Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 46

Temat: strzela w filtr, problem z prędkością (żółw)

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Dobrze, jutro wrzucę.

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Zasugerowałem sondę, bo kuzyn miał kiedyś w swojej 1.8 to samo Przepływka oczywiście też b. prawdopodobna. Czy przypadkiem nie odpiął ci się ostatnio akumulator? Może komp przez to wariuje? Ja u siebie tak miałem - z 2 dni trzeba było pojeździć i dopiero do normy wróciło, a też już myślałem, że to przepływka.

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Noooooooo... u mnie strzelało w wydech 'pach pach' ... i była to sonda

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Barus, u kolegi strzela rano w kolektor ssący i moc spadła drastycznie...

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aster156 Zobacz post
    Barus, u kolegi strzela rano w kolektor ssący i moc spadła drastycznie...
    U mnie był problem z wyjazdem z garażu nawet przez tą sondę Wymiana musowa, bo garaż mam 'w podziemiu' domu

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    U mnie jak padła sonda, to w oczekiwaniu na nowego Bosha odłączyłem kostkę i jeździłem bez sondy. Auto zachowywało się normalnie, wchodziło na obroty, nie dusiło się ani nie strzelało. Może to moje subiektywne, ale odniosłem wrażenie, że nastąpił też wyraźny wzrost mocy. Nic złego się nie działy, nie licząc dużego zużycia paliwa. Sonda przyszła - problem ustąpił.

  7. #27
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie

    Cytat Napisał Barus91 Zobacz post
    Noooooooo... u mnie strzelało w wydech 'pach pach' ... i była to sonda
    Akumulator napewno nie był odpięty i wali w kolektor nie w układ wydechowy. I te spadki mocy momentalne z dnia na dzień, najgorzej jest rano więc wątpie, że to sonda

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Wrzuciłem obiecane zdjęcia klucza tylko nie wiem na ile będą przydatne ponieważ mam problem z podaniem wymiarów. Główka (część okrągła) ma średnicę zewnętrzną 61mm natomiast bolce są rozmieszczone niesymetrycznie i nie bardzo mam jak zmierzyć ich rozstaw. Tokarz, który wykonał klucz, dorabiał go mając do dyspozycji stary wariator.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2240.JPG
Wyświetleń:	57
Rozmiar:	469.1 KB
ID:	73423   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2248.JPG
Wyświetleń:	55
Rozmiar:	442.8 KB
ID:	73424   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2249.JPG
Wyświetleń:	54
Rozmiar:	546.1 KB
ID:	73425   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2241.JPG
Wyświetleń:	48
Rozmiar:	221.2 KB
ID:	73426  

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Dzięki.

    I tym kluczem przytrzymujesz zembatke wałka rozrządu wydechowego?

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    O k... pomyliłem klucze. Oczywiście nie jest to klucz do koła wałka wydechowego, a klucz do wariatora. Dzisiaj miałem zwariowany dzień i stąd pomyłka. Jutro postaram się poszukać tego właściwego.

Podobne wątki

  1. Problem z alfą(strzela,itp)
    Utworzone przez czacha w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 21-08-2013, 19:46
  2. problem z alfa 156 1.8 szarpie strzela w wydech
    Utworzone przez bartel w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-03-2013, 14:45
  3. problem z alfa 156 1.8 szarpie strzela w wydech
    Utworzone przez Cater3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 23-02-2013, 12:26
  4. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-03-2012, 22:53
  5. [159] Po wymianie akumulatora problem z przyspieszaniem i stałą prędkością
    Utworzone przez buli668 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 19:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory