Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: [147] Błąd systemu sterowania silnikiem - czy ktos tak mial?

  1. #11
    RUDA
    Gość

    Domyślnie

    heh czy mozesz mi jeszcze wyjasnic pojecie "kapeluszniczej jazdy" :shock: ?

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kostka jest za schowkiem. Takie zapalenie przy próbie przyspieszania, jak wcześniej jechało się w miarę jednostajnie to niedomykający się EGR - trzeba go wyczyścić (łacznie z elektromagnesem).
    Kapelusznicza jazda to jazda z minimalnymi obrotami na wysokim biegu - kiepskie paliwo też swoje robi niestety
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #13
    RUDA
    Gość

    Domyślnie

    mam belle od niedawna - w sumie w trasie byla raz. Ja lubie w ostro i na gaz - po to sie ma w koncu alfe . Auto jest z niemiec wiec nie ma raczej mowy o kiepskim paliwku natomiast sam wiesz jak niemcy hulaja po autobanach. Nie sadze wiec ze jest "zamulona". Czyli te sprawy mozemy raczej wykluczyc.
    Jutro sprawdze kostke. Jak mi sie uda to wyczyszcze. Przegonie po trasie i zobaczymy.

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    To nie jest kwestia pogonienia tylko wykorzystywania w normalnej jeździe pełnego zakresu obrotów silnika
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #15
    RUDA
    Gość

    Domyślnie

    wlasnie o tym myslalam - w miescie przy najezdzie turystow pedzacych do Milena, Laz, Kolobrzegu - nie da sie pojezdzic - 1, 2 - w odosobnionych przypadkach 3ka :wink:

  6. #16
    RUDA
    Gość

    Domyślnie

    No i wyjasnilo sie )) Hurrraa - "jedynie" przetwornik cisnienia turbosprezarki total - czesc 300zl naprawa na fakturke 244 z Vatem - ufffff.

    Ale za to jak teraz mala czapke pizga - nie ten samochod
    Poza tym po pelnej diagnostyce bella jak marzenie zadbana i dopieszczona - jesli wierzyc mechanikom....
    Mam nadzieje, ze wierza w to mowia

  7. #17
    kruchy94
    Gość

    Domyślnie

    Mam ten sam problem prosze gdzie ten czuinik się znajduje i jak wyglada dzieki

Podobne wątki

  1. Awaria systemu ster. silnikiem - trąciłem kluczem?
    Utworzone przez Trawa w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-02-2014, 22:31
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-12-2012, 15:02
  3. Pomocy! moze ktos mial podobnie z silnikiem?
    Utworzone przez p_lukas w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-11-2012, 12:23
  4. 156 2.5v6 Czy ktos juz mial problem z polosiami?
    Utworzone przez funix w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-05-2008, 22:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory