Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 81

Temat: Zatarty silnik i psalony olej... 1.9jtd 115km umiera...

  1. #11
    kamaraldo
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kusior007 Zobacz post
    Jakby mi tak odpowiedział, a faktycznie dałbym mu sprawne auto , to miałbym jednego kolegę mniej na ziemi...
    Szkoda, taki silnik zajeb....c!!
    Jednego Kolegę mam mniej- mord...a nie szklanka, ale i tak nie zwróci to życia alfie

    - - - Updated - - -

    Swoją drogą chłodnica pękła bo była przerdzewiała ale przecież nie u mnie jest wina, choćby kontrolował temperaturę jak mu się cos zaświeciło a nie stwierdzać o kur....a dyskoteka w aucie to było by inaczej ....

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamaraldo Zobacz post
    Najwyższe obroty były do 2,5k przycisnąłem kilka razy ale naprawdę z ręką na sercy żadnego dymku. Mam ściągać klawiaturę? Da się wymienić zawory?
    Ja bym najpierw odkręcił misę olejową i zobaczył na panewki. Mniej roboty, a i tak trzeba sprawdzić...
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  3. #13
    kamaraldo
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Magik Zobacz post
    Ja bym najpierw odkręcił misę olejową i zobaczył na panewki. Mniej roboty, a i tak trzeba sprawdzić...
    Tak też uczynię, szkoda że, od razu nie zrobiłem tego ale zwodzi stukot u góry.... Możliwe pęknięcie pierścienia? Kurka już głupieje a pieniędzy nie mam, nie było i szybko nie będzie na remont czy wymianę silnika....

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Temat ucieka w dziwną stronę a chyba nie o to chodziło autorowi gdy opisywał zaistniałą sytuację. Nie wiem jak jest z silnikami diesla, ale w benzynowych najczęściej bardziej rozsądna jest naprawa niż wymiana silnika więc nie bardzo zrozumiałem tą pierwszą propozycję jaka padła. Ja ze względu na małą znajomość mechaniki udałbym się z tym do kogoś ogarniającego temat na diagnozę. Aczkolwiek posprawdzać tyle ile się da samemu nie zaszkodzi.

  5. #15
    kamaraldo
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Temat ucieka w dziwną stronę a chyba nie o to chodziło autorowi gdy opisywał zaistniałą sytuację. Nie wiem jak jest z silnikami diesla, ale w benzynowych najczęściej bardziej rozsądna jest naprawa niż wymiana silnika więc nie bardzo zrozumiałem tą pierwszą propozycję jaka padła. Ja ze względu na małą znajomość mechaniki udałbym się z tym do kogoś ogarniającego temat na diagnozę.
    Mądre słowa ale mechanik bez rozbierania dużo nie powiedział, jak i jeden tak drugi dlatego wziąłem sprawy w swoje ręce, a z tematem dążę do ustalenia jak i co się popsuło by to naprawić..

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    No nie ma co gdybać. Trzeba kręcić dół. Jak panewki to i tak górę trzeba targać, to wtedy zobaczysz co i jak z pierścieniami i zaworami.
    Chociaż, jak wyraźnie słychać to z góry... Stary wiesz jak to jest na forum, nie słyszysz nie widzisz...
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  7. #17
    kamaraldo
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Magik Zobacz post
    No nie ma co gdybać. Trzeba kręcić dół. Jak panewki to i tak górę trzeba targać, to wtedy zobaczysz co i jak z pierścieniami i zaworami.
    Chociaż, jak wyraźnie słychać to z góry... Stary wiesz jak to jest na forum, nie słyszysz nie widzisz...

    Doskonale to rozumiem. Jestem wdzięczy i tak za tę dywagację. Gdyby ktoś miał już styczność z taką sytuacja to piszcie śmiało. Póki co zwalę jeszcze michę i będę was na bieżąco informował co i jak. A powiedz mi jeszcze czy jak już tyle rozebrałem to ściągnięcie klawiatury będzie trudne?

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Znaczy głowice? Klawiaturę to już rozebrałeś dawno
    Nie jest trudne rokręcenie. Gorzej to złożyć
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  9. #19
    kamaraldo
    Gość

    Domyślnie

    Superr...... po prostu super, jaka trudność w złożeniu jest kolego? Podaj wszystko co mi pomoże w naprawie..

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Nie, nie.
    To tak pół-żartem było.
    Ogólnie skręcić zawsze jest gorzej niż ...rozkręcić.
    Sprawa wymaga zachowania spokoju, zachowania względnej czystości no i najważniejsze, żeby wiedzieć które śruby są do czego.
    Pod głowice idzie uszczelka, która do tanich nie należy (przynajmniej u mnie), więc może się nie spiesz z tą głowicą tak bardzo.
    Zrób sobie zdjęcia podczas rozkręcania, jeżeli to pierwszy raz.
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

Podobne wątki

  1. [159] Silnik zatarty?
    Utworzone przez jackblackxxx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 22-07-2015, 21:31
  2. Zatarty JTS, jaki olej po remoncie ?
    Utworzone przez KubaXP w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-05-2013, 18:48
  3. Zatarty silnik
    Utworzone przez zbaku7 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 05-03-2013, 17:02
  4. JTS - zatarty silnik.
    Utworzone przez matezoma w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 30-11-2011, 22:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory