjechane panewki, że jedna była wręcz grubo porysowana. Przejeździłem z takim klekotem 2 dni (wał i tak był do wymiany) i nic się nie stało. Kolega cinas może mieć rację chociaż o delikatności TSa słychać wszędzie...
    Napisalem po "wylaniu" panewki kiedy miedzy korbowodem a walem nie ma nic a nie jak jest porysowana...
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  4. #14
    vibora
    Gość

    Domyślnie

    Nie wiem co o tym myśleć.., bo po przywiezieniu auta rozebrał górę i sprawdzaliśmy rozrząd , na znakach wszystko było ok , pokręcił, i sprawdzał śrubokrętem i wszystkie tłoki trzymały a 1-wszy zrobił pyk i wpadł..

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Brak kompozytu, a nawet całkowicie wytarta i obrócona panewka nie powoduje pogięcia zaworów. Widziałem TS-a, w którym resztki panewki leżały w misie, a góra była nie ruszona.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał vibora Zobacz post
    sprawdzaliśmy rozrząd , na znakach wszystko
    Czy sprawdzanie odbyło się przy użyciu blokad?

  6. #16
    vibora
    Gość

    Domyślnie

    Nie , bez blokad

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Skoro bez blokad, to ciekaw jestem skąd mechanik miał pewność, że rozrząd jest dobrze ustawiony...

  8. #18
    vibora
    Gość

    Domyślnie

    Poznaczył sobie farbką Kurcze powiem wam , że jestem zdruzgotany tym wszystkim i mam nadzieję ,że jak dostanie nowe "serce" to zacznie się przyjemność z użytkowania a nie ciągłe wizyty u mechaika, bo zawias i podwozie ma ponoć zajebiste, gorzej z silnikiem...

  9. #19
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Ale nowe nowe remontowane , czy nowe używane serce ? bo to jest duuuża różnica. Używane serce może się okazać niezła wtopą. Remont może droższy ale pewniejszy. Musisz sobie kompromis wypracować. Bo może być tak, że 500 zł dziś oszczędziś a jutro wydasz 1000zł na kolejną reanimację.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  10. #20
    vibora
    Gość

    Domyślnie

    nowe używane sprawdzone i poskładane z dwóch w razie gdyby tam było coś nie teges Mam nadzieję ,że obędzie się bez dokładania

Podobne wątki

  1. [159] stuki w silniku
    Utworzone przez skoku86 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 24-07-2013, 05:45
  2. 2.0 v6 tb stuki w silniku
    Utworzone przez radziu156 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-09-2012, 17:20
  3. [156] stuki w silniku 1.8
    Utworzone przez bibu26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-05-2012, 22:19
  4. [145] Stuki w silniku
    Utworzone przez Wojce w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-01-2008, 14:38
  5. [156] Stuki w silniku
    Utworzone przez Majkel w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-11-2007, 06:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory